Miep2812 Geplaatst: 28 januari 2022 Delen Geplaatst: 28 januari 2022 Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje, mijn hamster ,Joya, is volgens mij veel te dun en weegt ongeveer evenveel als 1 rolletje plakband. Op de foto is te zien hoe ze eruit ziet, haar hoofd normaal en dan tussen het hoofd en achterbenen heel dun en dan bij haar achterbenen weer wat breder Ik zorg dat haar voerbakje altijd vol zit, ze krijgt ook veel zonnebloempitten (volgens mij eet ze er niks van op ze hamstert alleen maar) en meelwormen als lekkernij. Mijn andere hamster krijgt het zelfde en is normaal, bijna dik zelfs. Joya is een dwerghamster en ze nu ongeveer 2 jaar. Ze leeft in een terrarium van 60 bij 40cm, ze mag soms op mijn kamer loslopen. Doe ik wat fout of is dit normaal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 28 januari 2022 Delen Geplaatst: 28 januari 2022 Mijn hamsterkennis is niet heel groot, maar dit is volgens mij niet normaal. Misschien eens bij een dierenarts laten checken? Zorg wel dat het er een is met voldoende kennis van knaagdieren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
clautje Geplaatst: 29 januari 2022 Delen Geplaatst: 29 januari 2022 Wat ik weet is dat als hamsters wat ouder zijn, dat ze dan ook wat kunnen vermageren. Soms krijgen ze een wat hoger ruggetje en kun je zijn werveltjes voelen. Je hamstertje is twee jaar, dus best wel oud voor een hamster. Als ze verder nergens last van lijkt te hebben, zou ik me geen zorgen maken. Als je je wel zorgen maakt, dan kan je even langsgaan bij de dierenarts. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten