To van de Veluwe Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Op 14-10-2022 om 09:50, bobbyonthefloor zei: Oh dat vinden mijn konijnen ook zo lekker. Wij hebben 5 wilgenbomen op ons erf. Kan ik geen vriendjes met je worden? Hahahaha. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Hebben jullie gewone wilgen? Die moet ik dan ook maar eens hier poten. Zo'n snelgroeiende wil ik wel. Maar we hebben geen water hier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Mijn buren hebben knotwilgen als omheining aan de achterkant van de tuin. Die groeien zoveel dat ze regelmatig wat bijsnoeien. En dan krijg ik meestal ook wel wat voor mijn konijnen. Dit keer was het met vers blad, dus dat vinden ze helemaal geweldig 😄 Ze versnipperen het zelf ook voor een paadje en hebben zelf ook een konijn, maar moeten toch vaak naar de milieustraat brengen en dat is gedoe, dus als ze het dan bij mij mogen gooien zijn zij blij, ben ik blij en de konijnen zijn blij 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Hier staan nog weleens takken in de gratis af te halen groep op Facebook, als er iemand gesnoeid heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Sinds midden in de zomer heb ikJerry nog niet zien verharen, en het valt altijd erg op bij hem 🤔 Bij Do zie je het nooit, hoogstens een klein verschil op haar kop. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 7 uren geleden, Evee zei: Mijn buren hebben knotwilgen als omheining aan de achterkant van de tuin. Is dit bij het water of niet. Op zich kan ik hier best nog wat wilgen kwijt. Moet me er nog even in verdiepen welk soort. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 55 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Is dit bij het water of niet. Op zich kan ik hier best nog wat wilgen kwijt. Moet me er nog even in verdiepen welk soort. Nee, niet bij water. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 1 uur geleden, To van de Veluwe zei: Is dit bij het water of niet. Op zich kan ik hier best nog wat wilgen kwijt. Moet me er nog even in verdiepen welk soort. Hoeft niet perse bij het water, maar als ze met hun voeten in een nattiger deel van de tuin staan, dan groeien ze wel beter. De wilg die in onze voortuin stond (op het noorden, vochtiger grond) was altijd groter dan dezelfde soort wilg die in de achtertuin (op het zuiden en droger) stond. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 We hebben grondwater dus kan regelmatig water geven. We hebben wel een stuk tuin waar het water blijft staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Wilgen groeien heel makkelijk. Ik denk dat het niet uit maakt, of in ieder geval weinig, welk soort wilg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Mijn kronkelwilg wilde niet goed groeien toen die in de volle zon stond. Ik heb hem verplaatst en in de halfschaduw gezet en nu doet hij het beter 🙂 Hij is nog niet zo groot dat ik moet snoeien, helaas voor de konijnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 (aangepast) Heeft er iemand creatieve ideeën? @Dollieheeft een ikea HOL met kattenluikje op chip om konijnen apart te voeren. Ik wil Dunya laten chippen en ook zo'n systeem maken, omdat ik het bijvoeren helemaal zat ben (kost uuuuuren) en ze nog steeds afvalt. Ik probeer haar precies bij te voeren als ze niet genoeg trek heeft, waardoor ze maar blijft afvallen en een en al bot is. Maar, die ikea HOL dingen die zo ideaal zijn, zijn niet meer te koop en op marktplaats zijn ze eigenlijk ook slecht te vinden. Wat voor iets dat niet te kostbaar is zou ik hier nog meer voor kunnen gebruiken? Ik ben absoluut geen klusser, dus niet te moeilijk graag😂 Ook zoiets, ik dacht dat Dunya echt een oud omaatje is en dat ze 8 jaar oud is, maar nu zie ik in haar paspoort dat ze van nov. 2016 is. Helemaal niet zo oud dus, maar een oud lijfje. 19 oktober 2022 aangepast door Jamesthebunnybutler Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Kringloopwinkel bezoeken? Een nachtkastje waar je een kattenluikje in maakt? Of van die basic wandkastjes (volgens mij ook van ikea) waar ze ook vaak kattenbakmeubels van maken? Ik weet alleen even niet hoe die heten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 https://www.marktplaats.nl/v/huis-en-inrichting/tafels-bijzettafels/m1899500289-ikea-hol-bijzettafeltje-opbergbox-van-acacia-hout Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Bedoel je kallax? Of besta? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 16 minuten geleden, JokeC zei: https://www.marktplaats.nl/v/huis-en-inrichting/tafels-bijzettafels/m1899500289-ikea-hol-bijzettafeltje-opbergbox-van-acacia-hout Was al met deze bezig idd😜 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 2 uren geleden, Jamesthebunnybutler zei: Heeft er iemand creatieve ideeën? @Dollieheeft een ikea HOL met kattenluikje op chip om konijnen apart te voeren. Ik wil Dunya laten chippen en ook zo'n systeem maken, omdat ik het bijvoeren helemaal zat ben (kost uuuuuren) en ze nog steeds afvalt. Ik probeer haar precies bij te voeren als ze niet genoeg trek heeft, waardoor ze maar blijft afvallen en een en al bot is. Maar, die ikea HOL dingen die zo ideaal zijn, zijn niet meer te koop en op marktplaats zijn ze eigenlijk ook slecht te vinden. Wat voor iets dat niet te kostbaar is zou ik hier nog meer voor kunnen gebruiken? Ik ben absoluut geen klusser, dus niet te moeilijk graag😂 Ook zoiets, ik dacht dat Dunya echt een oud omaatje is en dat ze 8 jaar oud is, maar nu zie ik in haar paspoort dat ze van nov. 2016 is. Helemaal niet zo oud dus, maar een oud lijfje. Oh jammer dat die dingen niet meer te koop zijn, ik vond die erg handig en ook wel leuk er uit zien. Moet zggen dat het met vloeibaar voer ook wel z'n nadelen had, al die vakjes poetsen. Je zou eens op Pinterest o.i.d. kunnen kijken naar kattenbak hacks/ombouwideeën, zo kwam ik er ook op namelijk. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Mehh... Vanmiddag postte ik over Dunya apart voeren en nu wil ze niet meer eten. Dat arme moppie kwam vanavond voor haar pilletje en nam twee brokjes, nu is ze heel zielig. Medicatie erin en een snugglesafe en dan hoop ik dat het straks beter gaat. Vaak knapt ze snel op, maar ik heb nu het gevoel dat haar lijfje niet meer wil, ze doet anders dan normaal en ademt snel. Ik heb haar maar verteld dat het oké is als haar lijfje op is, maar dat ze moet vechten als dat niet zo is. Voor wat dat ook mag doen voor haar ;). Vannacht maar even een wekkertje en laxeren als de darmstimulans en pijnstiller niet voldoende doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Bah 😞 Arme Dunya. Snel ademen is meestal niet zo'n lekker teken. Ademt ze ook oppervlakkig met een gespannen neusje? Klinkt als een goed plan om vannacht een wekkertje te zetten. Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Oh bah arme Dunya 😥 Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Jak, wat naar.. Sterkte vannacht! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Arme Dunya, ze krijgt wel veel te verduren. Sterkte vannacht! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 1 uur geleden, Kolino zei: Bah 😞 Arme Dunya. Snel ademen is meestal niet zo'n lekker teken. Ademt ze ook oppervlakkig met een gespannen neusje? Klinkt als een goed plan om vannacht een wekkertje te zetten. Sterkte! Nee precies. En zij laat het ook slecht zien als ze benauwd is. Ze ademde heel oppervlakkig ja, maar het neusje was niet gespannen. Net probeerde ik wat aan te bieden en dat pakte ze niet. Ze is wel verplaatst gelukkig. Als ze over drie uurtjes nog niks op heeft knal ik er nog een keer alle medicatie in. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 19 oktober 2022 Delen Geplaatst: 19 oktober 2022 Ach, sterkte voor jou en Dunya. Dat is een lange nacht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 20 oktober 2022 Delen Geplaatst: 20 oktober 2022 Ze is er weer hoor! Om 11 uur heb ik onder dwang een muizenhapje witlof naar binnen gepropt en toen ik net voor medicatie kwam zat ze voorzichtig hooi te eten. Ze zit er weer veel beter bij en heeft ook wat groenvoer zelf gegeten. Mooi, hoef ik ook geen vrij te nemen van het werk en kan ik morgen even aankijken of ik nog met haar naar de DA moet. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten