Yoshi_FunnyBunny Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 Zo, voor €2,28 ingeslagen bij de Action. 🤩 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 18 mei 2022 Delen Geplaatst: 18 mei 2022 15 uren geleden, Yoshi_FunnyBunny zei: Zo, voor €2,28 ingeslagen bij de Action. 🤩 Oehh wat top! Ik ga ook maar eens zo'n bal halen, ik heb nog zo'n bol sisaltouw liggen en wil daar weer wat meer mee gaan doen, maar ik weet niet goed wat... Ik heb geen idee of Wol ballen op zich leuk vind, nooit geprobeerd. Kun je er ook bijv. witlof in doen? Groentjes zijn het enige wat hij écht lekker vind, ook als ik wat snoepjes door de ''gewone'' brokjes doe eet hij alleen zijn ''gewone'' brokjes, die snoepjes lust hij gewoon niet... Verwend beest 🤪 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 18 mei 2022 Delen Geplaatst: 18 mei 2022 1 uur terug, Lollie zei: Oehh wat top! Ik ga ook maar eens zo'n bal halen, ik heb nog zo'n bol sisaltouw liggen en wil daar weer wat meer mee gaan doen, maar ik weet niet goed wat... Ik heb geen idee of Wol ballen op zich leuk vind, nooit geprobeerd. Kun je er ook bijv. witlof in doen? Groentjes zijn het enige wat hij écht lekker vind, ook als ik wat snoepjes door de ''gewone'' brokjes doe eet hij alleen zijn ''gewone'' brokjes, die snoepjes lust hij gewoon niet... Verwend beest 🤪 Is het voor een kat of konijn? Wol is niet geschikt voor konijnen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2022 5 minuten geleden, Boefje zei: Is het voor een kat of konijn? Wol is niet geschikt voor konijnen. ik denk dat het konijn Wol heet? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoshi_FunnyBunny Geplaatst: 18 mei 2022 Delen Geplaatst: 18 mei 2022 Haha, ja het konijn heet Wol. 😄 Wat ik er mee ga doen; hooiballen maken waslijntje maken (je kunt er bv witlof aan hangen met houten knijpertjes of gaatjes maken in je groente/loof en het touw rijgen. Of takjes van munt, peterselie etc samenbinden en ophangen. Als je heel creatief bezig wil kun je er knaagwortels van maken met hooi er in. Dan moet je even op youtube zoeken. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 18 mei 2022 Delen Geplaatst: 18 mei 2022 🤣🤣🤣 ok my bad. Haha dat kan ook nog natuurlijk. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 18 mei 2022 Delen Geplaatst: 18 mei 2022 4 uren geleden, Yoshi_FunnyBunny zei: Haha, ja het konijn heet Wol. 😄 Haha nee de cavia 😂 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoshi_FunnyBunny Geplaatst: 20 mei 2022 Delen Geplaatst: 20 mei 2022 @evee werkt jouw dierenarts enkel in Yese of staat ze ook weleens in Goes? Werkt ze met Mosselman? (Is hij ook goed met konijnen? Ik heb hem 25 jaar geleden nog gehad voor mijn Franse Langoor!! 🤣) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2022 33 minuten geleden, Yoshi_FunnyBunny zei: @evee werkt jouw dierenarts enkel in Yese of staat ze ook weleens in Goes? Werkt ze met Mosselman? (Is hij ook goed met konijnen? Ik heb hem 25 jaar geleden nog gehad voor mijn Franse Langoor!! 🤣) Standaard in Yerseke (ma-do). Heel soms neemt ze wel eens een dienst op een andere praktijk over (spoeddienst / weekenddienst / vakantie). Ze zit bij de dier & arts praktijken hier in de regio. Die hebben ook een vestiging in Goes (volgens mij was dat vroeger wel mosselman&verboom?) daar ben ik eind vorig jaar een keer geweest met Brenda om haakjes te laten verwijderen. Toen had ik een jonge vrouwelijke dierenarts daar. Met mosselman heb ik geen ervaring. Ik weet ook niet of die er nog echt in zitten, of alleen mosselman misschien? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoshi_FunnyBunny Geplaatst: 20 mei 2022 Delen Geplaatst: 20 mei 2022 (aangepast) Dankjewel! Ik neem tzt dan zelf wel contact met ze op. Ja, Mosselman & Verboom zag eerst ook in Krabbendijke. Een vriendin van me gaat nog naar Mosselman met der kat, dus denk dat hij er nog wel werkt! 20 mei 2022 aangepast door Yoshi_FunnyBunny Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Bagger, Saar is niet lekker vanochtend.. Ze wil helemaal niets eten, gelukkig beweegt ze nog wel redelijk en zit ze niet heel apathisch in een hoekje. Alle medicijnen er tegen aan gegooid en hopelijk neemt ze weer wat lekkers aan begin deze middag. Anders maar naar 't dure dierenziekenhuis rijden 😥 Altijd is 't in 't weekend raak, ze doen 't er denk ik om 🙁 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 22 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Echt he? Ik heb alle feestdagen en weekenddagen al gehad met mijn huisdieren inmiddels. Alsof ze het er om doen 😉 Veel beterschap gewenst, hopelijk lukt het met de thuis apotheek. Het is verhaartijd, dus kan best even wat buikpijn zijn. Hopelijk is het snel weer weg en eet Saar straks gewoon weer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Jaa, ze heeft zojuist wat lekkere groente aangenomen! Heb ze ook flink nat gemaakt, krijgt ze wat extra vocht naar binnen. Over paar uurtjes weer wat natte kruiden en groente aanbieden en dan komen we sowieso de dag wel door. Evt kunnen we morgen dan nog naar de dierenarts als 't nodig is. Ze zijn idd behoorlijk aan het verharen en gaf al lijnzaad rokjes ter preventie, maar niet genoeg deze keer blijkbaar.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 En ze zitten zowaar samen hooi te eten 😍 (slechte kwaliteit, maar wil ze niet storen dus dit is ontzettend ingezoomd) 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoshi_FunnyBunny Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Het kind maakte een konijnenkamer met enorme ren in zijn nieuwe huis. 🤣 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 1 uur terug, Yoshi_FunnyBunny zei: Het kind maakte een konijnenkamer met enorme ren in zijn nieuwe huis. 🤣 Haha nou dat kind is in elk geval goed opgevoed! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piku Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 4 uren geleden, Miekmoek zei: En ze zitten zowaar samen hooi te eten 😍 (slechte kwaliteit, maar wil ze niet storen dus dit is ontzettend ingezoomd) Gelukkig maar! Altijd kak als ze je zo laten schrikken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 Zojuist, Piku zei: Gelukkig maar! Altijd kak als ze je zo laten schrikken. Ja echt wel! Vorige keer dat ze niet lekker was had ze ook echt een infuus nodig, dus ben blij dat het nu zo snel en makkelijk opgelost is. Zouden jullie haar vanavond nog een keertje metacam geven voor de zekerheid? Ze heeft haar avondgroente zojuist helemaal opgegeten en gok dat het later ook helemaal goed gaat met brokjes eten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piku Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 (aangepast) Ah ja dan ben je daarna extra bezirgd. Als ze hooi en brokjes eet zou ik haar lekker laten. Mijn ram die weekend buikpijn het schiet zo in de stress als ik hem medicijnen wil geven, dus ik probeer daar zo min mogelijk te doen. 22 mei 2022 aangepast door Piku Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoshi_FunnyBunny Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 3 uren geleden, Lollie zei: Haha nou dat kind is in elk geval goed opgevoed! Whaha, ik hoop het. Hij heeft vooral veel over konijnen gelezen (en vermoeid nu letterlijk iedereen met alle ontdekte weetjes). Daarom ook meteen 2 ipv 1. 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 22 mei 2022 Delen Geplaatst: 22 mei 2022 22 minuten geleden, Yoshi_FunnyBunny zei: Whaha, ik hoop het. Hij heeft vooral veel over konijnen gelezen (en vermoeid nu letterlijk iedereen met alle ontdekte weetjes). Daarom ook meteen 2 ipv 1. 😉 Mooi toch? De meeste kinderen zouden waarschijnlijk gelijk 300 konijnen erin zetten. Maar hier zit goede kennis achter. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 15 uren geleden, Yoshi_FunnyBunny zei: Whaha, ik hoop het. Hij heeft vooral veel over konijnen gelezen (en vermoeid nu letterlijk iedereen met alle ontdekte weetjes). Daarom ook meteen 2 ipv 1. 😉 Komen ze trouwens wel uit een konijnenopvang? En zijn ze goed gekoppeld? 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 Spreuk van de dag: Het leven gaat niet altijd over rozen, maar paardenbloemen zijn nog lekkerder! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 Hebben jullie ook van die konijnen die gek genoeg ineens kleine hapjes uit de oren missen? Nala's oortjes missen her en der een klein stukje kraakbeen. Ziet er heel gek uit en ruzie is er niet. Overmatig wassen misschien? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoshi_FunnyBunny Geplaatst: 24 mei 2022 Delen Geplaatst: 24 mei 2022 @lollie ze komen uit eieren 😅 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten