Ga naar inhoud

Bunnybunch Valentijn fotomarathon

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ben ik trouwens de enige die zich altijd kapot schrikt van bunny flops? Ze vallen echt dramatisch op hun zij en rollen door tot ze bijna op hun kop liggen. En dan gerust vol tegen de ren aan, of elkaar. De eerste keer dat ze dat deden dacht ik dat er iets mis was 🤭

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrik vooral van binkies van Brammetje, die vliegt gemakkelijk 60 cm omhoog. Bunnyflops doen ze hier altijd heel beschaafd, eerst zitten dan liggen, dan omrollen. En als ze zien dat ik kijk gaan ze meteen zitten 😅 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa, herkenbaar vooral de eerste keer dat mijn voedster flopte schrok ik best wel erg. Ik zat bij de konijnen op de grond en echt vlak voor mijn voeten viel ze op haar zij bleef ze even liggen en ging toen rechtop languit liggen. Ik had haar toen nog niet zo lang en ze was nog wel wat schrikkerig toen. Dus dat had ik niet verwacht. Nu ben ik het wat gewend, maar soms flopt ze nog steeds zo onverwacht haha!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral die slaapjes na de flop. Als ze een flop over een ander konijn heen doen, en dan op hun rug liggen met de pootjes omhoog en dan in slaap vallen.. Daar heb ik een paar keer echt paniek door gehad 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik ze zie floppen, dan valt het wel mee. Maar als ik uit het raam kijk en er ligt er een helemaal voor pampus, dan krijg ik wel echt een hartverzakking en ga ik meteen naar buiten om te kijken. En natuurlijk gaat gelijk het koppie omhoog zodra ze de deur horen😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was sommige dagen moeilijker dan andere dagen, maar ik denk dat 't over het algemeen wel gelukt is. Ondanks dat het 2 gecastreerde mannetjes zijn is het toch een goed koppel, en zijn ze heel close. Dat is eigenlijk best bijzonder. 

Iedereen heeft echt heel leuke inzendingen, dus success met het kiezen morgen @Evee

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een soort punten- beoordelingssysteem bedacht waarbij ik per dag de leukste foto de meeste punten geef en de minst leuke het lagere aantal punten. Niets inzenden op een dag is geen punten. Ik moet zeggen, er zitten er drie echt heeeeel dicht bij elkaar 😄 Er zijn op dit moment zelfs twee mensen op nummer één! 

Mocht je nog foto's willen inzenden, doe dat dan op tijd! Het kan nog tot vanavond half 7! 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .