Ga naar inhoud

Voorjaarskriebels bij konijnen


Evee

Gedrag in de lente  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Hebben jouw konijnen last van voorjaarskriebels?

    • Ja
      6
    • Nee
      6
    • Dat weet ik (nog) niet
      0


Aanbevolen berichten

Ik merk het ook de laatste twee weken, maar dacht dat het vooral een teken was dat Apollo weer helemaal goed in z'n vel zit. Maar inderdaad, het zouden ook voorjaarskriebels kunnen zijn. Ze zijn ook al begonnen met verharen, dus ik hoop dat het zo zacht blijft de rest van de maand, en niet zoals vorig jaar ineens weer flinke vorst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, ik dacht al wat is er aan de hand in het normaal gesproken goede huwelijk  van Bennie en Vlinder. 🤔

Rijden over en weer, toiletbak wordt leeg gegraven en grommen als de ene het lekkers net iets eerder krijgt dan de ander omdat het baasje simpelweg niet snel genoeg is om ze allebei tegelijk te bedienen 🙄 

ohja en Vlinder laat Bennie geen moment met rust. Ze zit de hele dag tegen hem aangeplakt en hij hoeft het echt niet te wagen om stiekem even alleen te gaan plassen. Madame volgt meteen om ook tijdens het toiletbezoek zo dicht mogelijk tegen hem aangeplakt te zitten. 🙈 

 

Ben toch blij dat het in mijn huwelijk niet zó extreem is zelfs niet in het voorjaar 😆 

 

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .