Ga naar inhoud

Webwinkel van Bunnybunch

Evee

Aanbevolen berichten

Heb je een vraag over iets met betrekking tot de Bunnybunch webwinkel, dan kun je die hier stellen!

Ik zal hier ook mededelingen posten zoals wanneer ik verwacht dat bepaalde dingen binnen komen & wanneer ik gesloten ben ivm vakanties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal mededelingen:

Verzendkosten

De verzendkosten zijn voor mij helaas weer omhoog per 1 januari, maar ik heb vorig jaar een redelijke verhoging doorgevoerd en voor nu besloten ze niet opnieuw te verhogen. Die blijven voor nu dus in ieder geval hetzelfde.

De brievenbuspakjes ga ik wel mee stoppen, ik heb daar echt te veel kosten aan voor zowel verpakkingen die ik er voor moet bestellen, als bij verlies, wat bij brievenbuspakjes echt vaak is. Meestal zijn het ook de hele goedkope producten die mensen willen via een brievenbuspakje, en daar zit door de lage prijs ook nauwelijks marge op om problemen te compenseren. Kortom: op brievenbuspakjes draai ik verlies, dus die optie gaat er uit.

De optie "gratis bezorgen op Noord-Beveland" heb ik toegevoegd (dat is de gemeente, het eiland, waar wij gevestigd zijn), hoewel dat per product ingesteld moet worden, en dat heb ik nog niet voor alles gedaan. Dat zal ik de komende tijd doen. Maar woon je op Noord-Beveland, dan kun je niet alleen komen afhalen op vrijdag of op afspraak, maar kunnen we het ook thuis bezorgen (dag / tijd gaat op afspraak).

Verzendtijd

In januari en februari verzend ik iets minder snel, ik zal niet dagelijks bestellingen inpakken, omdat ik echt wat meer tijd nodig heb voor de pup en voor wat administratieve dingen.  De maandag en vrijdag verzend ik in ieder geval altijd bestellingen, de dinsdag / woensdag / donderdag zal wat meer wisselen afhankelijk van hoe mijn week is 😄 Je kan er vanuit gaan dat je bestelling na betaling, binnen 3 werkdagen verzonden zal worden, zoals ook vermeld staat.

Iets niet op voorraad?

Dat kan, ik moet nog een hoop bestellingen de deur uit doen deze week en volgende week. De meeste dingen verwacht ik voor eind januari weer binnen te krijgen (mits leverbaar).

Prijsverhogingen
Helaas zijn de eerste e-mails van de groothandels alweer binnen. Er zijn extreme onvoorziene stijgingen in kosten voor transport, grondstoffen, verpakkingsmaterialen en energie. Helaas is er nog geen zicht op stabilisatie of daling van deze kosten. Daarom gaan de meeste prijzen de komende weken omhoog. Ik probeer dat zoveel mogelijk tot een minimum te beperken, maar ik ontkom er niet aan om de hogere inkoopprijzen die ik moet betalen, ook door te rekenen in de verkoopprijzen. De komende tijd ga ik daar mee aan de slag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Eefje zei:

Hoe is dat Tijssen weidehooi, in zo'n 4.5kg pak? Groen, stug en stengelig, of dunner? Ik durf bijna geen hooi meer online te kopen met die kieskeurige eikeltjes.

Donkergroen, een beetje een mix van dunne stengels en wat grover. Ik zal een foto bijvoegen voor je: 

IMG_20220103_135220.jpg

Hooi blijft lastig hoor! Mijn konijnen zijn er niet dol op, helaas, die eten het bunny nature vers gras hooi op het moment. Ik denk dat ze hier wat meer op geur gericht zijn, en de geur van het tijssen hooi vind ik niet super (het is ook niet slecht ofzo hoor, voor de prijs vind ik het een prima baal hooi, maar er zit wel geurverschil in hooi haha).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja ziet er toch wat dun uit. Mijne hebben nu bergweide hooi van vitakraft. Vinden ze mega. Het is wat duur, maar dat vond ik niet zo erg, aangezien ze het tot de laatste sprietjes opeten. Maar wordt hier alleen verkocht in een winkel die ook dieren verkoopt. Stom gedoe. Kun jij die niet inkopen? 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niet makkelijk. Ik kan bij de leveranciers waar ik regelmatig bestel wel wat snacks van vitakraft bestellen, maar niet het hooi. Er is wel een leverancier die het heeft, maar die hebben verder bijna niets wat ik nodig heb, dus daar kom ik dan niet aan het bestelbedrag. 

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer! Ga ik het internet verder afstruinen, ik was straks in die dierenwinkel maar onverrichter zaken weer vertrokken. Het is toch niet om aan te zien die arme beestjes. 

Ik wacht even met mijn bestelling tot je kruiden weer aangevuld zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Eefje zei:

Jammer! Ga ik het internet verder afstruinen, ik was straks in die dierenwinkel maar onverrichter zaken weer vertrokken. Het is toch niet om aan te zien die arme beestjes. 

Even off topic, maar ik was afgelopen zondag in een dierenwinkel en daar hadden ze konijnen en cavia’s uit de opvang in een mooi verblijf. Deze beestjes kon je adopteren, dat vond ik een goede manier van dieren in de winkel hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Eefje zei:

Gelijk heb je, ik koop ook principieel niets in dierenwinkels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, mammafelina zei:

Even off topic, maar ik was afgelopen zondag in een dierenwinkel en daar hadden ze konijnen en cavia’s uit de opvang in een mooi verblijf. Deze beestjes kon je adopteren, dat vond ik een goede manier van dieren in de winkel hebben.

Wat goed! Zo kan het dus ook. In de VS heb ik dat ook wel eens gezien. Daar lag een soort fotoalbum met alle dieren die in een bepaald asiel geadopteerd konden worden (vooral honden en katten) met een leuk verhaaltje erbij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2022 om 13:05, Evee zei:

Verzendtijd

In januari en februari verzend ik iets minder snel, ik zal niet dagelijks bestellingen inpakken, omdat ik echt wat meer tijd nodig heb voor de pup en voor wat administratieve dingen.  De maandag en vrijdag verzend ik in ieder geval altijd bestellingen, de dinsdag / woensdag / donderdag zal wat meer wisselen afhankelijk van hoe mijn week is 😄 Je kan er vanuit gaan dat je bestelling na betaling, binnen 3 werkdagen verzonden zal worden, zoals ook vermeld staat.

Dit was echt zo fijn bedacht en ik hoop dat het nog verandert, maar deze week heb ik dus de woensdag vrij genomen, en loop ik nog hopeloos achter alles aan 😂 Ik heb er gewoon stress van en de telefoon blijft ook non stop gaan.

Ik dacht dat de drukte wel mee zou vallen, want in januari hebben mensen vaak weinig geld over, en mijn voorraad is op het moment ook laag, veel is uitverkocht / niet leverbaar / nog niet binnen. Ik had dus echt goede hoop wat tijd te kunnen vrij maken om allerlei administratieve dingen op te pakken en wat rust te pakken. De eerste week dus hopeloos mislukt 🤣  *gaat ouders een berichtje sturen of ze volgende week kunnen helpen*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komen er nog proefzakjes burgess excel op voorraad? Ik blijf maar een beetje klooien met voer.

Ik wil het liefste graag vrij maar hiervoor waren ze er niet heel enthousiast over. Ik was terug geswitcht omdat Norbert er niet lekker op ging, maar die is er al een tijdje niet meer. Op dit moment geef ik care + maar Robi eet dan niet altijd haar bdk op, ook niet wanneer ik minder( en minder dan ik nu geef kan niet omdat ze op deze hoeveelheid al iets afvallen) en Sergio krijgt enorm voernijd en slecht humeur van😅

Ik wil dus toch kijken of graanvrij geen optie is, alleen al omdat ze daarin verhouding meer brok van mogen. Hooi word hier al goed gegeten. 

Ik ben toch weer langzaam het groenvoer aan het opbouwen in de hoop dat ik dan ook het brok veder kan minderen zonder voernijd en afvallen,maar wel veel vezels.

Nog advies wat handig is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-1-2022 om 09:40, Evee zei:

Ik krijg vandaag beaphar binnen, maar zonder de 10kg zakken. Die waren pas vandaag weer bij hun op voorraad en sturen ze na, als het mee zit heb ik die dan dinsdag eindelijk weer.

Vrijdag is er niets binnen gekomen, gisteren ook niet, ik vermoed dus dat vandaag alles in 1x komt. Maar tot nu toe nog niets binnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .