Evee Geplaatst: 2 februari 2022 Delen Geplaatst: 2 februari 2022 Het leek ons een leuk idee om een keer iets nieuws te proberen op het forum, dus bij deze, een keer een fotomarathon! De bedoeling is dat je gedurende 7 dagen elke dag een konijnenfoto met een bepaald thema inzendt. Alle thema's hebben met liefde te maken, het is immers een Valentijn fotomarathon. We starten op 7 februari met het eerste thema. Heb je alle 7 dagen een foto ingezonden die aan het thema voldoet? Dan maak je kans op een prijs! Evee kiest uiteindelijk de winnaar, maar jullie mogen zeker ook met de "like" knop laten zien welke foto's jullie voorkeur hebben. De winnaar maak ik bekend op Valentijnsdag, en die krijgt een Valentijn tasje opgestuurd als prijs. Hoe werkt het? Elke avond maak ik het onderwerp van de dag er na bekend in een nieuw topic. In dat topic stuur je dan ook de foto van die dag in. Omdat het de eerste keer is, en we nog niet weten hoe veel mensen er mee doen, zal ik wel wat soepel zijn en de topics iets langer dan die ene dag open laten voor inzendingen. Je maakt wel meer kans als je op tijd je foto's instuurt, dat wel 😄 We controleren niet of de foto echt op die dag gemaakt is, als je een keer een foto die je eerder gemaakt had wil inzenden, kan dat ook. Let wel op: het is de bedoeling dat de ingezonden foto's niet eerder hebben meegedaan aan een Bunnybunch fotowedstrijd. Heb je vragen, snap je iets niet, lukt het niet om een foto te plaatsen of wil je even oefenen hoe het werkt? Stel je vragen gerust in dit topic! Link naar het topic Een foto plaatsen op het forum bij tips voor beginners. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2022 Wil je mee doen, dan heb ik als tip dat je de komende dagen je telefoon of fototoestel meeneemt naar de konijnen en de romantische momentjes vastlegt 😄 ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 2 februari 2022 Delen Geplaatst: 2 februari 2022 Leuk!! Ik zal eens kijken of mijn nijnen een beetje romantisch willen doen 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 2 februari 2022 Delen Geplaatst: 2 februari 2022 Haha grappig, denk niet dat 't me lukt mee te doen, maar ben heel benieuwd naar iedereens foto's! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2022 Je kan het altijd proberen! Ik heb geen idee hoeveel mensen er mee willen doen, en of het iedereen ook echt lukt om 7 inzendingen te doen en de marathon dus ook echt te volbrengen. Als er nou echt veel mensen zijn die "afvallen" omdat dat niet lukt, kan ik altijd nog een "troostprijs" in het leven roepen 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 2 februari 2022 Delen Geplaatst: 2 februari 2022 Wat fijn! Ik kan niets beloven maar ik wil wel proberen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 4 februari 2022 Delen Geplaatst: 4 februari 2022 Als ik mee ga doen kan ik alleen maar oude foto's posten, het is lastig om romantiek te ontdekken bij Gijs en Milly 😅 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elliebel Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Wat een leuk idee. Die van mij zijn wel echt verliefd hoor haha, dus ik ga meedoen 😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Waar staat het topic met het thema van vandaag? Ik ga proberen mee te doen, maar ik heb geen idee of het gaat lukken 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Dat komt vanavond online @Bunnymommy Nog even geduld dus 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 16 minuten geleden, Kolino zei: Dat komt vanavond online @Bunnymommy Nog even geduld dus 😉 Oopsies, net niet goed gekeken dus 😬 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Een kleine voorsprong, ik heb zojuist het eerste topic online gezet 😄 De bedoeling is inderdaad dat ik elke avond een nieuw topic met een nieuw thema open, en op valentijnsdag 's avonds de winnaar bekend maak. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Hm mocht ik mijn foto er nu al inzetten of morgenochtend pas? Indien morgen, kan iemand m dan verwijderen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Volgens mij mag dat vanaf het moment dat het thema online staat, toch @Evee? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Ik doe helaas niet mee. Heb ook geen recente liefdesfoto's maar ik wil deze wel even delen van mijn overleden Boefje en Bailey. Die twee waren echt zo verliefd dat Boefje zelfs speciaal Bailey op ging halen als ik groenten gaf. Ze deelde echt met hem. Zo op de foto lijken ze ook samengesmolten als een hartje. 9 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Ik heb mijne ook al geplaatst, ik was nogal enthousiast dat ik iets had gevonden wat erbij past. Mocht 't niet mogen verwijder dan ook maar hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Je mag gewoon al inzenden hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2022 Het eerste thema staat sinds gistermiddag online: Op het moment komt er dus dagelijks een topic bij, tot op 14 februari, dan maken we 's avonds de winnaars bekend 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 8 februari 2022 Delen Geplaatst: 8 februari 2022 Tot hoe lang mag je nog foto's in dag 1 zetten? 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 8 februari 2022 Delen Geplaatst: 8 februari 2022 Hoe eerder hoe beter, maar nu mag het nog hoor 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 9 februari 2022 Delen Geplaatst: 9 februari 2022 Wanneer komt de volgende dag online @Evee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 9 februari 2022 Delen Geplaatst: 9 februari 2022 Iets met ongeduldig zijn ofzo 🙈😇 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2022 Haha ik start het topic zo 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 9 februari 2022 Delen Geplaatst: 9 februari 2022 (aangepast) Ik ontdek dat ik best veel romantische foto’s heb van mijn konijnen! En dat terwijl het twee voedsters zijn! Niet op karakter gekoppeld, vanaf hun geboorte samen, zusjes, ongecastreerd, een aantal keer verhuisd. Ik vind het bijzonder dat ze zo klef zijn! 9 februari 2022 aangepast door Annasbeestenbende 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2022 Dag 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten