clautje Geplaatst: 12 januari 2022 Delen Geplaatst: 12 januari 2022 (aangepast) Hallo. Ik krijg binnenkort mijn eerste hamster. Nu heb ik een paar keer gelezen dat hamsters van een zandbadje houden. Moet zo'n badje standaard in de kooi staan of kan je dat af en toe neerzetten? Ik heb nog geen ervaring met hamsters dus ben op zoek naar antwoorden op vragen die ik nog heb en dit is er een. 13 januari 2022 aangepast door Evee spoiler verwijderd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Ik had het er standaard in staan, ik pakte er een vierkante stenen schaal voor (een ovenschaal was het officieel volgens mij), omdat het dan beter in de rechthoekige kooi pastte. Dan kunnen ze zelf kiezen wanneer ze badderen. Je vult het met chinchilla badzand, dat is fijn / gezeefd / veilig genoeg om in te badderen voor hamsters. Inmiddels heb ik geen hamsters meer, en is er met de trend hamsterscaping wel heel wat vernieuwends op de markt gekomen de laatste jaren, wie weet dat mensen die nu nog hamsters hebben je meer tips kunnen geven 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...