Ga naar inhoud

Webwinkel van Bunnybunch

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik durf niets te beloven 🤣

Maar het lijkt er op dat Rosewood wel een manier heeft gevonden om meer producten weer in Europa te krijgen, sinds de brexit. Als je overstapt zou ik wel een buffer aanhouden, zodat je marge hebt als het er een keer niet is. Ik zou dus wel enige voorzichtigheid aanraden.

De meadow hay cookies heb ik ook weer binnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Evee zei:

Ik durf niets te beloven 🤣

Maar het lijkt er op dat Rosewood wel een manier heeft gevonden om meer producten weer in Europa te krijgen, sinds de brexit. Als je overstapt zou ik wel een buffer aanhouden, zodat je marge hebt als het er een keer niet is. Ik zou dus wel enige voorzichtigheid aanraden.

De meadow hay cookies heb ik ook weer binnen!

Dankjewel. Hmm dat is wel spannend dan en zie ook dat hij duurder is geworden. Zit toch te twijfelen of ik wel om moet dan. Science Selective vinden ze heerlijk, maar ons leven staat nu best op zijn kop en SS moet ik brokje voor brokje voeren, omdat Ukkie anders alles opschrokt. En heb even die tijd nu niet helaas. Met deze brokken hoeft dat niet omdat ze veel meer moeten knagen erop (merkte ik met de testzakjes toen), dus kan ik het bakje voer gewoon neerzetten. Of ik zou dan voor konijnendroom moeten gaan, maar die is weer een stukje duurder. Lastig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei:

Is Konijnendroom wel altijd leverbaar? Zie daar nu ook laatste item staan.

Ja, ik heb daar alleen nog niet zo heel veel voorraad van. Het is een brok die niet enorm lang houdbaar is (geen conserveringsmiddelen). Meestal heb ik er maar 3 zakjes van staan, en als er dan iemand 2 besteld, is het gelijk het laatste item op voorraad 😉 Maar ik bestel eens in de 14 dagen bij die leverancier, dus als het goed is zit ik nooit lang zonder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Evee zei:

Ja, ik heb daar alleen nog niet zo heel veel voorraad van. Het is een brok die niet enorm lang houdbaar is (geen conserveringsmiddelen). Meestal heb ik er maar 3 zakjes van staan, en als er dan iemand 2 besteld, is het gelijk het laatste item op voorraad 😉 Maar ik bestel eens in de 14 dagen bij die leverancier, dus als het goed is zit ik nooit lang zonder. 

O oké, dus dan kun je hem zelf ook niet lang bewaren?

Kan dat met Rosewood meadow wel? Want ik vind het wel fijn voor een paar maanden ineen te kopen.

aangepast door BaasjevanBrownie
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, BaasjevanBrownie zei:

Dankjewel. Hmm dat is wel spannend dan en zie ook dat hij duurder is geworden. Zit toch te twijfelen of ik wel om moet dan. Science Selective vinden ze heerlijk, maar ons leven staat nu best op zijn kop en SS moet ik brokje voor brokje voeren, omdat Ukkie anders alles opschrokt. En heb even die tijd nu niet helaas. Met deze brokken hoeft dat niet omdat ze veel meer moeten knagen erop (merkte ik met de testzakjes toen), dus kan ik het bakje voer gewoon neerzetten. Of ik zou dan voor konijnendroom moeten gaan, maar die is weer een stukje duurder. Lastig..

Ja de prijzen zijn aardig omhoog. Wat eerst de verkoopprijs was, is nu ongeveer mijn inkoop 😅

Is de beaphar nature niets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BaasjevanBrownie zei:

O oké, dus dan kun je hem zelf ook niet lang bewaren?

Kan dat met Rosewood meadow wel? Want ik vind het wel fijn voor een paar maanden ineen te kopen.

Eigenlijk al die brokken zijn niet enorm lang houdbaar. Meestal een jaar ongeveer, maar soms staan ze ook al even voor ik ze binnen krijg. Je kan altijd even naar de houdbaarheid vragen voor je besteld, dan geef ik het door. 

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Evee zei:

Ja de prijzen zijn aardig omhoog. Wat eerst de verkoopprijs was, is nu ongeveer mijn inkoop 😅

Is de beaphar nature niets?

Tja, die vonden ze dan net weer niet zo lekker 🙈

En die probeerzakjes Rosewood en konijnendroom wel.

SS is wel favoriet, maar dan schrokt Ukkie alles op als ik het niet met de hand voer (die kauwt er volgens mij niet op, maar slikt het gewoon weg).

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, happy211 zei:

@Evee ik kon even niet terugvinden of de vraag al eerder gesteld is, maar wat is de reden dat je geen Trovet verkoopt in de webwinkel?

Dat is alleen voor dierenartsen te koop. Dus tenzij ik een dierenarts in dienst neem, mag ik het niet verkopen (kan ik het niet inkopen). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, happy211 zei:

@BaasjevanBrownie zoek je specifiek naar graanvrij voer? Anders zou de gewone beaphar of trovet ook een optie kunnen zijn, daar moeten ze ook flink op kauwen.

Bedankt voor het meedenken. Beaphar ben ik niet zo’n fan van vanwege de kleurstoffen. En de graanvrije variant vonden ze dan weer niet lekker.

Hopefarms lustten ze wel, maar is weer wat minder gezond. Het idee van zo natuurlijk mogelijke voeding spreekt me wel aan.

Maar voor nu is het vooral ook; niet meer brokje voor brokje hoeven voeren, omdat die Ukkie anders alles opschrokt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, BaasjevanBrownie zei:

Bedankt voor het meedenken. Beaphar ben ik niet zo’n fan van vanwege de kleurstoffen. En de graanvrije variant vonden ze dan weer niet lekker.

Hopefarms lustten ze wel, maar is weer wat minder gezond. Het idee van zo natuurlijk mogelijke voeding spreekt me wel aan.

Maar voor nu is het vooral ook; niet meer brokje voor brokje hoeven voeren, omdat die Ukkie anders alles opschrokt. 

In beaphar zitten geen kleurstoffen meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen (5 mei) pak ik niet in. Even een dagje vrij 😄

PostNL werkt wel die dag, maar mijn ervaring is wel dat het niet op de volle 100% is op dat soort dagen, dus als je iets besteld of er iets onderweg is, houd rekening met vertraging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nog een vraagje: onze bunnies zijn sinds hun nieuwe verblijf opeens niet meer zindelijk 🤦‍♀️Plassen zo’n beetje overal behalve in de wc. Ik dep de plasjes op, veeg de keutels op en gooi het in de wc, maar ze pakken het nog niet erg op. Nu maak ik de urineplekken schoon met water en azijn. Maar ik zie dat er in de webwinkel ook speciale producten voor te koop zijn. Zou dat ook helpen bij zindelijkheidstraining en zo ja; welke raadt je aan? 

Beaphar geurweg, Beaphar geurstop of waggly geurverdrijver?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-5-2022 om 16:32, BaasjevanBrownie zei:

Weet je hoelang Beaphar houdbaar is @Evee? Twijfel tussen een zak van 5 of 10 kilo bestellen. Grote zak scheelt me weer een x verzendkosten, maar ik doe er met mijn 2 kleintjes wel lang mee. Verwacht 3 maanden te doen met 5 kilo als ik het advies van je aanhoudt. 

De 5 kg tot 03-2023

De 10 kg tot 04-2023

Er zitten geen kunstmatige conserveringsmiddelen meer in, dus ook deze brok is nu ongeveer een jaar houdbaar na productie.  Ik heb alleen nog de nieuwe brokken, dus die zonder kleurstof en conserveringsmiddelen.

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, BaasjevanBrownie zei:

En dan nog een vraagje: onze bunnies zijn sinds hun nieuwe verblijf opeens niet meer zindelijk 🤦‍♀️Plassen zo’n beetje overal behalve in de wc. Ik dep de plasjes op, veeg de keutels op en gooi het in de wc, maar ze pakken het nog niet erg op. Nu maak ik de urineplekken schoon met water en azijn. Maar ik zie dat er in de webwinkel ook speciale producten voor te koop zijn. Zou dat ook helpen bij zindelijkheidstraining en zo ja; welke raadt je aan? 

Beaphar geurweg, Beaphar geurstop of waggly geurverdrijver?

Ik denk dat in dat geval de spray, de geurweg dus, het meest handig is om te gebruiken. De andere twee zijn poeders, en die zijn meer voor het tegengaan van de geurtjes in de toiletbakken.

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Evee zei:

Bunnybunch gaat verhuizen naar een andere server. Ik weet nog niet precies wanneer, maar ik verwacht ergens volgende week. Als het goed is merk je er niet zo veel van, hooguit even kort offline.

De webwinkel zal misschien wel een dagje echt gesloten zijn voor het afronden van bestellingen omdat het anders kan dat er precies tijdens de verhuizing nog in de "oude" webwinkel bestellingen geplaatst worden, terwijl we al over zijn op de nieuwe. Ook voor het forum zou het kunnen dat er een paar berichten tussen de verhuizing in vallen.

Als ik weet welke dag het gaat zijn laat ik het weten.  Ik verwacht volgende week, omdat ik dan toch op vakantie ben en het ook rustig verwacht in de webwinkel. 

Ter info ook even hier, we gaan verhuizen naar een andere server!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .