Ga naar inhoud

Knarsend geluid


DaniekWieringa

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

het viel me laatst op dat mijn voedster af en toe knarst met haar tanden als ze languit ligt of gewoon "chill" zit. Ze deed het gister en zojuist deed ze het weer. Op internet zie ik staan dat het of pijn kan zijn of tevredenheid. Nu denk ik niet dat het pijn is, omdat ze goed eet, drinkt, speelt en veel languit ligt. Voor de zekerheid wilde ik dit toch even vragen....

 

gr Daniek 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het topic even verplaatst naar een onderdeel waar het wat beter past.

 

Ik ben het eens met @Conijn123, het verschil merk je redelijk goed. Als jouw konijn qua gedrag weinig is veranderd, dus niet stil in een hoekje gaat zitten, minder enthousiast naar hun eten toekomen, dan is het waarschijnlijk niet van de pijn. 

Mijn ram knarste wel met zijn tanden van de pijn terwijl hij languit lag toen hij verstopping had, maar hij had ook andere symptomen: wilde niet eten, zat vaak stil in een hoekje, kleine keutels, etc. Hij ging gewoon steeds verzitten en verliggen, dus ook languit, om maar geen pijn te hebben. Uiteraard heb ik toen ik dit zag snel de dierenarts gebeld en pijnstilling gegeven.

Maar als jouw konijn verder nog hetzelfde lijkt als normaal, dan zijn ze gewoon lekker tevreden. 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .