Ga naar inhoud

Discussietopic fotowedstrijden 2022

happy211

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Lollie zei:

Ik heb nu een papieren armbandje om van een festival. Begint Koko er doodleuk aan te knagen! 🤣 En net nog samen stiekem aan mijn planten knabbelen. Sleep je Koko weg begint ze te gillen. En Wol vindt alles best 🤣. Boefjes zijn het, als je nog meer foto's dan 1 mocht plaatsen had ik het gedaan!

Hier mag je extra foto's plaatsen die te maken hebben met de wedstrijd hoor! Je kan er alleen niet mee winnen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Lollie zei:

Haha, misschien helderheid van je scherm iets hoger zetten? Je ziet haar kont, en het kopje dat heel betrapt achterom kijkt 🤣

Maar dat zag ik ook pas toen ik de foto van mijn telefoon naar mijn laptop gemaild had. Ik weet niet op welk apparaat je kijkt?

Ik denk dat ik op elke foto ga stemmen. Ze zijn zó leuk!

Ik kijk op mijn telefoon met de helderheid bijna op maximum. Zal zo nog eens kijken! 🤣

aangepast door Okki
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
1 minuut geleden, Kolino zei:

Gelukkig waren ze nog in de tuin dan! Al een plannetje bedacht om het geboefte binnen te houden? Lewis heeft natuurlijk wel z'n skills goed geoefend in de zandbak 😁

Ja, de tuin is volledig afgesloten hoor, dus ze kunnen nergens heen, maar dit was nou ook weer niet de bedoeling. 😅 En het enige plan dat er momenteel ligt is de deur tussen hun ren en dat uitlooprennetje dichthouden als ik ze niet vol in het zicht heb, haha. Maar gaas ingraven zou wellicht ook een optie zijn. Of gewoon de boel met beton volstorten, maar dat heeft niet de voorkeur. 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 3 weken later...

Deze maand twee fotowedstrijden! 😄

De "gewone" fotowedstrijd met als thema groenvoer. 

En een fotomarathon met elke week een thema dat met de zomer te maken heeft. Het eerste thema is zon. Als je elke week mee doet, heb je al prijs 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Evee zei:

Deze maand twee fotowedstrijden! 😄

De "gewone" fotowedstrijd met als thema groenvoer. 

En een fotomarathon met elke week een thema dat met de zomer te maken heeft. Het eerste thema is zon. Als je elke week mee doet, heb je al prijs 😄 

Bij de gewone fotowedstrijd staat in de eerste zin dat het de wedstrijd van juli is i.p.v. augustus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • Evee gesloten en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .