Kolino Geplaatst: 29 januari 2022 Delen Geplaatst: 29 januari 2022 Wel een beetje lief zijn voor elkaar hè 😉 De konijnen hebben snoepjes (wel van selective) gekregen, maar ik vond ze wel heel groot, dus nu moesten ze delen... wel door de midden gebroken en allebei waren ze hem snel gesmeerd om het rustig op te peuzelen 😛 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 29 januari 2022 Delen Geplaatst: 29 januari 2022 2 uren geleden, Lienappelsien zei: 😳 😇😉🙊 Knuffel?🤗 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Zijn er meer konijnen die denken dat het voorjaar is aangebroken? Ik heb twee racemonsters/binkietornado’s in de ren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Neee, Vlekje is gewoon nog in de winter mood. Vlekje is wel heel zielig nu zeg met haar oogjes. Hele vacht is er omheen verdwenen ziet er enorm zielig uit. Weet wel bijna zeker dat het van de wind komt die de hele week al zo hard is. Goed ze heeft gewoon een tochtvrij nachthok maar daar zit ze dan nooit in. Ben nu begonnen met oculoheel, hopen dat dat een beetje helpt. Ik merk ook als ze bijvoorbeeld buikpijn heeft en ik zet haar binnen neer dar haar oogjes dan gewoon veel beter zijn. Ik kan helaas haar binnen geen ruimte bieden. En dan nog ik moet Vlekje niet naar binnen halen ouwe graver dat het is en ze is gewoon echt een buitenkonijn. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Bij ons is de lente ook begonnen! Ze spelen veel meer, knagen aan alles, rennen soms alleen en soms achter elkaar aan, maken binkies, en graven in het stro in het nachthok. Ik denk dat het bijna tijd wordt om de zandbak weer terug te zetten, of is dat nog een beetje vroeg? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Ik was gisteren even bij de intratuin voor hooi en daar zag ik dat ze alleen nog gecastreerde rammen en ongecastreerde voedsters verkopen. Ook staat er op de info bordjes onder andere dat ze altijd met z’n tweeën gehouden moeten worden en dat ze altijd hooi tot hun beschikking moeten hebben. Daarnaast zijn de prijzen van de dieren ook flink omhoog gegaan. In mijn ogen een positieve ontwikkeling. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Ooh bij de twee intratuinen hier in de buurt worden helemaal geen dieren meer verkocht, behalve vissen, wat ik ook sneu blijf vinden in die stomme kleine kale bakken. Maar dit is al een verbetering inderdaad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 31 januari 2022 Delen Geplaatst: 31 januari 2022 Ik heb hier 2 heel chagarijnige konijntjes 😢 Op het moment dat het iets harder regent en waait stampt Clyde en kijken ze me heel boos aan. Verwonderlijk hoeveel geluid er uit een beestje van 1 kilo kan komen zeg, hij weet precies de plekjes te vinden waar het extra hard klinkt😑🤣 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 1 februari 2022 Delen Geplaatst: 1 februari 2022 Dank jullie wel voor de vacuüm tip @Dollie en @MichelleloveElmo! Ik wist vandaag zeker dat ik goed zat, top! Ik heb wel ook meself geprikt, maar dat was gewoon onhandigheid. Kreeg dat rot dopje van het naaldje er niet af en toen vloof het er opeens af en had ik een dikke naald in m'n vinger😂 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 2 februari 2022 Delen Geplaatst: 2 februari 2022 Op 26-1-2022 om 18:47, Jamesthebunnybutler zei: Mijn meiden zijn weer lekker thuis!! Nu eens kijken hoe Dunya het op haar nieuwe hartmedicatie doet. De DA verwacht wel dat de longontsteking een terugkerend probleem gaat worden bij Siem, omdat hij ook al zo vaak draxxin en duplo gehad heeft. Dat maakt voor mij wel dat ik denk dat ik Siem misschien ook zou laten inslapen als het moment daar is voor Dunya. Of dat ik Dunya mee laat inslapen als het moment eerder daar is voor Siem. Vanavond lekker kroelen❤️ Wat vervelend dat ze allebei zo lopen te klungelen met hun gezondheid. Ik snap heel goed dat je al aan het nadenken bent over 'wat te doen' als één van beide echt op is... Hun gezondheid is dusdanig slecht dat ik het zelf ook niet meer aan zou durven denk ik om opnieuw te koppelen. Hopelijk kun je nog een tijdje van ze genieten en blijven ze nog even stabiel allebei... Geef ze maar lekker veel aandacht. ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 2 februari 2022 Delen Geplaatst: 2 februari 2022 Ik zag vandaag een kat pal voor het gaas van de ren zitten. En Jerry zat aan de andere kant van het gaas 😬 Ze hadden echt contact. Daarna rende Jerry weg. Op zulke momenten ben ik zo blij dat er geen andere dieren in de ren kunnen komen! Ik heb de kat weggejaagd, maar die was niet onder de indruk 🙄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 2 februari 2022 Delen Geplaatst: 2 februari 2022 Tijd voor een waterpistool @Lienappelsien? Katten zijn echt zo brutaal tegenwoordig 😕 Gelukkig zit er gaas tussen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 3 februari 2022 Delen Geplaatst: 3 februari 2022 Nou, de konijntjes vertrouwen mij gewoon al weer! Dat is best snel na de autorit en dierenarts en vaccinatie gisteren. Bunny kwam weer zoals iedere ochtend aandacht en een aaitje over zijn bol vragen, en Clyde stond weer met zijn 2 pootjes op mijn hand om er wat brokjes uit te eten🥰 Helemaal gelukkig! ☺️ 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 3 februari 2022 Delen Geplaatst: 3 februari 2022 21 uren geleden, Kolino zei: Tijd voor een waterpistool @Lienappelsien? Katten zijn echt zo brutaal tegenwoordig 😕 Gelukkig zit er gaas tussen! Haha daar zat ik ook al aan te denken. Maar dat vind ik dan toch een beetje sneu voor de kat, al kan waterpistool met een zachte straal weinig kwaad denk ik. De katten zijn zeker brutaal. Je moet echt naar ze toe om ze weg te sturen, want anders doen ze 2 stappen en draaien ze zich weer om om naar je te kijken. Hij zat ook naar een opening in het gaas van de ren te zoeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2022 Dat is behoorlijk brutaal!! 😄 Ik zat van de week naar de bunnycam te kijken, zag ik een rode kater voor de konijnenren lopen. Was het Hiro die ontsnapt was 😄 🤣 Ik had de hond vlak daarvoor in de tuin gelaten en hij was blijkbaar naar buiten geglipt. Toevallig keek ik op de camera wat Sofie weer allemaal aan het uitspoken was, die is zo druk. En toen zag ik hem vrolijk voorbij wandelen. Ik heb één van de hooiruiven uit het verblijf gehaald omdat ze zulke acrobatische toeren deed dat ik het eng vond. Ik zal blij zijn als na vandaag de wond prima is bevonden door de dierenarts en de zandbak weer terug er in kan 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Arm dier. De storm heeft het alleen maar erger gemaakt. Maandag meteen dierenarts bellen. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Ai, gatverdamme! Weet je zeker dat je hier tot maandag mee wilt wachten? Of lijkt het op de foto erger dan dat het is? Arme Vlekje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Oe, op de foto lijkt de huid inderdaad behoorlijk geïrriteerd of of dat er ook een wondje zit. Maar dat is van een foto inderdaad lastig te beoordelen. Stakker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Foto slaat roder uit dan dat het werkelijk is. Er is geen wondje snapt dat het zo lijkt. Denk ook niet dat ze dit spoed genoeg vinden voor in het weekend. Maar maandag ben ik de eerste. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wannabekonijn Geplaatst: 6 februari 2022 Delen Geplaatst: 6 februari 2022 Een van mijn konijnen doet er alles aan om aan mijn muren te knagen (ondanks heel veel speelgoed/dingen waar ze wel op mag knagen) 🙄 Als ik haar naam roep dan stopt ze even en kijkt of ik eraan kom en als dat niet zo is gaat ze door. Als ik wel haar kant op ga, huppelt ze haast vrolijk weg. Ik kan er wel om lachen, dan zijn konijnen toch best intelligente beestjes. Ik denk dat ze meer reageert op de toon in mijn stem dan haar naam, maar luisteren jullie konijnen naar hun naam? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 6 februari 2022 Delen Geplaatst: 6 februari 2022 Mijn konijnen luisteren alleen maar naar “koekje” 🙄😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 6 februari 2022 Delen Geplaatst: 6 februari 2022 Die van mij luisteren allemaal naar hun naam. Probleem daarbij is dat ze allemaal denken dat ze "eten" heten. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 6 februari 2022 Delen Geplaatst: 6 februari 2022 Nala luistert naar de naam Ukkie. En Britt begreep haar echte naam ook. De rest kijkt alleen op als het ze zo uitkomt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 6 februari 2022 Delen Geplaatst: 6 februari 2022 "Wie wil er brokjes?" Geen reactie 😛 "Brokjes?" En toen zat er eentje me smachtend aan te kijken 😄 Ik ga ze maar even voeren, anders is het konijnenmishandeling 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 (aangepast) Vlekjes traanbuizen zijn doorgespoeld. De dierenarts dacht we proberen het maar gewoon zonder narcose niet geschoten is altijd mis. Nou wat was ze het flink. Beide kanten zijn twee keer uitgespoeld. Nu nog 5 dagen creme smeren. Edit: ogen waren prima niet ontstoken. Dus puur irritaties van traan ogen. 7 februari 2022 aangepast door pakyakker 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten