Ga naar inhoud

Discussietopic fotowedstrijden 2022

happy211

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
  • 1 maand later...

Haha ja, soms vergeet je door al die schattigheid dat ze ook best een beetje stout was. Zeker als ze daar in die kast zat. Waren we haar kwijt, hoorden we ineens taktaktaktaktaktak omdat ze een boek aan zat te vreten. En dan dat koppie zo heel onschuldig er bovenuit als we haar op haar kop probeerden te geven. Not impressed.  

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
25 minuten geleden, Lollie zei:

Koko doet nu ook voor het eerst mee! Winnen doet ze vast niet, die foto's zijn gewoon allemaal veel te schattig, haha. Je mag zeker maar op 1 foto stemmen?

Je mag gewoon op iedere foto stemmen die je leuk vindt, dat doe ik in ieder geval wel.

Ik zie niet helemaal goed hóe Koko nou in die tunnel ligt. Zien we haar voorkant of achterkant? Of alleen een poot die uitsteekt? 😜🤣

aangepast door Okki
Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Okki zei:

Je mag gewoon op iedere foto stemmen die je leuk vindt, dat doe ik in ieder geval wel.

Ik zie niet helemaal goed hóe Koko nou in die tunnel ligt. Zien we haar voorkant of achterkant? Of alleen een poot die uitsteekt? 😜🤣

Haha, misschien helderheid van je scherm iets hoger zetten? Je ziet haar kont, en het kopje dat heel betrapt achterom kijkt 🤣

Maar dat zag ik ook pas toen ik de foto van mijn telefoon naar mijn laptop gemaild had. Ik weet niet op welk apparaat je kijkt?

Ik denk dat ik op elke foto ga stemmen. Ze zijn zó leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brammetje hupt dan over het dak heen en springt dan in de tuin met veel konijnen onvriendelijk planten. Hij kan al niet goed tegen groenvoer, dus laat staan als hij op het gras lekker gaat knabbelen... Ook hebben we egeldoorgangen in de schutting dus hij kan ontsnappen uit de tuin.

Soms gaat hij heerlijk liggen zonnen op het dak, daar heb ik geen problemen mee.

Brammetje heeft als bijnaam 'angsthaasje', ik kan hem ook absoluut niet vangen, maar hij is super lief!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een papieren armbandje om van een festival. Begint Koko er doodleuk aan te knagen! 🤣 En net nog samen stiekem aan mijn planten knabbelen. Sleep je Koko weg begint ze te gillen. En Wol vindt alles best 🤣. Boefjes zijn het, als je nog meer foto's dan 1 mocht plaatsen had ik het gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee gesloten en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .