Evee Geplaatst: 1 januari 2022 Delen Geplaatst: 1 januari 2022 Kom je ergens een nieuwsberichtje / actueel berichtje tegen in de (sociale)media over konijnen, dan is dit de plek om het te delen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 januari 2022 Delen Geplaatst: 1 januari 2022 Eigenlijk nog van 2021, oudejaarsdag. Dit konijn zat gelukkig op tijd veilig voor het vuurwerk. https://www.facebook.com/143620262917046/posts/993108264634904/ 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2022 Zo jammer dat een rechter niet besluit tot een houdverbod voor dieren voor zo iemand als dit: https://www.pzc.nl/rotterdam/stomdronken-student-legt-baksteen-op-konijn-en-schopt-hem-maar-krijgt-zijn-konijnen-wel-weer-terug~adffb7ad/ 1 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 En ook jammer dat de rechter niet besluit om die jongen aan zijn achterpoten vast te houden en dan hard te laten vallen en te schoppen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2022 Ik had hem ook verboden ooit arts te worden. Iemand die dit soort dingen doet.... die wil je als zieke toch niet aan je bed hebben? Of is hij in opleiding om de perfecte moord voor te bereiden? Dit soort dingen zijn daar toch vaak eerste signalen van? Hoe dan ook, zo iemand spoort niet. En een taakstraf en verder niets... dat is in mijn ogen echt onterecht. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 Ow wat erg 😮 Ik ben sprakeloos! Hij komt er zo wel heel gemakkelijk vanaf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 Tja, ik lees net dat de automobilist die 2 5 jaar geleden een meisje van 15 doodreedt 5 maanden gevangenisstraf krijgt. Een mensen- of dierenleven is tegenwoordig niets meer waard. Dan is dit wel weer leuk: https://nos.nl/artikel/2412084-scheiden-spaanse-rechter-kan-co-ouderschap-over-huisdier-opleggen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conijn123 Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 Wat vreselijk dat hij de konijnen gewoon terug krijgt, nadat hij zoiets heeft gedaan. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 Ik snap niks van die rechter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 Ik heb een paar regels gelezen maar durf echt niet verder te lezen😱😭😭😡 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 Zo'n artikelen word ik altijd zo intens verdrietig van. Struisvogelpolitiek, maar zoiets weet ik liever niet. Ik weet zeker als ik zoiets zie, dat ik compleet door het lint ga. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 Wat dan wel weer leuk is: Vanochtend op 3fm had de dj van dat programma een dierenarts aan de telefoon voor een kort interview over dat artikel wat @Marjoleink hierboven postte. Conclusie is dat eigenlijk alleen een hond geschikt is voor gedeelde voogdij. Want, zo vertelde de dierenarts, konijnen zijn sociale dieren waardoor je ze altijd met meerdere samen moet houden en bovendien in zo'n grote ruimte, dat lukt niet eens om compleet te vervoeren, al zou je dat willen. Heb de naam van de dierenarts niet verstaan, maar vond het goed dat hij er zo op inging. Hopelijk opent dat wat ogen van luisteraars voor wie dat nieuwe informatie is. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2022 11 uren geleden, Deeskuh88 zei: Wat dan wel weer leuk is: Vanochtend op 3fm had de dj van dat programma een dierenarts aan de telefoon voor een kort interview over dat artikel wat @Marjoleink hierboven postte. Conclusie is dat eigenlijk alleen een hond geschikt is voor gedeelde voogdij. Want, zo vertelde de dierenarts, konijnen zijn sociale dieren waardoor je ze altijd met meerdere samen moet houden en bovendien in zo'n grote ruimte, dat lukt niet eens om compleet te vervoeren, al zou je dat willen. Heb de naam van de dierenarts niet verstaan, maar vond het goed dat hij er zo op inging. Hopelijk opent dat wat ogen van luisteraars voor wie dat nieuwe informatie is. Ik denk dat een kat ook wel zou gaan, mits het niet elke dag heen en weer is maar ook langere periodes zoals 2 weken / een maand. En met huiskatten is dat dan eigenlijk makkelijker dan met buitenkatten denk ik. Maar ik merk bijv. dat mijn katten ook heel makkelijk naar mijn ouders kunnen en snel wennen, daar heb ik een tijdje met ze gewoond toen ik uit een relatie kwam, en ze zijn daar altijd in een paar minuten weer gewend. Overigens ken ik iemand die bezoekrecht heeft op haar honden, die bij haar ex zijn, zij mag ze elke maand 1 weekenddag bezoeken 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Na 2 keer de dj te hebben gestalkt, weet ik eindelijk de naam van de dierenarts. Piet Hellemans! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Ow dierenarts Piet, dat is die ook aan dat programma meedoet/deed? Die Amsterdamse dierenarts, toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Geen idee welk programma je precies bedoelt. Kreeg vandaag wel post van stichting Dierenlot en hij staat ook op de voorpagina. Kende die hele man niet.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 1 uur geleden, Kolino zei: Ow dierenarts Piet, dat is die ook aan dat programma meedoet/deed? Die Amsterdamse dierenarts, toch? Ja, klopt. Met dat halflange blonde haar. Hij maakt nu ook reclame voor Stichting Dierenlot, op radio en tv. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 7 januari 2022 Delen Geplaatst: 7 januari 2022 Ja, die inderdaad. Even googlen heeft me wat wijzer gemaakt. Maar we hebben niet onder een steen geleefd hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Geen nieuws maar reclame... Maar wel realistisch, helaas! https://www.facebook.com/538nl/videos/1399975853792434/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Ik snap hem niet helemaal… heeft die vrouw een nestje gekregen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Ik ook niet.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Je kan rekeningen indienen die de radiozender dan voor je betaald. In dit voorbeeld dus iemand die dacht 2 konijnen gekocht te hebben, maar inderdaad nestjes kreeg. Eigenlijk het bekende verhaal dus. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Vind het raar omdat ze het over adopteren heeft.. maar ze heeft ze dus toch gekocht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Adopteren kost ook geld, volgens mij hebben wel meer mensen het dan over kopen. Maar het is mij ook nog niet duidelijk of de konijnen zwanger waren, of dat ze er echt 20 heeft genomen (hoe dan? Teveel in het winkelmandje?). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Haha volgens mij over- analyseren we het reclame clipje 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten