curamalum Geplaatst: 2 januari 2022 Delen Geplaatst: 2 januari 2022 (aangepast) Dag iedereen, Het is al een tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar nu heb ik een vraag. Ik zou graag kaartjes laten maken, een soort richtlijnen voor mensen die konijnen gaan nemen. Bijvoorbeeld: wat moet je doen als je konijn zich verveelt, of wat moet je doen als het vriendje van je konijn is overleden. Nu vroeg ik me af of jullie nog ideeën hadden waarvan jullie zeggen "dit moet zeker op de kaartjes" of "dit is een hele goede tip die velen zouden kunnen gebruiken". Dingen over ziektes of inentingen zijn natuurlijk ook altijd welkom. Het mag dus over echt alles gaan. Iemand nog ideeën? Ik bedank jullie alvast voor het meedenken en hopelijk hoor ik van jullie snel! 19 januari 2022 aangepast door Evee titel aangepast. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 2 januari 2022 Delen Geplaatst: 2 januari 2022 Kun je wat meer uitleg geven wat het doel is van de kaartjes? Aan wie geef je ze, op welk moment, wat is jouw rol? Geef je ze weg of moeten mensen ervoor betalen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 2 januari 2022 Delen Geplaatst: 2 januari 2022 https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/konijnenopvang-asiel-promotieflyer.html?search_query=Informatie+&results=9 misschien heb je het wat aan? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Ik heb eigenlijk dezelfde vragen als marjolein. De antwoorden op jouw vragen vind je hier op de website, voor iedereen bereikbaar. Wat is het doel dan van de kaartjes? En zeker met zulke specifieke vragen er op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten