Gast Geplaatst: 5 oktober 2022 Delen Geplaatst: 5 oktober 2022 Op 3-10-2022 om 11:29, Evee zei: Nou, ik zat in india. Dat is toch wel even anders dan hier 😄 Woooow, India 😱. Indrukwekkend land lijkt me dat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 5 oktober 2022 Delen Geplaatst: 5 oktober 2022 Waar kan ik dat koffiehoekje vinden? Het lijkt me ook interessant om iets over die reis naar India te lezen. Hier op de site kan ik het nergens vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 6 oktober 2022 Delen Geplaatst: 6 oktober 2022 Ik geloof dat dit bedoeld wordt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Nieuw in de webwinkel: het pakjesavondpakket, het sinterklaas kruidenbakje, de zak van sinterklaas en strooigoed voor konijnen. Ook staat een deel van de kerstproducten online. Ik heb nog meer binnen en ook nog leuke nieuwe producten van JR farm, dat komt deze week allemaal online. Sets voor kerst moet ik nog samenstellen ik heb al wel leuke tasjes en de bekende kerstpakektdozen ingekocht, maar ik moet ze dus nog vullen als ik alles uitgezocht heb 😄 De productomschrijvingen moet ik ook nog uitgebreider maken dan ze nu zijn, maar de basis staat online. Hier zijn alle sinterklaas en kerstproducten te vinden: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/kerst-en-sinterklaas/ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Wat zitten er een leuke dingen bij! Weet je toevallig of de mini kerstboom koekjes ook geschikt zijn voor hamsters? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Oh man dat ziet er vet uit. Als de bodem van mijn lijnzaadbrok zakje in zicht is maar even wat bestellen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Jr farm is met een aantal nieuwe producten gekomen die "verpakkingsvrij" zijn. Nouja, wel wat karton, maar geen plastic. Goede stap denk ik! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 14 uren geleden, mammafelina zei: Wat zitten er een leuke dingen bij! Weet je toevallig of de mini kerstboom koekjes ook geschikt zijn voor hamsters? Ja, die kunnen ook voor hamsters. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Oh wat een leuke (heerlijke) artikelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Ook dit jaar komt er helaas weer een piektoeslag voor zakelijk verzenden. Van 20 november t/m 31 december betaal ik voor elk pakketje extra (30 cent) Die kosten bereken ik niet door naar de klanten. Mocht je er rekening mee kunnen houden met je bestelling, en dus vóór 20 november of na 31 december kunnen bestellen zou ik dat heeeel fijn vinden 😄 Ik denk jij zelf ook, want de ervaring is dat het in die periode ook echt gewoon chaos is met de pakketjes. Daarmee bedoel ik dat er meer zoek raakt, dingen er langer over doen (omdat ze gewoon karren met pakjes die ze niet kunnen verwerken aan de kant zetten en er pas weer bij pakken als het rustiger is). Kortom, nog een maandje "gewoon". En dan begint de eindejaarschaos weer. De ervaring van eerdere jaren is overigens dat die piektoeslag in januari er niet af gaat, maar overgaat in de normale verhoging op de verzendprijs gaat worden voor dat jaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 (aangepast) Goed dat je 't zegt! Zal voor alle webshops gelden, ik zal alvast inkopen doen komende maand! 20 oktober 2022 aangepast door Miekmoek Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Nieuw in de webwinkel Jr farm hangers, dat zijn doosjes die van houtvezels gemaakt zijn en gevuld zijn met lekker hooi, en sommige ook met bloemen / kruiden. De grote is ook echt flink, en daar heb ik ook nog een dubbele hanger van (niet op deze foto). In de doosjes zitten uitsparingen die je er uit kan drukken voor gebruik, zodat ze er makkelijker bij kunnen (of je laat ze dat zelf uitzoeken, dat kan ook 😄 ) De goedkoopste (de kleine kubus) is 5,25 euro. De duurste is de grote kubus en dan dubbel, die is 9,99 euro. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Ook nieuw, een flink hooiblok van JR farm, ook plastic vrij verpakt, net als de hangers uit de post hiervoor: Leuk weetje, je kan het doosje ook aan de konijnen geven, dat bestaat voor 24% uit gras 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Ik heb inmiddels alle kerstproducten ook binnen, ik zal morgen of anders uiterlijk ergens volgende week de sets gaan samenstellen en inpakken. Dan ben ik er in ieder geval goed op tijd bij 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 Op 7 en 8 november is mijn postpunt gesloten. Op zaterdag wordt er niets gehaald hier in de regio, dat houd dus in dat alles van vrijdag 5 november na 16:30 uur aangeleverd t/m dinsdag 8 november pas op woensdag 9 november door postNL opgehaald wordt bij het postpunt. Ik moet nog even kijken of ik het naar een ander postpunt breng of een paar dagen vrij neem 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Het kerst cadeau tasje "Christmas" staat online, kost 17,95 en dat is inclusief een donatiepakketje voor konijnenopvang Joy https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/kerst-en-sinterklaas/ 😄 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Ook het "konijnen kerstpakket" staat te koop in de webwinkel! 25 euro en dan heb je echt hele leuke kerstproducten én de meest populaire kruiden in één pakket. https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/kerst-en-sinterklaas/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Er komt nog een derde tasje aan, daar wil ik de verkoop prijs van onder de 10 euro houden. Maar ik kom daar nog wat producten voor tekort, die moet ik dus nog even bij bestellen 😄 De inhoud van dit tasje blijft dus nog even een verrassing! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 27 oktober 2022 Delen Geplaatst: 27 oktober 2022 Oh oh... Ik moet weer kruiden gaan bestellen, maar mijn vriend zal niet blij worden als ik los ga met kerstinkopen voor de meiden. Ik versier mijn huis niet met kerst, alleen de konijnenverblijven haha. En misschien de kamerplanten. Ik ben benieuwd naar dat hooiblok, denk je dat dat aantrekkelijker is dan gewoon hooi? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2022 Bestel je vanmiddag/vanavond of verder in dit weekend, dan kan het zijn dat verzending er iets langer over doet. Het postpunt is namelijk gesloten aanstaande maandag en dinsdag. Er is toegezegd dat er maandag nog wel pakjes opgehaald worden, maar de ervaring is dat daar niet 100% op vertrouwd kan worden. Het kan dus zijn dat er maandag nog wat weg gaat, maar het kan ook zijn dat alles tot woensdag blijft staan. Dan zou het pas donderdag bezorgd worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2022 Op 4-11-2022 om 13:33, Evee zei: Bestel je vanmiddag/vanavond of verder in dit weekend, dan kan het zijn dat verzending er iets langer over doet. Het postpunt is namelijk gesloten aanstaande maandag en dinsdag. Er is toegezegd dat er maandag nog wel pakjes opgehaald worden, maar de ervaring is dat daar niet 100% op vertrouwd kan worden. Het kan dus zijn dat er maandag nog wat weg gaat, maar het kan ook zijn dat alles tot woensdag blijft staan. Dan zou het pas donderdag bezorgd worden. Aan de status van de zendingen te zien, zijn ze de belofte niet nagekomen en staat alles nog bij het postpunt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2022 Ik was nooit zo van de hele black friday gekte, maar soms moet je toch met trends mee 😄 Daarom dit weekend kortingen op de kerst & sinterklaasproducten in de webwinkel!! https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/kerst-en-sinterklaas/ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 25 november 2022 Delen Geplaatst: 25 november 2022 Wat een lieve foto bij de "eetbare hulstblaadjes" van je moppies. 🥰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2022 Dankjewel! Dat is een foto van vorig jaar. Ik heb dit jaar ook weer een shoot gedaan, maar binnen 10 seconde hadden ze "Rudolf" onthoofd 😄 Iets minder schattig dus 🤣 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2022 DECEMBERDRUKTE Ik denk dat wat ik vandaag verstuur het hopelijk nog wel voor dit weekend gaat redden qua bezorging, maar als ik zie dat het meeste wat ik verzonden heb na het weekend nog niet bezorgd is, denk ik niet dat je later dan dat moet bestellen als je iets voor het weekend in huis wil hebben. Bestel dus op tijd & heb geduld. Het zal er op het moment niet de volgende dag zijn (hoewel ik zie dat dat bij een enkel pakketje nog wel lukt, dus je kan geluk hebben, maar reken er niet op!). Dit is straks ook voor kerstcadeautjes het geval 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten