Cheeta26 Geplaatst: 10 januari 2022 Delen Geplaatst: 10 januari 2022 Hallo, na een periode van 8 jaar zonder konijnen zijn er 2 konijnen op mijn pad gekomen. Gevalletje onverwacht nestje bij mijn broer, hij had een scheidingswand geplaatst omdat de ram nog gecastreerd moest worden maar meneer wist zich door een kier te wurmen en op 10 juni 2021 was er gezinsuitbreiding. Na lang nadenken heb ik ja gezegd, we hebben afgesproken dat ze eind maart komen. We hebben vandaag concrete plannen gemaakt voor de buitenren, daar gaan ze 24/7 in wonen op bijna 6,5m2. Het liefst roofdierproof met een zandbak en schuilhutjes. Het zijn een zwarte ram (wordt nog gecastreerd) en een voedster met een Japanner tekening. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 10 januari 2022 Delen Geplaatst: 10 januari 2022 Welkom bij Bunnybunch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 10 januari 2022 Delen Geplaatst: 10 januari 2022 Welkom op Bunnybunch 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 10 januari 2022 Delen Geplaatst: 10 januari 2022 Welkom! 🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conijn123 Geplaatst: 10 januari 2022 Delen Geplaatst: 10 januari 2022 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 10 januari 2022 Delen Geplaatst: 10 januari 2022 Welkom op Bunnybunch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 11 januari 2022 Delen Geplaatst: 11 januari 2022 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.