Evee Geplaatst: 5 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2022 Hij eet zijn blindedarmkeutels al een paar jaar niet meer (na de eerste keer EC) en hij is niet goed in zichzelf schoon houden / vachtverzorging. Ik vermoed dat hij inmiddels misschien ook wat artrose klachten kan hebben, binnenkort nog maar na laten kijken. Hij was altijd ongeveer 1.8 a 2 kg, met 2kg eigenlijk iets aan de dikke kant. Hij is een raszuivere nederlandse hangoordwerg. Hij is niet zo een goede hooi eter, maar met kruiden er door gaat dat wel. Hij krijgt nog wat dual care brokjes extra nu, maar die zijn bijna op, dus dan moet ik gaan zoeken naar alternatieven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2022 Hij kwam vanochtend gewoon enthousiast op de brokjes af hoor, en verder merk ik niet veel aan hem. Het is eigenlijk alleen het afvallen. Ik zag hem nu ook niet onstabiel lopen ofzo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Gelukkig is het dan eigenlijk alleen het afvallen. Maar toch niet fijn. Lastig is dat hoor als ze afvallen maar wel goed eten. Volproppen met ongezond spul is niet wat ke wil, maar verder afvallen wil je ook niet. Verse kruiden is ook altijd wel een goeie om aan te komen. En erwtenvlokken, maar ja dat kan je niet onbeperkt geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2022 Hij lust geen erwtenvlokken 🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Wat?! Welk konijn lust dat nou niet? Dat is hier letterlijk het enige dat ze altijd blijven eten, tenzij het echt hele foute boel is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2022 Nouja, joris dus niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Gek konijn. Wel jammer, aant dat is nou net iets waarmee je even flink wat extra's kan geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 9 uren geleden, Evee zei: Hij lust geen erwtenvlokken 🤣 Neem aan dat je wel genoeg alternatieven om aan te komen op voorraad heb 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Erwtenvlokken heb ik nog nooit in huis gehad. Ik zou niet eens weten hoe het eruit ziet. Ik zal eens googelen maar ik begrijp dat ze er niet te veel van mogen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Balen dat hij weer afvalt en even instabiel was. 8 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei: Wat?! Welk konijn lust dat nou niet? Ik heb ook een konijn gehad die geen erwtenvlokken lustte 🤣 Toen had ik dezelfde reactie. Het maatje, die niet aan moest komen, vond het wel erg lekker 🙄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 (aangepast) 3 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Erwtenvlokken heb ik nog nooit in huis gehad. Ik zou niet eens weten hoe het eruit ziet. Ik zal eens googelen maar ik begrijp dat ze er niet te veel van mogen. Kijk eens in de webshop van BunnyBunch. Het zijn inderdaad dikmakers. Ze zijn dus handig om konijnen die net even iets meer zouden mogen weten elke dag een paar toe te stoppen. De meeste konijnen smullen er van. En er zit, zover ik weet, niet heel veel suiker in. 5 november 2022 aangepast door Lienappelsien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 2 minuten geleden, Lienappelsien zei: Kijk eens in de webshop van BunnyBunch. Dank voor je reactie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 5 minuten geleden, Lienappelsien zei: Kijk eens in de webshop van BunnyBunch. Het zijn inderdaad dikmakers. Ze zijn dus handig om konijnen die net even iets meer zouden mogen weten elke dag een paar toe te stoppen. De meeste konijnen smullen er van. En er zit, zover ik weet, niet heel veel suiker in. 🤣 🤣 blijkbaar helpen erwtenvlokken ook bij domme konijnen. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 7 minuten geleden, Lienappelsien zei: net even iets meer zouden mogen weten Ik snap hem. Hahahaha.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 10 november 2022 Delen Geplaatst: 10 november 2022 Woooow er snapt er hier eentje na 8 jaar ineens ook wat je met knaaghout moet doen 😛 Je kunt er ook op knagen, niet alleen mee gooien 😄 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 10 november 2022 Delen Geplaatst: 10 november 2022 Op 5-11-2022 om 20:56, To van de Veluwe zei: Ik snap hem. Hahahaha.. Ik las er eerst nog overheen. Snapte hem bij jouw reactie pas 🙈 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 Hallo Bunnybunchers, Ik maak mij op voor een lange nacht. Mijn voedster is gecastreerd vandaag en blijft niet op temperatuur. Ze ligt nu tegen een kruik en op een snuggle safe. Ze eet niet uit zichzelf maar afgelopen maanden heb ik haar geleerd uit een spuitje te eten, dus "dwang"voeren gaat van een leien dakje. Ik heb een logeerbed gemaakt en elke 2 uur een alarm gezet. Ben benieuwd hoe brak ik morgen ben. Ik heb gelukkig vrij genomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 Heel verstandig dat je vrij genomen hebt, dan kun je misschien morgen nog een extra dutje doen. Spannend hoor. Sterkte vannacht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 Op 5-11-2022 om 10:46, Evee zei: Hij lust geen erwtenvlokken 🤣 Gelukkig lust mijn kleine Kippie er wel pap van! Hij krijgt 2x daags een klein handjevol, ook om op gewicht te blijven i.v.m. ec. Als een kleine junk vliegt hij bij mijn benen omhoog als ik in de ren kom. Dan pakt hij eerst zijn plakje appel met panacur, dan lurkt hij zijn metacam uit de spuit en reikt direct verder naar de erwtenvlokken die ik in mijn hand heb. Verder eet hij veel groen en heel goed brokjes. Hooi eet hij bijna niet, Kip vindt hooi voor mietjes 😆. Daarom heeft hij tijdens de drie voer-tijden altijd veel honger denk ik. Sinds kort drinkt hij gelukkig weer vrijwel normaal, nadat hij maandenlang echt enorm veel dronk en plaste en ook afviel. Hopelijk is de ec wat tot stilstand gebracht, want ik ben zo gek op dat kleine zwarte dondersteentje. Sterkte vannacht @hemmel! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 15 november 2022 Delen Geplaatst: 15 november 2022 26 minuten geleden, hemmel zei: Hallo Bunnybunchers, Ik maak mij op voor een lange nacht. Mijn voedster is gecastreerd vandaag en blijft niet op temperatuur. Ze ligt nu tegen een kruik en op een snuggle safe. Ze eet niet uit zichzelf maar afgelopen maanden heb ik haar geleerd uit een spuitje te eten, dus "dwang"voeren gaat van een leien dakje. Ik heb een logeerbed gemaakt en elke 2 uur een alarm gezet. Ben benieuwd hoe brak ik morgen ben. Ik heb gelukkig vrij genomen. Sterkte dan maar, dan duurt zo’n nacht best lang.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 16 november 2022 Delen Geplaatst: 16 november 2022 Bliksem knabbelt vrijwillig op een blaadje! Nu nog warm blijven uit zichzelf. Tijd voor een paracetamol en dan begint mijn dag. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2022 Wat fijn! Sterkte vandaag 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 16 november 2022 Delen Geplaatst: 16 november 2022 Sterkte. De eerste tekenen van vooruitgang zijn er, dat is fijn. Succes vandaag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 17 november 2022 Delen Geplaatst: 17 november 2022 Jee, wat is dat slopend. Ik vind niks leuk en alles wat niet onmiddellijk hoeft, daar kan ik geen energie voor opbrengen. Dinsdag elke 2 uur op. Woensdag om de 4 uur op. Ik vond het zo sneu, zo vaak temperaturen. Ik had dat niet zien aankomen: 2 dagen lang vaak. Maar ik kan jullie het leren wennen aan eten uit een spuitje zeker aanbevelen. Ik heb 'High five met je konijn' gelezen en ga het voortaan anders aanpakken met mijn konijnen. Ik ga ze 'kom hier' leren, en 'in de box' en 'nagels knippen'. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 november 2022 Delen Geplaatst: 17 november 2022 (aangepast) 25 minuten geleden, hemmel zei: wat is dat slopend. Ik vind niks leuk en alles wat niet onmiddellijk hoeft, daar kan ik geen energie voor opbrengen. Maar wel volbracht!!!!! Mmm moet dat boek misschien ook maar eens aanschaffen. Mooi 5 dec. cadeau. mmmm. kijk net op internet maar geen prijs om met 5 dec te vragen. Gaat de Sint niet trekken. Gaat prijsafspraken te boven. 17 november 2022 aangepast door To van de Veluwe aanvulling Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten