Evee Geplaatst: 13 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Joris is 30 gram aangekomen 🥳 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 1 uur terug, Evee zei: Joris is 30 gram aangekomen 🥳 Wat goed! Top! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Hij had meerdere kleine haakjes. Geen idee of dat de oorzaak was, maar ze zijn nu in ieder geval weg. Ook een prikje cisaral gehad omdat darmactiviteit wel wat laag was. 1 uur geleden, Evee zei: Joris is 30 gram aangekomen 🥳 Wat fijn! Dus het lijkt toch EC te zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Het is lastig om daar duidelijkheid in te krijgen, wat het precies is. Vermoeden was EC of wormen, hoewel van dat laatste niets te vinden was. EC heeft hij zeker wel bij zich, dat heeft hij eerder gehad. Maar goed, de medicijnen helpen tegen beide, en het lijkt wel te werken. Het andere vermoeden is dat er problemen zijn omdat hij al jaren geen blindedarmkeutels meer eet, dat is minder simpel op te lossen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2022 Ik heb vandaag nog even dubbel gecheckt of hij toch echt wel was aangekomen en het niet een volle blaas was ofzo, maar er zat nu weer 10 gram bij 😄 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 Heel goed! Ik wilde net de konijnen eten geven, komt er eentje niet eten... ik zwaaien, komt ie aanrennen 😄 Pak van m'n hard, want ik zag de meest vreselijke scenario's voorbij schieten. Hij zat op de wc, misschien was ie nog niet klaar met ruimte maken 😜 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 Wat kunnen ze je toch laten schrikken. Hier ook, maar dan anders. Ik had eten neergezet, en ik stap met de toiletbakken achteruit het voorportaaltje van de volière in. Ik doe snel de tussendeur dicht, zodat er geen konijn kan ontsnappen. Ik draai me om en ik bots met mijn been tegen iets harigs aan. Was Beany stiekem meegelopen. Gelukkig had ik het door voor ik de deur naar buiten opendeed. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 14 juli 2022 Delen Geplaatst: 14 juli 2022 34 minuten geleden, Kolino zei: Heel goed! Ik wilde net de konijnen eten geven, komt er eentje niet eten... ik zwaaien, komt ie aanrennen 😄 Pak van m'n hard, want ik zag de meest vreselijke scenario's voorbij schieten. Hij zat op de wc, misschien was ie nog niet klaar met ruimte maken 😜 Ooh Gijs laat altijd op zich wachten in de avond, volgens mij is hij een beetje bang voor Milly die helemaal uit haar bol gaat. In de ochtend is hij juist degene die achter Milly aan gaat. Maar elke avond, net als ik me zorgen maak of hij nog wel komt, stuift hij als een duveltje uit een doosje tevoorschijn. Tetereteteteteteteeee INCOMING!! wat een beest hè 🤦 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 9 uren geleden, Marjoleink zei: Wat kunnen ze je toch laten schrikken. Hier ook, maar dan anders. Ik had eten neergezet, en ik stap met de toiletbakken achteruit het voorportaaltje van de volière in. Ik doe snel de tussendeur dicht, zodat er geen konijn kan ontsnappen. Ik draai me om en ik bots met mijn been tegen iets harigs aan. Was Beany stiekem meegelopen. Gelukkig had ik het door voor ik de deur naar buiten opendeed. Haha, Beany het boefje. En die streken zijn dan stiekem toch wel grappig. Wol gaat weleens als hij bang is onder de lange lokken van Koko schuilen, daar moet ik ook altijd om lachen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 Op 13-7-2022 om 10:26, Miekmoek zei: Hij had meerdere kleine haakjes. Geen idee of dat de oorzaak was, maar ze zijn nu in ieder geval weg. Ook een prikje cisaral gehad omdat darmactiviteit wel wat laag was. Soms hebben ze toch last van haakjes ook al zijn ze nog maar klein. Fijn dat ze nu weg zijn, dan kan je dat uitsluiten mocht hij weer raar doen met eten. Fijn dat het goed gaat met Joris! Jerry begint nu ook oud te worden. Ik heb hem deze maand 9 jaar! 🥳 Hij zal dus zo’n 10 jaar of ouder zijn. Inmiddels is hij aan 1 oog blind, maar hij kan nog goed met zijn vriendin meekomen! Ook is hij tegenwoordig wat mager. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 Vanmorgen toen Kushi haar voerbakje leeg had ging ze ineens raar aan haar voetje likken. Ik kijken.. was 1 van haar nagels helemaal afgebroken. Heb het voetje schoongemaakt met keukenrol en water en toen bloedde het niet meer. Heb haar teruggezet maar heb wel de zandbak uit de ren gehaald voor de zekerheid Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 15 juli 2022 Delen Geplaatst: 15 juli 2022 22 minuten geleden, Cheeta26 zei: Vanmorgen toen Kushi haar voerbakje leeg had ging ze ineens raar aan haar voetje likken. Ik kijken.. was 1 van haar nagels helemaal afgebroken. Heb het voetje schoongemaakt met keukenrol en water en toen bloedde het niet meer. Heb haar teruggezet maar heb wel de zandbak uit de ren gehaald voor de zekerheid Dat heb ik ook eens bij een konijn gehad. Toen lagen er bloeddruppels in de ren. Ik beide konijnen onderzoeken en vreesde al voor van alles, en toen zag ik ook dat er bij 1 konijn 1 nagel helemaal af was. Gelukkig had hij er geen last van. Geen idee wat er gebeurd was. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2022 Joris knapt goed op. Hij heeft in mijn bovenbeen gebeten. 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 16 juli 2022 Delen Geplaatst: 16 juli 2022 Ik vind het altijd zo hilarisch dat konijneneigenaren blij zijn dat een konijn bijt, omdat het dan opknapt😂 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Zijn jullie konijnen ook nog steeds in de rui? Pip verhaart nog heel erg. Heeft veel losse plukken en ziet er dus echt niet uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 3 minuten geleden, mammafelina zei: Zijn jullie konijnen ook nog steeds in de rui? Pip verhaart nog heel erg. Heeft veel losse plukken en ziet er dus echt niet uit. Ja het is niet normaal. De hond ook weer trouwens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Ja hier ook, flinke pluiskonten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Hier alleen brenda en Harold nog wat plukjes bij de billen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Hier zijn ze nog maar sinds een week of twee aan het verharen, Merien iets langer, Zoetje iets korter. Dus die gaan nog wel even door. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Ja, Jerry heeft nog maar alleen op zijn rug zomervacht. En dat met deze temperaturen… Bij Do zie je het nooit als ze verhaart, maar haar vacht vind ik ook behoorlijk dik (ik mocht haar pas even aaien 🥰). 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Hier ziet Hubble er ook niet uit. Hij is al in mei begonnen met verharen maar het is nu wel extreem met losse uitstekende plukken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Meerdere konijnen zijn dus in de rui. Had eigenlijk wel gedacht dat de meeste er nu doorheen zouden zijn, zo koud is het buiten niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 (aangepast) Tja, dat zou je inderdaad verwachten, maar dit soort berichten zijn er elk jaar. Er zijn weinig dingen logisch als het om konijnen gaat. Konijnenlogica noem ik dat altijd 😉 Ik ben al lang geleden gestopt met konijnenlogica proberen te begrijpen haha 18 juli 2022 aangepast door Lienappelsien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Een extra hittegolf vachtje dat is net even wat dunner dan het zomervachtje. 😜 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Haha wie weet. Zou handig zijn 😅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten