Ramboliefs Geplaatst: 28 december 2021 Delen Geplaatst: 28 december 2021 Gisteren 27-12-2021 is mijn lieve konijn ingeslapen bij de dierenarts😔. Nadat hij zaterdag trillend in zijn hok zat buiten en niet willen eten heb ik hem naar binnen toe gehaald zodat hij kon opwarmen. Zondag was hij opgewarmd, maar had nog steeds geen eetlust. Toen ben ik naar de dierenarts gegaan, hij was erg onderkoeld en ik moest gaan dwangvoeren zodat zijn maag bleef werken. S avonds heeft hij goed zijn dwangvoer doorgeslikt en ging ik met een goed gevoel slapen. Gisterochtend probeerde ik hem te voeren, hij slikte het niet meer door.. naar een paar pogingen tot buikmassage kwam ik erachter dat hij een flinkte bult had in zn buikje. Hij werd erg slap en liet zijn eten uit zn mond lopen. Dierenarts weer gebeld, we moesten toch nog komen. Onderweg naar de dierenarts begon hij raar te ademen in de auto.. eenmaal aangekomen bij de dierenarts werd het duidelijk; zijn darmen waren erg verstopt, hij had zoveel pijn en was zo ziek ervan dat het al te laat was😔 helaas heb ik toen de keuze moeten maken om hem te laten inslapen, de kans dat hij beter werd met medicatie was 5% en moest hij alsnog veel lijden. Ik ben er erg kapot van, en ookal weet ik dat het niet mijn fout is voel ik me toch erg verantwoordelijk over mijn kleine vriend😔 maarja, achteraf he.. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 28 december 2021 Delen Geplaatst: 28 december 2021 Wat verdrietig.. veel sterkte met het verlies van Rambo ❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 28 december 2021 Delen Geplaatst: 28 december 2021 Sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 28 december 2021 Delen Geplaatst: 28 december 2021 Heel veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 28 december 2021 Delen Geplaatst: 28 december 2021 Sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Wat een nare ervaring moet dat geweest zijn, heel veel sterkte met het verlies van je lieve konijn. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Heel veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 december 2021 Delen Geplaatst: 30 december 2021 Veel sterkte met het verlies van Rambo ❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.