Ga naar inhoud

Webwinkel van Bunnybunch

Evee

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Op 6-9-2022 om 09:06, hemmel zei:

Evee, weet jij iets wat ik niet kan vinden?

Ik wil een konijn haverstelen voeren om aan te komen, (zoals in de grasmix van jou zit). Maar doordat ik megacolon vermoed, wil ik checken hoeveel suiker en zetmeel er in groene haver of haverstelen zit. Weet jij dat?

Geen idee, van niet-mensenvoedsel is dat erg lastig te vinden helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn laatste werkdag voor de vakantie, hierna neemt mijn man het tijdelijk van mij over terwijl ik op vakantie ben 😄

Afhalen is daarom even niet mogelijk, hij verzend wel gewoon alle bestellingen en is via de bb mail en whatsapp enz. gewoon bereikbaar voor vragen over die bestellingen.

Ik ben er zelf na 4 oktober weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne vakantie!!

Hebben meer mensen dat, als ze op het “Dierendag Pakket” klikken ze een download venster krijgen? Of ligt dat aan mijn iPhone??

Wil weten wat er in zit voor ik het bestel (of niet 😅)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan een storing bij de betaalprovider of bank zijn. Je zou het later nog een keer kunnen proberen. Ik kan zelf niet veel want mijn man beheert de webshop op het moment, ik ben op vakantie. Hij leest mail en whatsapp gewoon, als je iets wil vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Evee zei:

Ik ben weer terug, maar doe komende dagen nog wel wat rustig aan om wat bij te komen van de vakantie 😄

Bijkomen van de vakantie…? Heb je het zo bont gemaakt 🤣🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .