hemmel Geplaatst: 3 september 2022 Delen Geplaatst: 3 september 2022 Ik weet het, maar de opvang heeft niet veel geld. De houtkorrels betaal ik zelf. Het zaagsel is van de opvang. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2022 Helaas, ook dit merk houtkorrel is niet leverbaar. Ik ga proberen er van de week nog binnen te krijgen, maar weet niet of het lukt. Ze zijn heel slecht leverbaar. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 Evee, weet jij iets wat ik niet kan vinden? Ik wil een konijn haverstelen voeren om aan te komen, (zoals in de grasmix van jou zit). Maar doordat ik megacolon vermoed, wil ik checken hoeveel suiker en zetmeel er in groene haver of haverstelen zit. Weet jij dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2022 Op 6-9-2022 om 09:06, hemmel zei: Evee, weet jij iets wat ik niet kan vinden? Ik wil een konijn haverstelen voeren om aan te komen, (zoals in de grasmix van jou zit). Maar doordat ik megacolon vermoed, wil ik checken hoeveel suiker en zetmeel er in groene haver of haverstelen zit. Weet jij dat? Geen idee, van niet-mensenvoedsel is dat erg lastig te vinden helaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2022 Er is weer nieuwe voorraad van de kruiden binnen. Het meeste is gelukkig gelijk gebleven van prijs, maar een paar producten niet, die zijn duurder geworden. Wortel, rozenbottel,cranberry en frambozenblad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 september 2022 Delen Geplaatst: 15 september 2022 Op 1-8-2022 om 22:47, Lollie zei: Ik heb het uiteindelijk maar in het toilet gegooid. hahaha, je eigen toilet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 22 uren geleden, To van de Veluwe zei: hahaha, je eigen toilet? Nee, dat van de cavia's 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2022 Vandaag mijn laatste werkdag voor de vakantie, hierna neemt mijn man het tijdelijk van mij over terwijl ik op vakantie ben 😄 Afhalen is daarom even niet mogelijk, hij verzend wel gewoon alle bestellingen en is via de bb mail en whatsapp enz. gewoon bereikbaar voor vragen over die bestellingen. Ik ben er zelf na 4 oktober weer! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Mooi vooruitzicht, een hele fijne vakantie gewenst! Fijn dat je man het van je overneemt, hij zal het wel druk krijgen met zijn eigen baan ernaast 😉. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Fijne vakantie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Fijne vakantie!! Hebben meer mensen dat, als ze op het “Dierendag Pakket” klikken ze een download venster krijgen? Of ligt dat aan mijn iPhone?? Wil weten wat er in zit voor ik het bestel (of niet 😅) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 Ligt aan jou(-w iPhone). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 @JacB foto's voor je geplaatst. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 september 2022 Delen Geplaatst: 20 september 2022 42 minuten geleden, Marjoleink zei: @JacB foto's voor je geplaatst. Dank je wel 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 (aangepast) @Evee, ik wil een bestelling plaatsen maar ik kan niet betalen in de webshop. Alles ingevuld en ideal gekozen maar als ik verder wil dan gebeurt er niks. Is er iets met de webshop? Nog meer mensen dit probleem, of ligt het bij mij? 28 september 2022 aangepast door DaniëlleV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 Welke browser heb je gebruikt @DaniëlleV? Op je telefoon of je computer? Dan zal ik eens proberen of het bij mij wel werkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 Safari op iPhone Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 Bij mij lukt het wel. Lukt het bij jou nog steeds niet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2022 Het kan een storing bij de betaalprovider of bank zijn. Je zou het later nog een keer kunnen proberen. Ik kan zelf niet veel want mijn man beheert de webshop op het moment, ik ben op vakantie. Hij leest mail en whatsapp gewoon, als je iets wil vragen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Ik ben weer terug, maar doe komende dagen nog wel wat rustig aan om wat bij te komen van de vakantie 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 5 uren geleden, Evee zei: Ik ben weer terug, maar doe komende dagen nog wel wat rustig aan om wat bij te komen van de vakantie 😄 Bijkomen van de vakantie…? Heb je het zo bont gemaakt 🤣🤣🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 6 minuten geleden, JacB zei: Bijkomen van de vakantie…? Heb je het zo bont gemaakt 🤣🤣🤣 Nou, ik zat in india. Dat is toch wel even anders dan hier 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Nog konijnen daar gezien? Toch niet op een markt he? Brrrr. De koe is heilig maar een konijn??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Ja in draadkooien gestapeld buiten bij een dierenwinkel, best naar. Maar gelukkig ook konijnen vrij in de natuur gezien in een nationaal park. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 4 oktober 2022 Delen Geplaatst: 4 oktober 2022 Op 3-10-2022 om 11:22, JacB zei: Bijkomen van de vakantie…? Heb je het zo bont gemaakt 🤣🤣🤣 Nou moet je maar eens in het koffiehoekje en de link van haar blog lezen 😱 zou daar ook van bij moeten komen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten