Ga naar inhoud

Koppig?

Miss Aico

Aanbevolen berichten

Oké... Ik heb lang nagedacht om deze vraag te stellen (allé lang is het nu ook niet want ik was te ongerust) want ik wou ze niet meteen stellen omdat jullie misschien vinden dat ik me te ongerust maak of te vroeg mijn conclusies trek.

Sinds een maand ben ik terug bezig om mijn nijn terug aan de buiten temperaturen gewent te raken voor de aankomende lente. Dit ging uitstekend! want het is natuurlijk ook niet zo'n koud weer.

Nu, sinds zondag zit Rogéke buiten in zijn hok. En ik geef het toe tijdens de winter hier binne heeft hij een behandeling gekregen waar niet allee konijnen over kunne spreken... Noem rogéke maar een luxe konijn als je het mij vraagt. Maar nu eet ze niets meer:blink: Geen korrels, geen wortel en GEEN radijsjes!!! En van radijsjes houdt ie nog het meest. Maar goed dit is nu al 2 dagen en ik begin me zorgen te maken.

Want denken jullie? Is het van koppigheid dat ze nu terug buiten moet gaan zitten? Of moet ik aan de alarmbel gaan trekken?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh...NIETS meer? Of wel nog hooi en biks?

Konijnen die 2 dagen NIETS gegeten hebben...nu ja...laten we zeggen dat die niet bepaald een rooskleurige toekomst hebben zonder DA...

Waarom heb je ze naar buiten gezet? Waren het binnenkonijnen? Want in dat geval is het veel te vroeg nl...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Well dat ik ze buiten heb gezet is een heel verhaal... Mijn Broer is terug thuis gekome van zijn kot. gestopt met studeren namelijk... Hij kan gewoon niet tegen het stof dat rogéke maakt. We wiesten dat die tijd er zat aan te komen dus had ik ze al laten wennen aan de buiten temperatuur... ze was aangepast. Heb ze ook goed veel hooi gegeven in haar hokje zodat het warm is. wel van haar biks eet ze niet meer en een wortel ook niet. het enige wat ze vandaag heeft gegeten zijn 3 a 4 hapjes radijs :s En de momenten dat ik naar haar ging kijken at ze geen hooi. Maar het is niet dat ze magerder is geworden ofzo. En ze is nog steeds even actief en vriendelijk als altijd. daarmee dat ik dacht dat ze het gewoon niet akkoord was met de gang van zaken omdat ze nogal een eigen wil heeft. Maar begon me toch een beetje zorgen te maken over m'n lieve schat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds deze nacht heeft ze weer gegeten. Heel erg vreemd vind ik het. Toch straks maar even een sheck up bij de DA. Mijn Pa heeft ook gistere avond nog het hok in de garage geplaatst. Dus ik denk dat alles nu inorde is... of zal komen. Ze zit alleen Maar Ik ga zo naar de boer naast ons om een bos stro gaan te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .