Ga naar inhoud

Konijnen in het nieuws 2022

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik had hem ook verboden ooit arts te worden. Iemand die dit soort dingen doet.... die wil je als zieke toch niet aan je bed hebben? Of is hij in opleiding om de perfecte moord voor te bereiden? Dit soort dingen zijn daar toch vaak eerste signalen van? Hoe dan ook, zo iemand spoort niet. En een taakstraf en verder niets... dat is in mijn ogen echt onterecht. 

• Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dan wel weer leuk is: Vanochtend op 3fm had de dj van dat programma een dierenarts aan de telefoon voor een kort interview over dat artikel wat @Marjoleink hierboven postte. Conclusie is dat eigenlijk alleen een hond geschikt is voor gedeelde voogdij. Want, zo vertelde de dierenarts, konijnen zijn sociale dieren waardoor je ze altijd met meerdere samen moet houden en bovendien in zo'n grote ruimte, dat lukt niet eens om compleet te vervoeren, al zou je dat willen. Heb de naam van de dierenarts niet verstaan, maar vond het goed dat hij er zo op inging. Hopelijk opent dat wat ogen van luisteraars voor wie dat nieuwe informatie is.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Deeskuh88 zei:

Wat dan wel weer leuk is: Vanochtend op 3fm had de dj van dat programma een dierenarts aan de telefoon voor een kort interview over dat artikel wat @Marjoleink hierboven postte. Conclusie is dat eigenlijk alleen een hond geschikt is voor gedeelde voogdij. Want, zo vertelde de dierenarts, konijnen zijn sociale dieren waardoor je ze altijd met meerdere samen moet houden en bovendien in zo'n grote ruimte, dat lukt niet eens om compleet te vervoeren, al zou je dat willen. Heb de naam van de dierenarts niet verstaan, maar vond het goed dat hij er zo op inging. Hopelijk opent dat wat ogen van luisteraars voor wie dat nieuwe informatie is.

Ik denk dat een kat ook wel zou gaan, mits het niet elke dag heen en weer is maar ook langere periodes zoals 2 weken / een maand. En met huiskatten is dat dan eigenlijk makkelijker dan met buitenkatten denk ik. Maar ik merk bijv. dat mijn katten ook heel makkelijk naar mijn ouders kunnen en snel wennen, daar heb ik een tijdje met ze gewoond toen ik uit een relatie kwam, en ze zijn daar altijd in een paar minuten weer gewend. 

Overigens ken ik iemand die bezoekrecht heeft op haar honden, die bij haar ex zijn, zij mag ze elke maand 1 weekenddag bezoeken 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .