Ga naar inhoud

Webwinkel van Bunnybunch

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Cheeta26 zei:

Dat houten worteltje dat bij mijn waterbak levering zat. Is dat voor de sier? Ruikt wel naar iets wat konijnen lekker vinden..

Dat is een knaaghoutje 😄 Maar als je het te mooi vind om ze het op te laten knagen, kun je het ook voor de sier gebruiken hoor!

Het komt uit deze set: 

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/happypet-nibblers-knaaghout-fruitsmaak.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Evee zei:

Dat is een knaaghoutje 😄 Maar als je het te mooi vind om ze het op te laten knagen, kun je het ook voor de sier gebruiken hoor!

Het komt uit deze set: 

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/happypet-nibblers-knaaghout-fruitsmaak.html

Ah. Dacht al zoiets. Als ik de konijnen straks heb dan ga ik het zeker een keer aanbieden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Pasen en koningsdag (ik wil heel de tijd konijnsdag typen) verzend ik geen bestellingen / is de webwinkel gesloten. 

Pasen, 17 en 18 april, gesloten
Koningsdag, 27 april, gesloten

Bevrijdingsdag, donderdag 5 mei, gesloten
Meivakantie: 23 t/m 30 mei

Pinksteren, 5 en 6 juni, gesloten
Zomervakantie: 13 juni t/m 3 juli

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Deeskuh88 zei:

Een webwinkel sluiten? Net als op zondag in de Bible-belt? Dat je niet verzendt is een ding, maar de webwinkel sluiten... 

Ik vind overigens dat we best een konijnsdag kunnen invoeren! Op welke dag is Bunnybunch officieel gestart?

Haha ik bedoel voor verzenden en afhalen, online bestellen kan gewoon, alleen doe ik er die dagen niets mee 😛

29-06-2005 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Marjoleink zei:

Een van de grotere verkopers van konijnenhokken, ik dacht Grootplezier, gooit serieus op zondag zijn website plat. Ik vind dat zo betuttelend, ik maak toch zeker zelf wel uit wat ik op zondag doe?

Haha ja! Dan kan je niet eens de producten bekijken toch? Heel bijzonder vind ik dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slecht nieuws, mijn man heeft corona en hoewel ik nog niet positief test vermoed ik dat ik het ook heb, want bij mij begint het nu met dezelfde klachten.

Ik vermoed dus dat ik de komende 5 dagen in ieder geval niet kan werken en thuis zit, dus geen verzendingen en geen openingstijden. Vandaag stond er toch al een boekhoud dagje op de planning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beterschap,

Wij zouden 5 dagen weg gaan. Eerst 2 dagen Innsbruck en vervolgens opgehaald worden en door naar Winterbergen ok mijn moeder te verrassen als verjaardagscadeau omdat ze 65 geworden is. Nu heeft mijn moeder zondag haar arm gebroken, net boven de pols, beide botten door en moet geopereerd worden. Vandaag te horen gekregen dat het pas maandag word, maar dat mn vader corona heeft. Top dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal 😄 Ik heb mij 2 dagen flink ziek gevoeld, toen had ik ook flink koorts, verder ging het wel (meer gewoon als een griepje).

Ik kuch nog af en toe een klein beetje, maar ik kan gewoon wel weer werken nu. Voordeel van zzp-er is dan wel weer dat je geen collega's hebt die je kan besmetten 😅 En een webwinkel is al contactloos.

Gisteren heb ik alles samen met mijn man ingepakt wat er besteld vorige week en afgelopen weekend, dat staat nu bij het postpunt en wordt als het goed is vandaag opgehaald.

Morgen ga ik dan proberen mijn boekhouding (de btw aangifte moet weer) te doen, mijn hoofd was daar afgelopen dagen echt niet toe in staat, ik was echt heel warrig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .