Ga naar inhoud

Liefste konijn Rambo

Ramboliefs
 Delen

Aanbevolen berichten

Gisteren 27-12-2021 is mijn lieve konijn ingeslapen bij de dierenarts😔. Nadat hij zaterdag trillend in zijn hok zat buiten en niet willen eten heb ik hem naar binnen toe gehaald zodat hij kon opwarmen. Zondag was hij opgewarmd, maar had nog steeds geen eetlust. Toen ben ik naar de dierenarts gegaan, hij was erg onderkoeld en ik moest gaan dwangvoeren zodat zijn maag bleef werken. S avonds heeft hij goed zijn dwangvoer doorgeslikt en ging ik met een goed gevoel slapen. Gisterochtend probeerde ik hem te voeren, hij slikte het niet meer door.. naar een paar pogingen tot buikmassage kwam ik erachter dat hij een flinkte bult had in zn buikje. Hij werd erg slap en liet zijn eten uit zn mond lopen. Dierenarts weer gebeld, we moesten toch nog komen. Onderweg naar de dierenarts begon hij raar te ademen in de auto.. eenmaal aangekomen bij de dierenarts werd het duidelijk; zijn darmen waren erg verstopt, hij had zoveel pijn en was zo ziek ervan dat het al te laat was😔 helaas heb ik toen de keuze moeten maken om hem te laten inslapen, de kans dat hij beter werd met medicatie was 5% en moest hij alsnog veel lijden. Ik ben er erg kapot van, en ookal weet ik dat het niet mijn fout is voel ik me toch erg verantwoordelijk over mijn kleine vriend😔 maarja, achteraf he..

• Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .