Ga naar inhoud

Webwinkel van Bunnybunch

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Welke kleur(en) heb je op dit moment van de speeltunnels? Ik weet dat het geen garantie is maar het is wel handig om te weten welke er op dit moment zijn

Screenshot_20220215_123842_com.google.android.googlequicksearchbox.thumb.jpg.169a610528a09cb9ab431b4d15508057.jpg

En weet misschien je of je snel de versie van 117 centimeter weet in voorraad krijgt? 

Of is die iets minder goed, want het ziet er wel iets minder stevig uit dan die van 50 centimeter

aangepast door Bunnymommy
Toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Bunnymommy zei:

Welke kleur(en) heb je op dit moment van de speeltunnels? Ik weet dat het geen garantie is maar het is wel handig om te weten welke er op dit moment zijn

En weet misschien je of je snel de versie van 117 centimeter weet in voorraad krijgt? 

Of is die iets minder goed, want het ziet er wel iets minder stevig uit dan die van 50 centimeter

Ik ben nu niet in de loods dus kan het helaas niet voor je nakijken, het zou kunnen dat ik beide kleuren heb op het moment, maar dat weet ik niet 100% zeker. 

De lange tunnels zijn op het moment weer leverbaar zie ik, ik verwacht die dan vrijdag weer binnen te krijgen. Die zijn inderdaad wel van dunner materiaal gemaakt dan de kortere tunnels. Die kortere tunnels zijn van dikkere stof en wat steviger materiaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit te twijfelen of ik vandaag tot 3 uur blijf in de loods, ik denk het niet. Het stormt nu al aardig, de klanten die vooraf besteld hadden zijn al geweest. En ik denk dat de meeste mensen de harde wind ook wel een beetje mijden. En zelf moet ik er anders ook door naar huis rijden.  Ik denk dat ik een uurtje eerder sluit vandaag vanwege de storm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Evee zei:

Ik zit te twijfelen of ik vandaag tot 3 uur blijf in de loods, ik denk het niet. Het stormt nu al aardig, de klanten die vooraf besteld hadden zijn al geweest. En ik denk dat de meeste mensen de harde wind ook wel een beetje mijden. En zelf moet ik er anders ook door naar huis rijden.  Ik denk dat ik een uurtje eerder sluit vandaag vanwege de storm.

Ga lekker naar huis, als je dat al niet gedaan hebt. Niemand gaat nu in Zeeland nog even konijnenspullen kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Ik voel mij niet goed, en ben dus terug mijn bed in gegaan. 

Mijn man is wel vrij vandaag, die is nu in de loods om in te pakken. Hij zal in ieder geval alles zonder kruiden en met heel weinig kruiden proberen te versturen. Hij heeft hooikoorts, dus de bestellingen met stoffige kruiden en/of veel kruiden blijven even staan. Ik hoop morgen fit genoeg te zijn om die alsnog te versturen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weer een beetje geluid, en vandaag ook gewoon aanwzig in de loods ( tot 3 uur).

Ik heb al vracht binnen gekregen en ingeruimd (JR farm onder andere), en verwacht nog een levering vandaag, en maandag ook nog één. Dan hoop ik alles wat leverbaar is weer een beetje op voorraad te hebben 😄 Helaas is alles wel duuuuur aan het worden, en nog steeds veel dingen niet te krijgen. Zal voorlopig ook nog niet veel beter worden vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evee het Bunny Nature Favorite hooi, gaat dat er uit? 
Ik wil weer hooi gaan mengen, maar beetje jammer als ik dan nét hooi heb gevonden wat ze eten en dat het dan niet meer te krijgen is… 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-3-2022 om 21:51, JacB zei:

@Evee het Bunny Nature Favorite hooi, gaat dat er uit? 
Ik wil weer hooi gaan mengen, maar beetje jammer als ik dan nét hooi heb gevonden wat ze eten en dat het dan niet meer te krijgen is… 😉

Ik heb alle smaken weer op voorraad nu 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rosewood meadow menu is terug van weggeweest. Ook de fenugreek crunchies en carroties van Rosewood zijn er weer.

Ik heb voor konijnenopvang Joy een aantal specifieke producten ingevoerd in de webwinkel, omdat eind deze maand een nieuwe ren in gebruik wordt genomen en Iris daar een aantal leuke speeltjes voor kon gebruiken. Je kan nu naast de reguliere pakketjes, dus ook een aantal specifieke producten doneren zoals een tunnel of wilgenbrug. 

De donatie pakketten zijn hier te vinden: 

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/donatiepakketten/

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Marjoleink zei:

Ben je laatste week april/eerste week mei open?

Ja, dan ben ik er gewoon, dit zijn voor nu de vakanties. Kan zijn dat ik nog een paar dagen schuif met die datums, maar ongeveer dit:

Meivakantie: 23 t/m 30 mei
Zomervakantie: 13 juni t/m 3 juli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week moet ik mijn bedrijfsbus missen voor reparatie, onderhoud en keuring. Vandaar heb ik hem nog, en hopelijk dan vrijdag weer. In de tussentijd moeten de pakjes in de Aygo. Het dak kan wel open 😄 😛 Maar echt ruim is dat niet. Ik zal dus niet zo snel verzenden als gebruikelijk is. Het kan wat langer duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .