Ga naar inhoud

Webwinkel van Bunnybunch

Evee

Aanbevolen berichten

Ik had eigenlijk niet de intentie om verzendkosten te verhogen in het nieuwe jaar... maar ik krijg net de nieuwe tarieven door.

De verhoging is 30 cent, plus 12 cent energietoeslag. 42 cent per pakketje in nederland extra betalen dus.

Verzenden naar België is ook aardig omhoog: 75 cent meer plus ook de 12 cent energietoeslag. Dat is exclusief btw, en ja als zakelijke verzender betaal je wel btw over verzendingen.

Dan komt er mogelijk ook nog komend jaar een toeslag vanuit de eu op verzenden omdat ze vinden dat er te veel loze ruimte in dozen is... Kortom, ik moet er nog even goed over nadenken, maar de kosten zullen wel stijgen. Ik kan het helaas niet allemaal zelf opvangen.

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kerstpakketten en de kerstkoekjes zijn uitverkocht. Er zijn nog genoeg andere kerstspulletjes in de webwinkel te koop!

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/kerst-en-sinterklaas/

De sinterklaas spulletjes zijn ook uitverkocht (op twee pakjesavond pakketten na, die zijn nu nog met korting te koop). Maar sinterklaas is natuurlijk weer vertrokken 🙂 

De bloemenkerstboom van rosewood viel bij Harold en sofie wel in de smaak (en dan knaagt sofie weer eventjes niet aan het schuilhok 😉 )

bloemenkerstboom-rw.jpg

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik verzend deze week gewoon de bestellingen, het kan wel zijn dat het een dagje langer duurt van mijn kant dan gebruikelijk is: ik pak namelijk vooral ook wat andere projectjes op zoals inventarisatie.

Vandaag verzend ik gewoon alles wat in het kerstweekend besteld is 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .