MichelleloveElmo Geplaatst: 30 maart 2022 Delen Geplaatst: 30 maart 2022 Zorg dat je dan ook al een paar keer luisterd als er niks aan de hand is. Dan kan je nog beter vergelijken 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GijsB Geplaatst: 31 maart 2022 Delen Geplaatst: 31 maart 2022 Sinds 3 dagen hebben mijn konijnen ineens een stuk minder interesse in groenvoer, hooi en brokken eten ze wel. Ik wissel weleens van groente, sommigen (zoals witlof) zijn een groter succes dan bijvoorbeeld komkommer, maar van het bordje dat ik gisteren gegeven heb is nog de helft over en heb net een bordje gegeven met een aantal favorieten zoals Koriander, munt, witlof etc en ze kijken er niet naar om en zijn weer hooivaan het eten. Enig idee waar zulk gedrag ineens vandaan kan komen? Het feit dat ze wel hooi eten maakt dat ik me geen zorgen maak, maar vind het wel vreemd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Wat een draken zijn het soms toch hè? Ze zitten al de hele dag lekker in het hok te schuilen voor de kou en de wind. Komt Apollo naar buiten gesprongen, gaat midden in de ren pontificaal een plasje zitten doen, en sprint weer naar binnen. Ach, ze zitten toch buiten dus maakt niet uit dat ze niet super zindelijk zijn en in ieder geval maken ze het nachthok niet vies. Maar was die twee extra hopjes naar de wc nou echt te veel gevraagd? 😂 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 2 april 2022 Delen Geplaatst: 2 april 2022 Lewis en ik hebben een spelletje. Lewis bulldozert al het zand op één hoop en ik duw het weer terug. Ik denk dat we net een dik halfuur bezig zijn geweest. Vindt ie mooi hoor, die zandbak. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 2 april 2022 Delen Geplaatst: 2 april 2022 Op 31-3-2022 om 21:21, GijsB zei: Sinds 3 dagen hebben mijn konijnen ineens een stuk minder interesse in groenvoer, hooi en brokken eten ze wel. Ik wissel weleens van groente, sommigen (zoals witlof) zijn een groter succes dan bijvoorbeeld komkommer, maar van het bordje dat ik gisteren gegeven heb is nog de helft over en heb net een bordje gegeven met een aantal favorieten zoals Koriander, munt, witlof etc en ze kijken er niet naar om en zijn weer hooivaan het eten. Enig idee waar zulk gedrag ineens vandaan kan komen? Het feit dat ze wel hooi eten maakt dat ik me geen zorgen maak, maar vind het wel vreemd. Ik merk dit niet bij mijn eigen konijnen, maar wel bij pleegkonijnen. Dan probeer ik voor de toekomstige eigenaar ee lijstje favorieten te maken, maar wat ik gister noteerde laat hij vandaag liggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2022 Liggen ze bij jullie ook zoveel samen te vozelen nu het weer wat kouder is? 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 april 2022 Delen Geplaatst: 3 april 2022 1 uur geleden, Evee zei: vozelen Wat betekent dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2022 1 uur terug, Annasbeestenbende zei: Wat betekent dat? Misschien is het zeeuws? Dat weet ik eigenlijk niet 😄 Vozen of vozelen. Wat het betekent? Ehm. Rotzooien, kusjes geven, knuffelen, zich als een verliefd stelletje gedragen 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 april 2022 Delen Geplaatst: 3 april 2022 2 uren geleden, Evee zei: Misschien is het zeeuws? Dat weet ik eigenlijk niet 😄 Vozen of vozelen. Wat het betekent? Ehm. Rotzooien, kusjes geven, knuffelen, zich als een verliefd stelletje gedragen 😉 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2022 Ja, dat! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 3 april 2022 Delen Geplaatst: 3 april 2022 23 uren geleden, Pablo&Lola zei: Lewis en ik hebben een spelletje. Lewis bulldozert al het zand op één hoop en ik duw het weer terug. Ik denk dat we net een dik halfuur bezig zijn geweest. Vindt ie mooi hoor, die zandbak. Hier nog zo één geweldig hè! Ze heeft een vaste plek waar ze haar hoopje zand naar toe duwt. Ik maak het dan weer plat. Zij duwt het weer terug. Te grappig.😂 Ook als ik haar hok heb verschoont wordt de bodembedekking heen en weer geschoven net zo lang het goed is. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 3 april 2022 Delen Geplaatst: 3 april 2022 9 uren geleden, Evee zei: Misschien is het zeeuws? Dat weet ik eigenlijk niet 😄 Vozen of vozelen. Wat het betekent? Ehm. Rotzooien, kusjes geven, knuffelen, zich als een verliefd stelletje gedragen 😉 Hier moet dat nog een beetje groeien. Is voor mij nieuw, want ik heb altijd koppels gehad die al heel snel klef waren. Nadeel is ook dat ze nog binnen zitten en, als ik de deur van de kamer waar ze wonen open doe, meteen aan komen rennen en dan ook gelijk beginnen te jagen. Toch denk ik dat ze, als ik ze niet zie, best lief voor elkaar zijn. Soms, als ik de deur snel open doe of op een kier had laten staan en om het hoekje kan kijken, zie ik ze wel samen in de poezenmand zitten. Maar we kijken er naar uit dat ze weer naar buiten kunnen en we ze vanuit huis in de ren kunnen bespieden... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Ik heb een krukje, of nou ja een stevig plateautje, in de ren waar ik graag op zit als ik bij de konijnen ben en heel heel soms springt Luz dan bij mij op schoot om mij een wasbeurt te geven. Vandaag mocht ik weer. ☺️ 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2022 Afgelopen weken waren ze wat onrustiger door de voorjaarskriebels had ik het idee, maar nu het sinds een week weer kouder is, zijn ze hier echt duidelijk kleffer geworden 😄 Wel heel lief en schattig om te zien, dus ik klaag niet. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 "Hallo baas, zie je mij? Zit ik niet netjes op m'n brokjes te wachten?" Soms kunnen konijnen zo smachtend kijken, helaas, nog een paar minuten wachten 😛 Onderwijl dat ik dit zit te typen komt nummer 2 aanrennen en nu zitten er 2 konijnen naast elkaar supersmachtend naar me te kijken 😅 Wat houd ik toch van die lieve snoetjes 😄 Nog even wachten en ze breken de boel af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 44 minuten geleden, Kolino zei: "Hallo baas, zie je mij? Zit ik niet netjes op m'n brokjes te wachten?" Soms kunnen konijnen zo smachtend kijken, helaas, nog een paar minuten wachten 😛 Onderwijl dat ik dit zit te typen komt nummer 2 aanrennen en nu zitten er 2 konijnen naast elkaar supersmachtend naar me te kijken 😅 Wat houd ik toch van die lieve snoetjes 😄 Nog even wachten en ze breken de boel af. Erg hè? Lewis gaat met stenen gooien als ik niet opschiet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemmel Geplaatst: 9 april 2022 Delen Geplaatst: 9 april 2022 Na 8 jaar is het mijn konijnen eindelijk gelukt dat ze brokjes kregen van mijn man, omdat ze erom smeekten. Ik heb gezegd dat het van voeren erger werd, maar hij vond het prima. Sinds ik konijnen heb, heeft hij 2 of 3 keer iets gezegd dat hij er niet blij mee is, wat niet leuk was voor ons allebei, maar sinds ik met de medische kant bezig ben, wil hij vanalles weten, vertelt wat hij ziet als ik weg ben, en staat geregeld lachend naar ze te kijken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 9 april 2022 Delen Geplaatst: 9 april 2022 11 uren geleden, Kolino zei: "Hallo baas, zie je mij? Zit ik niet netjes op m'n brokjes te wachten?" Soms kunnen konijnen zo smachtend kijken, helaas, nog een paar minuten wachten 😛 Onderwijl dat ik dit zit te typen komt nummer 2 aanrennen en nu zitten er 2 konijnen naast elkaar supersmachtend naar me te kijken 😅 Wat houd ik toch van die lieve snoetjes 😄 Nog even wachten en ze breken de boel af. Die van ons gaan als een stel malloten achter elkaar aan rennen 🤷 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 9 april 2022 Delen Geplaatst: 9 april 2022 12 uren geleden, Pablo&Lola zei: Erg hè? Lewis gaat met stenen gooien als ik niet opschiet. Met stenen gooien?! Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik stel me nu een soort katapult voor 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 10 april 2022 Delen Geplaatst: 10 april 2022 Op 9-4-2022 om 11:19, Jamesthebunnybutler zei: Met stenen gooien?! Ik ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet. Ik stel me nu een soort katapult voor 😂 Haha nee, stenen is een groot woord, maar hij gooit wel degelijk met (kiezel)steentjes.😜 (Geluid aan) 1 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 Hahaha wat is dit nou voor konijn? Dat is echt hilarisch😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 Lewis komt echt van een andere planeet. Ik ga stuk, wat een konijn.😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 Eindelijk weer een mooie foto van Vlekje kunnen maken. Alleen doet deze foto wel even beseffen dat ze oud wordt. Mijn knapperd. Vol in de rui ook. Vogels vliegen af en aan met plukken vacht van Vlekje.😂 3 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2022 Sofie kwam vandaag weer uit mijn hand eten 😄 Na haar castratie was ze echt totaal geen fan van mij, en dan ook nog last van haar buik gehad een week of twee geleden, paar keer medicijnen geven en ze was echt gewoon bang van mij geworden, schoot weg als ik de ren in kwam. De laatste tijd kan Namu steeds wat beter alleen zijn, en meestal zit ik die tijd gewoon lekker in de konijnenrennen 😄 Van het wegschieten en verstoppen naar van een afstandje kijken wat ik nou eigenlijk kwam doen daar. Eens aan mijn sokken snuffelen. Steeds wat dichter bij. Ondanks dat ze het nog steeds spannend vind, is ze toch echt gewoon nieuwsgierig en kwam Sofie vandaag toch gewoon uit mijn hand brokjes eten. 🥰 Mijn konijnen hoeven geen knuffels te zijn hoor, maar ik vind het wel fijn als ik zonder stress dagelijks even een simpele gezondheidscheck kan doen terwijl ze eten. Dat ging bij Sofie de laatste tijd dus niet meer, helaas. De bedoeling is dat dat uiteindelijk wel weer gaat. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 13 april 2022 Delen Geplaatst: 13 april 2022 Hartverzakking, er lag er in doodstil met de kop op de grond tussen de groenten... echt een hele abnormale houding. Gelukkig kwam er beweging in toen ik ging kijken, maar damn... ik leef weer een jaar korter hoor. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten