Ga naar inhoud

Bunnybunch Valentijn fotomarathon

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Het leek ons een leuk idee om een keer iets nieuws te proberen op het forum, dus bij deze, een keer een fotomarathon!

De bedoeling is dat je gedurende 7 dagen elke dag een konijnenfoto met een bepaald thema inzendt. Alle thema's hebben met liefde te maken, het is immers een Valentijn fotomarathon. We starten op 7 februari met het eerste thema. 

Heb je alle 7 dagen een foto ingezonden die aan het thema voldoet? Dan maak je kans op een prijs! Evee kiest uiteindelijk de winnaar, maar jullie mogen zeker ook met de "like" knop laten zien welke foto's jullie voorkeur hebben.  De winnaar maak ik bekend op Valentijnsdag, en die krijgt een Valentijn tasje  opgestuurd als prijs. 

valentijn-fotomarathon-socialemedia.jpg

Hoe werkt het? 
Elke avond maak ik het onderwerp van de dag er na bekend in een nieuw topic. In dat topic stuur je dan ook de foto van die dag in. Omdat het de eerste keer is, en we nog niet weten hoe veel mensen er mee doen, zal ik wel wat soepel zijn en de topics iets langer dan die ene dag open laten voor inzendingen. Je maakt wel meer kans als je op tijd je foto's instuurt, dat wel 😄 We controleren niet of de foto echt op die dag gemaakt is, als je een keer een foto die je eerder gemaakt had wil inzenden, kan dat ook.  Let wel op: het is de bedoeling dat de ingezonden foto's niet eerder hebben meegedaan aan een Bunnybunch fotowedstrijd. 

Heb je vragen, snap je iets niet, lukt het niet om een foto te plaatsen of wil je even oefenen hoe het werkt? Stel je vragen gerust in dit topic! 

Link naar het topic Een foto plaatsen op het forum bij tips voor beginners. 

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het altijd proberen! Ik heb geen idee hoeveel mensen er mee willen doen, en of het iedereen ook echt lukt om 7 inzendingen te doen en de marathon dus ook echt te volbrengen. Als er nou echt veel mensen zijn die "afvallen" omdat dat niet lukt, kan ik altijd nog een "troostprijs" in het leven roepen 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe helaas niet mee. Heb ook geen recente liefdesfoto's maar ik wil deze wel even delen van mijn overleden Boefje en Bailey. Die twee waren echt zo verliefd dat Boefje zelfs speciaal Bailey op ging halen als ik groenten gaf. Ze deelde echt met hem. Zo op de foto lijken ze ook samengesmolten als een hartje. 

20220207_172732.jpg

• Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .