Evee Geplaatst: 30 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Mijn vakantie is gigantisch mislukt 😄 Ik heb elke vakantiedag gewerkt en we zijn niet meer weg geweest. Dit gaan we dus in de toekomst proberen anders te doen 🤣 Maar het inpakken heb ik vorige week wel gelaten voor wat het was. Behalve dit weekend, want er is best veel besteld. Zaterdag en zondag wel al een deel ingepakt en naar dat van zaterdag ook naar het postpunt gebracht, maar bij ons halen ze de pakjes niet op in het weekend, dus die gaan pas maandag (vandaag dus) mee. De hoeveelheid karren die ze halen is al vol, ik pak vandaag gewoon verder in, maar waarschijnlijk gaat dit morgen pas mee. Ik ben nu 2 weken open en aan het werk, dan heb ik 3 weken vakantie. Mocht je dus willen bestellen, doe dat dan deze week of volgende week, anders krijg je het pas in juli. Ik zal vanmiddag of vanavond de banners op de website allemaal aanpassen naar de volgende vakantie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2022 Ik ben nu bij t/m 28 mei. Ik hoop morgen de rest te kunnen verzenden, zodat ik weer helemaal bij ben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2022 Vandaag en morgen verzend ik nog, dan heb ik drie weken "vakantie"! Hoewel overal staat dat ik dan pas weer vanaf 4 juli verzend, denk ik dat ik tijdens de vakantie ook af en toe nog wel een dagje inpak & verzend 😉 Ik ken mijzelf, we gaan niet weg, mijn man werkt ook meerdere dagen, we klussen wat thuis. Maar ik weet nu al dat ik ook gewoon blijf werken. Zo is de verhuizing in de vakantie gepland en hoewel ik dat in theorie uitbesteed is mijn ervaring dat ik op zo een dag toch diverse mails direct moet beantwoorden. Nadeel van zzper zijn is ook dat niemand het oppakt als je wegbent, dus na zo een vakantie heb je het anders direct mega druk om alles in te halen. Maar goed, je kan dus gewoon bestellen (op de verhuisdag na) en het wordt verzonden, dat kan of tijdens de vakantie zijn of er na, maar het duurt in ieder geval langer dan wanneer ik "gewoon" open ben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2022 Waarschijnlijk verzend ik morgen en vrijdag alvast een aantal bestellingen, maar maandag ben ik pas echt terug van vakantie. Als je nu besteld, is de kans dus groot dat het maandag 4 of dinsdag 5 juli verzonden zal worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2022 Ter info: de losse lijnzaadbrokjes gaan wijzigen, wat ik nu geleverd krijg zijn pellets, geperste staafjes dus. Minder kruimelig, dat wel. Ik heb foto's gemaakt die zal ik binnenkort even online zetten ter info. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 6 juli 2022 Delen Geplaatst: 6 juli 2022 Had je een idee bij dat relaxpoeder @Evee? Voor Gijs? Yula? Of voor mij 🤭 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2022 Nee hoor, houdbaarheidsdatum en in plaats van weggooien dan maar uitdelen 😄 Doe er wat leuks mee, ienemienemutte ofzo. Of allemaal een beetje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2022 Lijnzaadbrokjes, links de nieuwe versie, rechts de oude versie. Ze gaan dus wijzigen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 7 juli 2022 Delen Geplaatst: 7 juli 2022 Blijft het wel 100% lijnzaad en zijn ze wel verhit geweest, weet je dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2022 Zojuist, Jamesthebunnybutler zei: Blijft het wel 100% lijnzaad en zijn ze wel verhit geweest, weet je dat? Dat heb ik al in navraag gezet, ik had er zelf ook vragen over. Als ik de verpakkingen naast elkaar leg, zou het exact hetzelfde moeten zijn qua samenstelling. Maar als ik de brok zo zie, vermoed ik dat er toch wel iets bij zit om het tot zo een brok te persen, maar misschien is dat lijnzaadolie? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2022 21 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei: Blijft het wel 100% lijnzaad en zijn ze wel verhit geweest, weet je dat? Ik heb bericht terug: Er zijn geen toevoegingen, inhoud is hetzelfde. Ze zijn verhit geweest. Het verschil is dus echt de bereiding, met name de manier van persen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2022 Net voor het warme weer even een icepod aanbieding in de webwinkel gezet 😄 Mocht iemand er nog nodig hebben, op het moment heb ik er nog voldoende op voorraad! https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/icepod.html Koelschijven (voor als je geen vriezer hebt) heb ik ook nog ruim op voorraad, ook die zijn in de aanbieding! https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/trixie-koelschijf-voor-konijnen-en-cavia-s.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Ik probeer eens wat nieuws, brievenbusboxen met kruiden. Ik ben geen enorme fan van brievenbuspakjes. Maar er is wel veel vraag naar, dus ik ga er toch weer eens wat mee proberen 😄 Ik heb dus drie brievenbuspakjes samengesteld. De prijs (15 euro) is inclusief verzending als brievenbuspakje binnen Nederland. https://www.bunnybunch.nl/nieuwe-producten?category_rewrite=nieuwe-producten Ik heb ook nog een gelukkige grastas 😄 En nieuwe tasjes vol zonneschijn (met zonnebloem en zonnebloempitten) gemaakt. Het kruiden verrassingspakket is ook gewijzigd, naar een kleinere versie van 100 gram verpakkingen. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2022 Het supreme timothy hooi is weer leverbaar, ik blij dus. Maar de prijs is enorm omhoog. Advies verkoopprijs voor een 400 gram verpakking is 9.99 nu 😲 En voor 2 kg is advies verkoop 24.99. Ik zet het overigens niet voor de advies verkoopprijs hoor, maar veel marge zit er zo ook niet meer op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Huh? Bij de welkoop kost het nog 7 euro voor 1 kilo (versele laga). De adviesprijs voor 400 gram supreme is dus duurder? Gekkigheid. In de webshop is het idd wel een stuk goedkoper dan die adviesprijs. Voor die adviesprijs zou ik het ook echt niet meer kopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Op 29-7-2022 om 17:58, Lollie zei: Huh? Bij de welkoop kost het nog 7 euro voor 1 kilo (versele laga). De adviesprijs voor 400 gram supreme is dus duurder? Gekkigheid. In de webshop is het idd wel een stuk goedkoper dan die adviesprijs. Voor die adviesprijs zou ik het ook echt niet meer kopen. Dat is niet echt vergelijkbaar. Ik snap de hoge prijs van het supreme hooi wel, want het is handverpakt en echt hele goede kwaliteit. Dat heeft een prijs, maar die is nu dus flink omhoog gegaan. Ik verkoop bijvoorbeeld ook tijssen timothy hooi, wel machinaal geoogst en verpakt, voor 6.99 voor 1.5 kg. Maar dat is wel andere kwaliteit. Ook niet slecht hoor, maar je ziet wel het verschil. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Ik heb weleens met het timothee hooi van Suprème in mijn handen gestaan, maar ben bang dat de konijnen het zo lekker vinden dat ze alleen nog dat willen en daar vind ik het te duur voor. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Ik geef meestal een mix van dat versele laga timothy hooi en ''normaal'' alpenweidehooi. Het ''normale'' blijven ze dan alsnog netjes eten. Dat heeft overigens wel even geduurd; bij de caviaopvang kregen ze uitsluitend timothy hooi (geen idee welk merk) en toen heeft het wekenlang geduurd voor de cavia's ook wat van het alpenweidehooi aten. Telkens iets minder timothy hooi en telkens iets meer ''normaal'' hooi. Inmiddels krijgen ze ook niet meer per sé elke dag timothy hooi. Er is tot nu toe maar één hooisoort geweest die er echt niet in gaat. Het huismerk hooi van de jumbo, dat vertikken ze. En ik geef ze nog gelijk ook. Ik heb het uiteindelijk maar in het toilet gegooid. Het alpenweidehooi was er trouwens vandaag niet, ik denk uitverkocht. Ik denk dus dat ik maar wat ga bestellen. Misschien moet ik dat supreme spul maar eens proberen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2022 Aanstaande vrijdag geven ze 30 graden af, dus ik ga tropenrooster aanhouden 🌴 Vanwege de warmte is afhalen a.s. vrijdag tussen 09 en 13 uur mogelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2022 Er is een leuke aanbieding in de webwinkel, 3+1 kg Supreme Selective, je krijgt dus een kilo gratis 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 24 augustus 2022 Delen Geplaatst: 24 augustus 2022 Hey Evee, ik had een vraagje over de weerstand brokken uit de webshop. Kan je die ook geven in dwangvoer vorm? Dus door ze op te laten lossen in water?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2022 13 minuten geleden, Iris_1D zei: Hey Evee, ik had een vraagje over de weerstand brokken uit de webshop. Kan je die ook geven in dwangvoer vorm? Dus door ze op te laten lossen in water?? In theorie kan dat met alle brokken, mengen met water en pap laten worden. Maar ze zijn er niet voor gemaakt. Dus of het echt succesvol en lekker is, geen idee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2022 Ik was echt blij met de tooper houtkorrel, die verkocht ik in de webwinkel. Die is bijna nergens meer te krijgen. Plospan was alternatief, maar ook al een paar weken niet leverbaar. Inmiddels ga ik dan maar over op weer een andere houtkorrel. Maar wel weer duurder en in dit geval voor mij minder marge, omdat ik het niet doorbereken. Ik hoop maandag weer houtkorrel binnen te krijgen, wel weer een ander merk dus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 2 september 2022 Delen Geplaatst: 2 september 2022 ik doe tegenwoordig een mengsel van zaagsel en korrels.ze plassen in de hoeken van de bak, dus daar doe ik een paar handen korrels. De rest vul ik met zaagsel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2022 zaagsel is wel heel slecht voor de luchtwegen en daarom niet aan te raden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten