Ga naar inhoud

Help zieke adoptiekonijnen huisvesten

hemmel
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo konijnenliefhebbers,

Jullie verwelkomden mij 7 jaar geleden op het forum en zagen mij een hoop fouten maken en kennis opdoen. Wat was ik naief 🙄.

Al vrij snel leerde ik hier over dumpkonijnen en overbelaste konijnenasiels en schafte ik een logeerkooi aan om Konijnenopvang Hazel in Schaijk bij drukte bij te staan. Vier jaar later heb ik aaneensluitend logees die medische zorg behoeven. Vorig jaar betaalden ze voor mij de cursus Konijnenwelzijn van het Konijnenadviesbureau, waar ik zo dankbaar voor ben.

En nu is het tijd voor de volgende stap. Drie logeerkooien in mijn tuin. En ik ben niet de enige: de opvang gaat voor verschillende vrijwilligers crowdfunden voor logeerkooien.

Dus hier is de link. Er staan deel-buttons op de actiepagina. Verspreid hem zo ver mogelijk, alsjeblieft. Niet iedereen kan met tijd en geld konijnen helpen, maar vandaag kan je helpen door te forwarden.

Dank jullie wel ❤️

https://steunactie.nl/actie/help-zieke-adoptiekonijnen-huisvesten/-6629

flat.jpeg

aangepast door hemmel
Foto toegevoegd.
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .