happy211 Geplaatst: 1 januari 2022 Delen Geplaatst: 1 januari 2022 Hier mag je de fotowedstrijden van 2022 bespreken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 januari 2022 Delen Geplaatst: 3 januari 2022 Ik ben natuurlijk uitgesloten van deelname, maar deze foto van vorig jaar wil ik toch even delen bij dit thema 😄 Harold en Charlie. 12 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 4 januari 2022 Delen Geplaatst: 4 januari 2022 Ik heb per ongeluk een spoiler bij mijn foto gezet 😅 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 @BaasjevanBrownie Die witte snoet van brownie 🤣 Heeeeel schattig 😍 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 januari 2022 Delen Geplaatst: 15 januari 2022 20 uren geleden, Bunnymommy zei: @BaasjevanBrownie Die witte snoet van brownie 🤣 Heeeeel schattig 😍 Ja die vond het geweldig, ging helemaal los in de sneeuw. Ukkie reactie was tegenovergesteld: keek om het hoekje, dacht brrr, en verdween dagenlang naar binnen. 😂 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 15 januari 2022 Delen Geplaatst: 15 januari 2022 Hoe heb je die foto voor elkaar gekregen @Dollie? Bij mij had Brownie vorig jaar meteen de wortel op, maar bij jou poseert hij echt bij het sneeuwkonijn! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 15 januari 2022 Delen Geplaatst: 15 januari 2022 Guus trok de 'wortel' (ik had geen wortels dus het zijn van die beaphar stokjes) er telkens uit 😂 het heeft me toen wel aardig wat stokjes gekost 😛 1 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Op 3-1-2022 om 12:05, Evee zei: Ik ben natuurlijk uitgesloten van deelname, maar deze foto van vorig jaar wil ik toch even delen bij dit thema 😄 Harold en Charlie. Van mij mag je gewoon mee doen. Vind je het niet ok dat je wint, doneer je extra aan Joy☺️ 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 Ahh dat is lief 😄 Maar nee, dat vind ik toch niet helemaal eerlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 (aangepast) 7 uren geleden, Evee zei: Ahh dat is lief 😄 Maar nee, dat vind ik toch niet helemaal eerlijk. Waarom is 't niet eerlijk? Je bepaald toch niet zelf de winnaar? Edit; andere moderators mogen toch ook meedoen? 21 januari 2022 aangepast door Miekmoek Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 januari 2022 Delen Geplaatst: 21 januari 2022 De moderators mogen wel mee doen ja, maar ik vind als beheerder dat ik niet mee moet doen met een wedstrijd die ik zelf host. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Het meest grappige aan de inzending van @Eefjeis nog dat het boek waar achter ze verstopt zit de titel "stout" heeft 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Haha ja, soms vergeet je door al die schattigheid dat ze ook best een beetje stout was. Zeker als ze daar in die kast zat. Waren we haar kwijt, hoorden we ineens taktaktaktaktaktak omdat ze een boek aan zat te vreten. En dan dat koppie zo heel onschuldig er bovenuit als we haar op haar kop probeerden te geven. Not impressed. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 13 maart 2022 Delen Geplaatst: 13 maart 2022 Lastig thema, ik lees heel vaak, maar meestal op mijn telefoon en als ik een boek lees meestal niet bij de konijnen 🐰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 maart 2022 Delen Geplaatst: 14 maart 2022 Je bent zo creatief dat je vast wel iets kan bedenken 😉 @Annasbeestenbende 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 2 april 2022 Delen Geplaatst: 2 april 2022 Die lieve kleine Betsy blijft maar winnen hè ❤️. Een orenwedstrijd zal ze niet winnen, ik heb vooral foto's van haar waar haar oren ontbreken 🤭. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 31 mei 2022 Delen Geplaatst: 31 mei 2022 De nieuwe wedstrijd open ik of een van de andere mods als de verhuizing van de website is afgerond 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Gefeliciteerd @Annasbeestenbende🥳 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 Koko doet nu ook voor het eerst mee! Winnen doet ze vast niet, die foto's zijn gewoon allemaal veel te schattig, haha. Je mag zeker maar op 1 foto stemmen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 (aangepast) 25 minuten geleden, Lollie zei: Koko doet nu ook voor het eerst mee! Winnen doet ze vast niet, die foto's zijn gewoon allemaal veel te schattig, haha. Je mag zeker maar op 1 foto stemmen? Je mag gewoon op iedere foto stemmen die je leuk vindt, dat doe ik in ieder geval wel. Ik zie niet helemaal goed hóe Koko nou in die tunnel ligt. Zien we haar voorkant of achterkant? Of alleen een poot die uitsteekt? 😜🤣 16 juni 2022 aangepast door Okki Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 53 minuten geleden, Okki zei: Je mag gewoon op iedere foto stemmen die je leuk vindt, dat doe ik in ieder geval wel. Ik zie niet helemaal goed hóe Koko nou in die tunnel ligt. Zien we haar voorkant of achterkant? Of alleen een poot die uitsteekt? 😜🤣 Haha, misschien helderheid van je scherm iets hoger zetten? Je ziet haar kont, en het kopje dat heel betrapt achterom kijkt 🤣 Maar dat zag ik ook pas toen ik de foto van mijn telefoon naar mijn laptop gemaild had. Ik weet niet op welk apparaat je kijkt? Ik denk dat ik op elke foto ga stemmen. Ze zijn zó leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 @Kimie waarom mag Brammetje dan niet op het dak? Als hij dat leuk vindt... Geen probleem toch? Ik dacht trouwens dat als je meedoet, je ook op iemand anders moet stemmen. Maar niet iedereen lijkt dat te doen. Moet dat nou of mag je het zelf weten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 Brammetje hupt dan over het dak heen en springt dan in de tuin met veel konijnen onvriendelijk planten. Hij kan al niet goed tegen groenvoer, dus laat staan als hij op het gras lekker gaat knabbelen... Ook hebben we egeldoorgangen in de schutting dus hij kan ontsnappen uit de tuin. Soms gaat hij heerlijk liggen zonnen op het dak, daar heb ik geen problemen mee. Brammetje heeft als bijnaam 'angsthaasje', ik kan hem ook absoluut niet vangen, maar hij is super lief! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Als het goed is kun je je eigen bericht niet liken, maar als je alle andere inzendingen wil liken, kan dat wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Ik heb nu een papieren armbandje om van een festival. Begint Koko er doodleuk aan te knagen! 🤣 En net nog samen stiekem aan mijn planten knabbelen. Sleep je Koko weg begint ze te gillen. En Wol vindt alles best 🤣. Boefjes zijn het, als je nog meer foto's dan 1 mocht plaatsen had ik het gedaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten