Bunnymommy Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 (aangepast) Welke kleur(en) heb je op dit moment van de speeltunnels? Ik weet dat het geen garantie is maar het is wel handig om te weten welke er op dit moment zijn En weet misschien je of je snel de versie van 117 centimeter weet in voorraad krijgt? Of is die iets minder goed, want het ziet er wel iets minder stevig uit dan die van 50 centimeter 15 februari 2022 aangepast door Bunnymommy Toevoeging Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2022 16 minuten geleden, Bunnymommy zei: Welke kleur(en) heb je op dit moment van de speeltunnels? Ik weet dat het geen garantie is maar het is wel handig om te weten welke er op dit moment zijn En weet misschien je of je snel de versie van 117 centimeter weet in voorraad krijgt? Of is die iets minder goed, want het ziet er wel iets minder stevig uit dan die van 50 centimeter Ik ben nu niet in de loods dus kan het helaas niet voor je nakijken, het zou kunnen dat ik beide kleuren heb op het moment, maar dat weet ik niet 100% zeker. De lange tunnels zijn op het moment weer leverbaar zie ik, ik verwacht die dan vrijdag weer binnen te krijgen. Die zijn inderdaad wel van dunner materiaal gemaakt dan de kortere tunnels. Die kortere tunnels zijn van dikkere stof en wat steviger materiaal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 Bedankt! Zou jij aanraden om de korte of om de lange tunnel te kopen? Ik denk dat de kortere misschien wel handiger is omdat die langer meegaat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2022 Ik ben zelf meer fan van de korte tunnel. Die gaat hier in ieder geval toch wel wat langer mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 Ik ga 'm bestellen! 🥰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2022 Ik zit te twijfelen of ik vandaag tot 3 uur blijf in de loods, ik denk het niet. Het stormt nu al aardig, de klanten die vooraf besteld hadden zijn al geweest. En ik denk dat de meeste mensen de harde wind ook wel een beetje mijden. En zelf moet ik er anders ook door naar huis rijden. Ik denk dat ik een uurtje eerder sluit vandaag vanwege de storm. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 18 februari 2022 Delen Geplaatst: 18 februari 2022 1 uur geleden, Evee zei: Ik zit te twijfelen of ik vandaag tot 3 uur blijf in de loods, ik denk het niet. Het stormt nu al aardig, de klanten die vooraf besteld hadden zijn al geweest. En ik denk dat de meeste mensen de harde wind ook wel een beetje mijden. En zelf moet ik er anders ook door naar huis rijden. Ik denk dat ik een uurtje eerder sluit vandaag vanwege de storm. Ga lekker naar huis, als je dat al niet gedaan hebt. Niemand gaat nu in Zeeland nog even konijnenspullen kopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2022 Ik ben thuis 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2022 Ik voel mij niet goed, en ben dus terug mijn bed in gegaan. Mijn man is wel vrij vandaag, die is nu in de loods om in te pakken. Hij zal in ieder geval alles zonder kruiden en met heel weinig kruiden proberen te versturen. Hij heeft hooikoorts, dus de bestellingen met stoffige kruiden en/of veel kruiden blijven even staan. Ik hoop morgen fit genoeg te zijn om die alsnog te versturen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 14 maart 2022 Delen Geplaatst: 14 maart 2022 Beterschap @Evee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 14 maart 2022 Delen Geplaatst: 14 maart 2022 Beterschap! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 14 maart 2022 Delen Geplaatst: 14 maart 2022 Beterschap, hopelijk voel je je gauw weer beter! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 14 maart 2022 Delen Geplaatst: 14 maart 2022 Beterschap! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2022 Bedankt! Ik voel mij wel fitter, maar heb denk ik een keelontsteking ofzo. Ik heb al 3 dagen totaal geen stem. Vandaag pak ik even een rustdag, ik was bij met inpakken van alles t/m gistermiddag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 Beterschap @Evee! Goed om even rust te nemen en niet maar door te gaan, daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2022 Ik heb weer een beetje geluid, en vandaag ook gewoon aanwzig in de loods ( tot 3 uur). Ik heb al vracht binnen gekregen en ingeruimd (JR farm onder andere), en verwacht nog een levering vandaag, en maandag ook nog één. Dan hoop ik alles wat leverbaar is weer een beetje op voorraad te hebben 😄 Helaas is alles wel duuuuur aan het worden, en nog steeds veel dingen niet te krijgen. Zal voorlopig ook nog niet veel beter worden vrees ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 @Evee het Bunny Nature Favorite hooi, gaat dat er uit? Ik wil weer hooi gaan mengen, maar beetje jammer als ik dan nét hooi heb gevonden wat ze eten en dat het dan niet meer te krijgen is… 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2022 Nee hoor, gelukkig niet! Het was niet op voorraad bij de groothandel. Ik zag dat het nu wel weer op voorraad was dus ik denk dat ik het deze week weer binnen krijg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 maart 2022 Delen Geplaatst: 26 maart 2022 Gelukkig! Dan maar van alles 1 zak besteld 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2022 Het lijkt er ook op dat ik weer rosewood meadow menu kan bestellen... hoewel ik niet weet hoe constant de levering daarvan zal zijn, maar het is in ieder geval op voorraad nu bij de leverancier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2022 Op 25-3-2022 om 21:51, JacB zei: @Evee het Bunny Nature Favorite hooi, gaat dat er uit? Ik wil weer hooi gaan mengen, maar beetje jammer als ik dan nét hooi heb gevonden wat ze eten en dat het dan niet meer te krijgen is… 😉 Ik heb alle smaken weer op voorraad nu 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2022 Rosewood meadow menu is terug van weggeweest. Ook de fenugreek crunchies en carroties van Rosewood zijn er weer. Ik heb voor konijnenopvang Joy een aantal specifieke producten ingevoerd in de webwinkel, omdat eind deze maand een nieuwe ren in gebruik wordt genomen en Iris daar een aantal leuke speeltjes voor kon gebruiken. Je kan nu naast de reguliere pakketjes, dus ook een aantal specifieke producten doneren zoals een tunnel of wilgenbrug. De donatie pakketten zijn hier te vinden: https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/donatiepakketten/ 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 3 april 2022 Delen Geplaatst: 3 april 2022 Ben je laatste week april/eerste week mei open? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2022 3 uren geleden, Marjoleink zei: Ben je laatste week april/eerste week mei open? Ja, dan ben ik er gewoon, dit zijn voor nu de vakanties. Kan zijn dat ik nog een paar dagen schuif met die datums, maar ongeveer dit: Meivakantie: 23 t/m 30 mei Zomervakantie: 13 juni t/m 3 juli Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2022 Deze week moet ik mijn bedrijfsbus missen voor reparatie, onderhoud en keuring. Vandaar heb ik hem nog, en hopelijk dan vrijdag weer. In de tussentijd moeten de pakjes in de Aygo. Het dak kan wel open 😄 😛 Maar echt ruim is dat niet. Ik zal dus niet zo snel verzenden als gebruikelijk is. Het kan wat langer duren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten