Miekmoek Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Fijn!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Gelukkig dat het weer beter gaat! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Wat fijn dat het weer beter gaat met haar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Fijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Pak van vele harten, denk ik. Duimen dat Dunya erdoor heen is nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Gelukkig! Wat een kanjer is Dunya toch! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Vanmiddag toch nog even naar de dierenarts geweest met Dunya, ondanks dat het een heel stuk beter gaat. Wat blijkt: ze heeft een hele flinke haak die in haar wang steekt en een abces veroorzaakt heeft, er zat allemaal pus in haar bekkie. Het lijkt van de wond in haar wang te komen en niet van een kies. Dat hoop ik heel erg. Maandag gaat ze onder narcose. Beetje jammer, want het is pas 3 maanden geleden en vaak zit er 4-5 maanden tussen. Spannend dus weer, gelukkig eet ze iig. Vanmiddag heb ik ook een eethuisje voor haar gemaakt met kattenluik op chip. Het is van een speelgoedkist die dus aan de bovenkant open kan. Ideaal. Maandag wordt Dunya ook gechipt, dus ik duim dat ze er weer uit komt en het luikje kan gebruiken. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Ik hoop hard voor je mee dat ze erbovenop komt! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Leuke oplossing zo, knap werk voor iemand die zegt geen klusser te zijn.👍 Arme Dunya, goed dat je toch naar de DA bent gegaan met haar. Heeft ze nu pijnstilling/ontstekingsremmer om het weekend te overbruggen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 42 minuten geleden, JokeC zei: Leuke oplossing zo, knap werk voor iemand die zegt geen klusser te zijn.👍 Arme Dunya, goed dat je toch naar de DA bent gegaan met haar. Heeft ze nu pijnstilling/ontstekingsremmer om het weekend te overbruggen? De credits zijn voor mijn vader hoor. Ik doe het denkwerk en hij maakt het. Deksel geschuurd zodat ze er niet over gaan glibberen. Ja ze krijgt inderdaad novacam, maar die heb ik nog staan. We durfden het niet aan om het vandaag nog te behandelen, omdat het al half 4 was en ze dan nooit voor sluiting wakker zou zijn (duurde de vorige keer uren). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 5 minuten geleden, Jamesthebunnybutler zei: De credits zijn voor mijn vader hoor. Ik doe het denkwerk en hij maakt het. Aha, familie-projectje, goede werkverdeling. 😁 12 minuten geleden, Jamesthebunnybutler zei: (duurde de vorige keer uren). Eng, hè, als je aan het wachten bent tot tantetje weer goed wakker is en opgehaald mag worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Altijd. Waar geklust moet worden is mijn vader. Is lachen, als ik zelf ergens aan begin dan kan hij het niet laten en pakt hij alles uit mijn handen 😜. Ja ik vind dat altijd vreselijk, zeker bij Dunya. Bij de rest vind ik het nooit zo spannend, maar zo'n dametje met flinke hartproblemen is extra eng. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Wat een leuk ding, een soort bankje ook, goed bedacht! En sterkte voor Dunya. 💛 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Sterkte! En ik hoop dat Dunya nog veel gebruik mag maken van haar nieuwe etensbankje 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Heel veel sterkte. Mooie oplossing zo met dat bankje. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Ze hebben er voor nu iig al de grootste lol mee. De hele nacht waren ze erop en eraf aan het springen🙈 Ik moest het van mijn vriend schuren omdat het erg glad was en ze zouden gaan schuiven. Dat hebben we met een staalborstel gedaan op een schroefmachine. Heel dat bankje verziekt, maar uitglijden doen ze iig niet haha. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Balen van die haak en wond. Het bankje is heel leuk! Ik ben benieuwd hoe ze het vindt en of het goed werkt met de chip. Bij Iris werkte het toen inderdaad volgens mij prima. Voordeel van dit bankje tov die Ikeakubus is dat ze er ook leuk op kunnen. Daar hebben ze vannacht dus goed gebruik van gemaakt 😅 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Mèh, ik had 2 heel fijne toiletbakken voor de konijnen, een aantal jaar geleden gekocht bij Leen Bakker (opbergboxen). Nu zijn ze allebei vergaan, het plastic breekt in stukjes af. Maar ik had onthouden waar ik ze had gekocht zodat ik weer nieuwe kon kopen als deze kapot zouden gaan. Zijn ze blijkbaar uit het assortiment 🙄 Dus ik kan weer op zoek naar fijne. Deze waren juist zo fijn omdat ze vrij groot zijn (60 bij 40 cm) en toch nog handzaam, maar niet superhoog (18 cm of zo). Meestal zie je die verhouding niet bij opbergboxen en dergelijke. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 Bah, ik heb alweer een ziek konijn 😞 Nu eet de andere niet meer. Helaas voelt dit als een verstopping en is de onderkant van de darm vrijwel leeg. Hopelijk krijg ik er wel weer een beetje beweging in komende uren. Ik heb zo geen zin in een spoedarts in het weekend. maar als het echt niet anders kan, dan zal het moeten. 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 Op 22-10-2022 om 10:22, Lienappelsien zei: Balen van die haak en wond. Het bankje is heel leuk! Ik ben benieuwd hoe ze het vindt en of het goed werkt met de chip. Bij Iris werkte het toen inderdaad volgens mij prima. Voordeel van dit bankje tov die Ikeakubus is dat ze er ook leuk op kunnen. Daar hebben ze vannacht dus goed gebruik van gemaakt 😅 Dat kan met het ikea ding ook hoor 😁 daar zaten ze heel veel op. Ideale oplossing zo met het bankje! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 27 minuten geleden, Dollie zei: Dat kan met het ikea ding ook hoor 😁 daar zaten ze heel veel op. Ideale oplossing zo met het bankje! Haha dat leek me niet zo prettige die gaatjes. Maar ja, ik ben geen konijn 🤭 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 1 uur geleden, Kolino zei: Bah, ik heb alweer een ziek konijn 😞 Nu eet de andere niet meer. Helaas voelt dit als een verstopping en is de onderkant van de darm vrijwel leeg. Hopelijk krijg ik er wel weer een beetje beweging in komende uren. Ik heb zo geen zin in een spoedarts in het weekend. maar als het echt niet anders kan, dan zal het moeten. Hopelijk lukt het om de verstopping zelf op te heffen. Heel veel sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 26 minuten geleden, Lienappelsien zei: Haha dat leek me niet zo prettige die gaatjes. Maar ja, ik ben geen konijn 🤭 Oh ja ik had er een plastic plaat op gemaakt en daar lag meestal ook nog een handdoek of dekentje op. Kan er geen duidelijke foto van vinden, hier zie je een stukje. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 4 uren geleden, Kolino zei: Bah, ik heb alweer een ziek konijn 😞 Nu eet de andere niet meer. Helaas voelt dit als een verstopping en is de onderkant van de darm vrijwel leeg. Hopelijk krijg ik er wel weer een beetje beweging in komende uren. Ik heb zo geen zin in een spoedarts in het weekend. maar als het echt niet anders kan, dan zal het moeten. Sterkte!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 24 oktober 2022 Delen Geplaatst: 24 oktober 2022 Oh *konijnendropjes* @Kolino! Hoe gaat het nu? Je vermoedt dus een maagverstopping? Die zijn heftig. Gauw zorgen voor alle medicatie en infuus per injectie. Als ze echt verstopt zijn wordt orale medicatie onvoldoende opgenomen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten