To van de Veluwe Geplaatst: 31 december 2022 Delen Geplaatst: 31 december 2022 4 uren geleden, mammafelina zei: Iemand zei dat ik hem om 24 uur mee naar buiten moet nemen Achter het raam krijgt hij er genoeg van mee. Hij zal het eens tegen zich aan krijgen. Ik vind het zelf al eng, laat staan een hond. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 2 januari Delen Geplaatst: 2 januari Yula heeft het heel goed gedaan. Het knalde hier al langer behoorlijk, ze reageert daar niet op. Om 12 uur ging het wel erg tekeer, ze had een lickimat waar ze druk mee was. Ik vond haar staartje toen wel erg plat hangen, dus goed dat ze dat ding had. Na een kwartiertje was het ergste weer voorbij en heeft ze met ons gespeeld en geslapen terwijl het buiten nog knalde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 januari Auteur Delen Geplaatst: 2 januari Namu vond het net na 12 uur wel eventjes spannend toen het echt los ging, toen stond ze op, stond ze te luisteren in het midden van de woonkamer, in een onzekere houding. Maar omdat wij eigenlijk niets bijzonders deden ging ze gewoon weer op de bank liggen en lekker een beetje half dutten (niet helemaal, de oortjes hielden de boel toch wel in de gaten). Ik moet zeggen dat met de nieuwe regels voor het vuurwerk het afval op straat ook echt mee valt hier. Het was vooral siervuurwerk en dat moet in van die papieren dozen zitten, weinig los vuurwer afval dus. Ik heb niet het idee dat er hier veel illegaal vuurwerk is afgestoken in het dorp, het was echt wel het normale siervuurwerk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Hier wel heel veel illegaal vuurwerk, lees keiharde knallen waarvan de ramen gewoon trilden. Ollie schrok daar wel elke keer van, maar bleef wel rustig. Hij durfde alleen niet te plassen en poepen buiten. Qua vuurwerk afval valt het hier ook wel mee, eigenlijk ruimt het grootste deel van onze buurt alles op nieuwjaarsdag wel weer op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Vorige jaren kon je hier voor elke tas vuurwerkafval iets van 20 of 50 cent of zo krijgen. Iedereen die het afstak liet het gewoon liggen geloof ik, maar de buurtkinderen waren op nieuwjaarsdag dan lekker bezig en konden zo ook een zakcentje verdienen. En 2 januari was alles dan opgeruimd. Geen idee of dat dit jaar ook zo was. Ik steek doorgaans geen vuurwerk af. Hier was er gelukkig niet zoveel knalvuurwerk als andere jaren, dus ook niet dat rookgordijn waardoor je als het eenmaal 12 uur is je niks van het siervuurwerk ziet. Want siervuurwerk vind ik stiekem best leuk. Ook niet zoveel illegaal spul. Veron komt morgen 2 nachtjes logeren. Ik ben wel benieuwd of hij zin gaat hebben in een wandeling. Wel fijn voor hem dat die vuurwerkperiode nu zo'n beetje voorbij is. Kan 'ie weer lekker plezier krijgen in zijn wandelingen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Op 2-1-2023 om 08:31, Evee zei: Namu vond het net na 12 uur wel eventjes spannend toen het echt los ging, toen stond ze op, stond ze te luisteren in het midden van de woonkamer, in een onzekere houding. Had je geen spannende film voor Namu aangezet? 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten