Kolino Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Wat een bikkel! Gelukkig was er niks ernstigs aan de hand. Hopelijk is het na een paar dagen smeren weer rustig! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Nou zeg wat een bikkel! Nu hopen dat het verbetert! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 Dit is erg. Dunya zit lekker in een hoektoiletje te chillen terwijl ik haar (gedwongen, duwt haar kop tegen me aan) zit te aaien. Komt Siem opeens het toiletje in banjeren en gaat uitgebreid zitten piesen en poepen, bovenop Dunya. Heel haar vacht nat en er liggen gewoon keutels op🤮. Lekker met day lange haar van haar haha! 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2022 Wat een viespeuk 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 Smeerlap ja! Hij houdt zichzelf ook niet goed schoon dus hij ziet er ook lekker uit ;). Gelukkig zie ik sinds gisterenavond opeens liefde tussen die twee, Siem gaat met zijn kop in Dunya's nek liggen en zij vindt het prima❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 GADVERDAMME! Wat een eikel zeg 🤣 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 Wat is dat nou? Echte liefde ik zie het al.😂 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 Bunny gaat op zijn achterpootjes op hun lage huisje (15-20 cm hoog ongeveer) staan en springt er dan als een kangaroo af. Hij landt ook op zijn achterpootjes. Is dit normaal? Het ziet er idioot uit. Als hij geland is hupt hij normaal weer terug en doet 't nog een keer. Kan dat gedrag ook bij het voorjaar horen? Ik heb het nog nooit eerder gezien, maar hij gedraagt zich voor de rest niet raar, dus kwaad zal het niet kunnen denk ik? Iemand die dit herkent? 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 @Bunnymommy Heb je dat op film? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 @Pablo&LolaNee jammer genoeg niet 😢 Ik zie het wel nog steeds exact voor mij, we hebben er zo hard om gelachen 🤣 En nu merk je ook nog meer dat konijntjes gelukkiger zijn als ze een ren hebben, in een hok kan je dat soort malle fratsen niet doen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 Nee ik zie dat bij die van mij ook niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 11 februari 2022 Delen Geplaatst: 11 februari 2022 Gisteren is mijn lieve Fluffy 2 jaar geworden 🥳 Van kleine baby: Naar grote vent: 13 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Gijs is het eerste slachtoffer van de rui dit jaar denk ik. Arm joch. Hopelijk knapt hij snel op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Gijsje lijkt op te knappen, hebben we dat ook weer gehad 😅. Zo sneu altijd. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 51 minuten geleden, Eefje zei: Gijsje lijkt op te knappen, hebben we dat ook weer gehad 😅. Zo sneu altijd. Gelukkig 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Ja zeg dat. Hij was erg zielig. En toen ook nog heel bang en boos. Hij vindt mij nu een engerd. Oh well. Hij is in elk geval weer helemaal het ventje en zit weer lekker te vreten. Toch altijd spannend, kan ook zomaar de verkeerde kant op schieten en er was geen goede dierenarts bereikbaar, dus moest helemaal op mezelf vertrouwen. Gelukkig heb ik hem er weer bovenop 💪. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Foep is er! We hebben haar in de ren gezet maar zodra ze het hok ontdekte is ze daar niet meer uitgeweest. Ik heb overgangsvoer meegekregen (ze kwamen haar brengen) van de action. Ik wil haar zsm overzetten op my hobby first rabbit brokken. Ze heeft ook een blindedarmkeutel gelegd, ik hoop dat ze die opeet. Ik heb ook haar nageltjes geknipt. Ze is heel tam, snuffelt graag aan je hand en laat zich prima aaien. Ze lijkt alleen wat lusteloos, maar misschien komt dat omdat dit haar eerste dag is. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 13 februari 2022 Delen Geplaatst: 13 februari 2022 Volgende keer ook maar mijn eigen traanbuizen laten uitspoelen.😂 Leuk zo'n allergie voor het dier waar je het liefst mee knuffelt. Vlekje doet het goed huid is al minder geirriteerd. Of traanogen al minder zijn is niet te beoordelen omdat haar vacht rondom haar ogen onder de vette crème zit. Ik ben benieuwd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Even een vraagje : Hoelang mag een vaccinatie overlappen? Want ik wil dat Foep zo snel mogelijk gevaccineerd wordt en we willen graag in 1 keer alle konijnen gevaccineerd hebben. Soltar en Hazel zijn vorig jaar op 6 mei gevaccineerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Kan prima nu al hoor. Ik heb weleens gehoord dat er minimaal een half jaar tussen 2 vaccinaties moet zitten, maar ik weet niet of dat klopt. Ik weet wel dat konijnen die in mei zouden moeten zonder enig probleem in februari kunnen. Heb ik met Milly ook gedaan. Die was in maart gevaccineerd en heb ik in oktober/november gewoon met Gijs meegenomen, zodat ze gelijk liepen vanaf nu. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Ik heb Sofie in oktober geloof ik, toen ze hier pas was, laten vaccineren, en zou haar het liefst in maart weer mee laten vaccineren met de rest mee. Ik weet niet zeker of dat kan, dat moet ik nog aan de dierenarts vragen. Maar ik vermoed dat het geen probleem is. Er zou dan maar 5 maanden tussen zitten, te vroeg dus eigenlijk. Maar om praktische redenen heb ik ze het liefst gewoon allemaal in één keer. Liever 1x per jaar samen stress, dan elke keer apart. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 (aangepast) Oké! Dan laten we ze vaccineren zodra we daar ruimte voor hebben. 14 februari 2022 aangepast door Annasbeestenbende Er in plaats van we Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Foep laat wel vaak haar blindedarmkeutels liggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 25 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Foep laat wel vaak haar blindedarmkeutels liggen. Dan zou ik de brokjes gaan minderen om te beginnen. Daar ligt het meestal aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 24 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Foep laat wel vaak haar blindedarmkeutels liggen. Ben je al begonnen met overstappen naar ander voer of opbouwen van groente? Anders zou ik dat even in rustigere stappen doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten