Lollie Geplaatst: 16 augustus 2022 Delen Geplaatst: 16 augustus 2022 5 uren geleden, Okki zei: Konijnen graven menselijke resten op in Amersfoortse tuin https://www.nu.nl/binnenland/6218081/konijnen-graven-menselijke-resten-op-in-amersfoortse-tuin.html Dan sta je ook wel raar te kijken! 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 19 augustus 2022 Delen Geplaatst: 19 augustus 2022 (aangepast) Ik zag onderstaande net voorbij komen op Facebook. https://www.facebook.com/519694078084396/posts/pfbid0vYVuYhAB5vFk6yev1BPGictPGdCF2iLAGkNNggENkafcrCDuARcS4yu6vAkUoKiul/ 19 augustus 2022 aangepast door mammafelina Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 29 augustus 2022 Delen Geplaatst: 29 augustus 2022 https://fb.watch/fcjR1PAH0h/ Altijd goed om hier aandacht aan te geven! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 29 augustus 2022 Delen Geplaatst: 29 augustus 2022 https://www.pnas.org/doi/abs/10.1073/pnas.2122734119?fbclid=IwAR35yqbNSP7IX6kxedqrphUmX2VDGL06YnoCLEfz4Y3ZnfMlXCb_Xamy3Vs Wonderbaarlijk genetisch onderzoek. Het Europese konijn dat in Australië een plaag werd, zijn allemaal afstammelingen van dezelfde Engelse fokkerstal. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 augustus 2022 Delen Geplaatst: 29 augustus 2022 10 uren geleden, Okki zei: Altijd goed om hier aandacht aan te geven! Super die reportage! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 Vandaag (30-08-2022) in de Barneveldse Krant 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 30 augustus 2022 Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 Helaas staat er niets over sterilisatie bij. Maar dat is in Amersfoort misschien vanzelfsprekend? Ik mag het hopen. Er staat ook niets van de kosten bij. Het lijkt nu haast gratis te zijn maar dat zal niet zo zijn. M.i. een wat onvolledig bericht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 Ik vind het wel goed dat er meer aandacht voor komt. Al is de informatie dan nog niet volledig. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 25 oktober 2022 Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 (aangepast) Niet echt nieuws maar ik kan het andere topic van de media niet vinden. Zit nu dierenquiz Waku Waku te kijken en er was een vraag over ontsnappende konijnen. Hoe het konijn ging ontsnappen uit de ren. Was meerkeuze maar dat was wel een slim konijn. Overigens was de huisvesting wel erg matig en er liep een hond door het beeld 25 oktober 2022 aangepast door Cheeta26 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 25 oktober 2022 Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 Vandaag zat ik in een wachtkamer en zag een nummer van Landleven (oktober 2022) en er stond een artikel over Vlaamse reuzen in. Als ik de foto's verklein is de tekst slechter te lezen. Lukt het? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 Nee, ik kan het niet echt lezen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 Ik kan het meeste niet lezen. Wat ik wel kan lezen is ook niet helemaal waar ik blij van word. Een vlaamse vrouw zag vlaamse reuzen op internet en heeft nu een instagram account met vele volgers. Ze fokt ze in leuke kleurtjes. Volgens haar zijn ze slimmer dan andere konijnen, ze hebben meer hersenen denkt ze. Gebroken pootjes zijn duur. Ze laten zich knuffelen en lopen niet weg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 "Als fokker streeft ze naar gezonde konijnen in leuke kleurtjes". Ze fokt toch *knuffel mij* geen handtassen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 1 uur terug, Marjoleink zei: "Als fokker streeft ze naar gezonde konijnen in leuke kleurtjes". Ze fokt toch *knuffel mij* geen handtassen? Misschien wel 🙄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 26 oktober 2022 Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 11 uren geleden, Evee zei: Ik kan het meeste niet lezen. W Hoe krijg ik het goed leesbaar hier op de site? Op mijn foto's is het wel goed te lezen en toen ik het las, dacht ik: nee, wat een drama. Pdf van gemaakt maar dat kan ik hier niet plaatsen. Hoe krijg ik het leesbaar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Als ik het artikel even voor jullie over wil typen over die Vlaamse reuzen wil ik dat met alle plezier doen! Roept u maar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 6 november 2022 Delen Geplaatst: 6 november 2022 Wil iemand de konijnenverzameling drastisch uitbreiden? 😜 https://www.gld.nl/nieuws/7799690/vrouw-laat-ruim-15000-konijnen-na Het zijn beeldjes enzo hoor, geen echte konijnen 😉 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 10 november 2022 Delen Geplaatst: 10 november 2022 Niet voor tere zieltjes: 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 10 november 2022 Delen Geplaatst: 10 november 2022 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 november 2022 Delen Geplaatst: 10 november 2022 Dat is wat voor de Partij van de Dieren!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 10 november 2022 Delen Geplaatst: 10 november 2022 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 november 2022 Delen Geplaatst: 10 november 2022 Wat een drama. En ik dacht dat men juist minder dierproeven ging toepassen. Wat moeten wij in Nederland met slangengif? Wolvenbeet lijkt aannemelijker. 😞 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 En dan proberen ze het nog verzachtend te omschrijven; dat ze niet ziek van de lage dosering hoeven te worden, huisvesting aan hoge standaarden moet voldoen. Maar ze worden wel doodleuk gedood nadat hun “taak” is volbracht. Arme beestjes 😔 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 28 november 2022 Delen Geplaatst: 28 november 2022 https://dwhc.nl/konijnensterfte-2022-rhdv-2-myx-coccidiose/ Dit gaat over een onderzoek waar konijnen aan stierven dit jaar, meestal rhd2 dus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 29 november 2022 Delen Geplaatst: 29 november 2022 Een waardevolle aanvulling van jouw bericht op mijn bericht in: Myxomatose en VHS / RHD uitbraken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten