Miekmoek Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 1 uur terug, Lollie zei: Ik heb nu een papieren armbandje om van een festival. Begint Koko er doodleuk aan te knagen! 🤣 En net nog samen stiekem aan mijn planten knabbelen. Sleep je Koko weg begint ze te gillen. En Wol vindt alles best 🤣. Boefjes zijn het, als je nog meer foto's dan 1 mocht plaatsen had ik het gedaan! Hier mag je extra foto's plaatsen die te maken hebben met de wedstrijd hoor! Je kan er alleen niet mee winnen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 1 minuut geleden, Miekmoek zei: Hier mag je extra foto's plaatsen die te maken hebben met de wedstrijd hoor! Je kan er alleen niet mee winnen.. Tsja, nu heb ik geen foto's gemaakt... 😪 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 (aangepast) 17 uren geleden, Lollie zei: Haha, misschien helderheid van je scherm iets hoger zetten? Je ziet haar kont, en het kopje dat heel betrapt achterom kijkt 🤣 Maar dat zag ik ook pas toen ik de foto van mijn telefoon naar mijn laptop gemaild had. Ik weet niet op welk apparaat je kijkt? Ik denk dat ik op elke foto ga stemmen. Ze zijn zó leuk! Ik kijk op mijn telefoon met de helderheid bijna op maximum. Zal zo nog eens kijken! 🤣 17 juni 2022 aangepast door Okki Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 28 juni 2022 Delen Geplaatst: 28 juni 2022 Zo dus! 🫢 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 28 juni 2022 Delen Geplaatst: 28 juni 2022 Het gras ziet er ook wel echt smakelijk uit 🙃 lieve boefjes 🥰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 28 juni 2022 Delen Geplaatst: 28 juni 2022 Zijn ze nou serieus ontsnapt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 28 juni 2022 Delen Geplaatst: 28 juni 2022 1 minuut geleden, Kolino zei: Zijn ze nou serieus ontsnapt? JA. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 28 juni 2022 Delen Geplaatst: 28 juni 2022 Gelukkig waren ze nog in de tuin dan! Al een plannetje bedacht om het geboefte binnen te houden? Lewis heeft natuurlijk wel z'n skills goed geoefend in de zandbak 😁 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 28 juni 2022 Delen Geplaatst: 28 juni 2022 Slimmerds! Hihi... nu kunnen ze niet meer zonder gras. 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 28 juni 2022 Delen Geplaatst: 28 juni 2022 1 minuut geleden, Kolino zei: Gelukkig waren ze nog in de tuin dan! Al een plannetje bedacht om het geboefte binnen te houden? Lewis heeft natuurlijk wel z'n skills goed geoefend in de zandbak 😁 Ja, de tuin is volledig afgesloten hoor, dus ze kunnen nergens heen, maar dit was nou ook weer niet de bedoeling. 😅 En het enige plan dat er momenteel ligt is de deur tussen hun ren en dat uitlooprennetje dichthouden als ik ze niet vol in het zicht heb, haha. Maar gaas ingraven zou wellicht ook een optie zijn. Of gewoon de boel met beton volstorten, maar dat heeft niet de voorkeur. 😜 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 28 juni 2022 Delen Geplaatst: 28 juni 2022 En ze mogen echt wel weer eens op het gras, maar het is recentelijk nog bemest, dus liever nog even niet. Maar goed, daar hebben Meneer en Mevrouw Ongeduld dus geen boodschap aan, zo blijkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 29 juni 2022 Delen Geplaatst: 29 juni 2022 @Pablo&Lola ik vind Luz en Lewis geweldig 😍 wat een boeven koppel 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 4 juli 2022 Delen Geplaatst: 4 juli 2022 Gefeliciteerd @Flops! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Linke Geplaatst: 16 juli 2022 Delen Geplaatst: 16 juli 2022 Ik kan het toch niet laten om deze foto van Pepper met jullie te delen. "Hé? Roep je mij?" 4 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 16 juli 2022 Delen Geplaatst: 16 juli 2022 Wat een schattig konijntje in het foto topic @Eefje 😍 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 16 juli 2022 Delen Geplaatst: 16 juli 2022 56 minuten geleden, mammafelina zei: Wat een schattig konijntje in het foto topic @Eefje 😍 Jaaaaa dat is Wilma ❤️❤️ 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Deze maand twee fotowedstrijden! 😄 De "gewone" fotowedstrijd met als thema groenvoer. En een fotomarathon met elke week een thema dat met de zomer te maken heeft. Het eerste thema is zon. Als je elke week mee doet, heb je al prijs 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 2 uren geleden, Evee zei: Deze maand twee fotowedstrijden! 😄 De "gewone" fotowedstrijd met als thema groenvoer. En een fotomarathon met elke week een thema dat met de zomer te maken heeft. Het eerste thema is zon. Als je elke week mee doet, heb je al prijs 😄 Bij de gewone fotowedstrijd staat in de eerste zin dat het de wedstrijd van juli is i.p.v. augustus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Goed gezien! Mijn telefoon wilde er nu augurken van maken. Misschien wel passend bij het thema, maar ook niet goed. Als het goed is staat er nu wel augustus. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Wat eten jullie konijnen netjes joh! Of zijn jullie zulke lieve meelevende baasjes dat je die foto's niet plaatst? 🙈 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 Op 17-8-2022 om 16:10, Bunnymommy zei: Wat eten jullie konijnen netjes joh! Of zijn jullie zulke lieve meelevende baasjes dat je die foto's niet plaatst? 🙈 Meer dit, of niet? 😂 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 Yep, zo eet mijn witte konijn ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 Ik mag niet meedoen deze maand, maar deze foto moet ik toch even delen. Hoewel het geen neusje is maar een hele grote neus 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 Valt wel mee toch? Hij past gewoon bij de rest van je gezicht. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 Ik ben benieuwd naar de inzendingen bij dit thema 😄 Krijgen we de grijze oude konijnentoetjes te zien? De baasjes achter de accounts? De ukkige jonge konijntjes die tot stoere binkies zijn uitgegroeid? 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten