Evee Geplaatst: 10 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Dag 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2022 En dag 4 komt vanavond pas online 😄 Echt al hele leuke inzendingen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Toch wat eerder dan vanavond 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Dat vinden we echt niet erg hoor @Evee😇 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 10 februari 2022 Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Fijn! Want ‘s avonds zit ik liever niet op mijn telefoon Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 @Eefje die Gijs van je, een lieve mafketel is het 🥰 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 Ben ik trouwens de enige die zich altijd kapot schrikt van bunny flops? Ze vallen echt dramatisch op hun zij en rollen door tot ze bijna op hun kop liggen. En dan gerust vol tegen de ren aan, of elkaar. De eerste keer dat ze dat deden dacht ik dat er iets mis was 🤭 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 Ik schrik vooral van binkies van Brammetje, die vliegt gemakkelijk 60 cm omhoog. Bunnyflops doen ze hier altijd heel beschaafd, eerst zitten dan liggen, dan omrollen. En als ze zien dat ik kijk gaan ze meteen zitten 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conijn123 Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 Jaa, herkenbaar vooral de eerste keer dat mijn voedster flopte schrok ik best wel erg. Ik zat bij de konijnen op de grond en echt vlak voor mijn voeten viel ze op haar zij bleef ze even liggen en ging toen rechtop languit liggen. Ik had haar toen nog niet zo lang en ze was nog wel wat schrikkerig toen. Dus dat had ik niet verwacht. Nu ben ik het wat gewend, maar soms flopt ze nog steeds zo onverwacht haha! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Vooral die slaapjes na de flop. Als ze een flop over een ander konijn heen doen, en dan op hun rug liggen met de pootjes omhoog en dan in slaap vallen.. Daar heb ik een paar keer echt paniek door gehad 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Als ik ze zie floppen, dan valt het wel mee. Maar als ik uit het raam kijk en er ligt er een helemaal voor pampus, dan krijg ik wel echt een hartverzakking en ga ik meteen naar buiten om te kijken. En natuurlijk gaat gelijk het koppie omhoog zodra ze de deur horen😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Qua geflopt heb ik ook nog wel een leuke 😛 Ik doe niet mee, dus daarom post ik de foto hier: En Klene bleef nog zo liggen ook... Van Britt heb ik echt veel foto's waar ze weer eens neergeflopt is. Die was daar echt niet zo moeilijk in. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Frits was kampioen keihard eng chillen en hartaanvallen veroorzaken. Dat enge oog ook. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Deze kreeg ik toen van thuis doorgestuurd. Mijn reactie: is hij dood? 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 De foto die ik heb ingestuurd is de enige foto die ik heb met bloemetjes 🙈 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Ik vind het ook een moeilijke vandaag! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Ja mijn binnennijnen zien niet veel bloemen. Planten wel, maar daar mogen ze niet bij komen 🤷 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Paardenbloemen plukken en voeren misschien? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Niks hoor, worden al meer dan genoeg verwend die twee 😜 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2022 Het laatste topic staat ook online! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 februari 2022 Delen Geplaatst: 13 februari 2022 Ik hoop dat ik het een beetje goed gedaan heb! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 13 februari 2022 Delen Geplaatst: 13 februari 2022 Het was sommige dagen moeilijker dan andere dagen, maar ik denk dat 't over het algemeen wel gelukt is. Ondanks dat het 2 gecastreerde mannetjes zijn is het toch een goed koppel, en zijn ze heel close. Dat is eigenlijk best bijzonder. Iedereen heeft echt heel leuke inzendingen, dus success met het kiezen morgen @Evee! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 februari 2022 Delen Geplaatst: 13 februari 2022 Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 13 februari 2022 Delen Geplaatst: 13 februari 2022 Morgenavond om 19.00 uur staat in het topic van dag 1, ik moest ook even zoeken. Ik wist dat het ergens stond maar niet meer waar 🙈 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Ik heb een soort punten- beoordelingssysteem bedacht waarbij ik per dag de leukste foto de meeste punten geef en de minst leuke het lagere aantal punten. Niets inzenden op een dag is geen punten. Ik moet zeggen, er zitten er drie echt heeeeel dicht bij elkaar 😄 Er zijn op dit moment zelfs twee mensen op nummer één! Mocht je nog foto's willen inzenden, doe dat dan op tijd! Het kan nog tot vanavond half 7! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten