Gast Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Ik ben op zoek naar een (web)shop waar ze sieraden maken met hondenhaar erin verwerkt. Wil heel graag een sieraad met het haar van Skittles erin hebben. Heb op Google gekeken, maar weinig resultaat. Meeste is paardenhaar. En wat ik vind is heel duur, wat te begrijpen is. Vind het ook niet erg er geld voor uit te geven, maar dan wil ik wél weten dat het goed is. Hier iemand ervaring met een (web)shop die zoiets maakt? Liefst een ketting, ring mag ook maar weet m’n ringmaat niet dus die zal ik dan eerst moeten laten meten bij een juwelier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Paardenhaar doen ze inderdaad vaker, maar de meeste grotere zaken daarin doen ook hondenhaar. Bestel in elk geval nooit bij Paardenhaarsieraad.nl. Ik weet niet wat die doen, zijn ontzettend duur en ook ontzettend slecht. Ik ben allesbehalve tevreden over het armbandje van mijn overleden leasepaard. En qua service achteraf waren ze ook maar matig. Ik heb voor mijn verjaardag een ring gehad van MakeDreamz. En daar ben ik superblij mee! Die vrouw is ook heel fijn meedenkend als je haar mailt met vragen. Ze zijn niet goedkoop, maar dan heb je wel zeker iets waar je jarenlang plezier van hebt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 Fijn dit Topic, ik wil dit ook al heel lang. Vind t alleen eng om t op te sturen enzo. Hoop dat ik voldoende haar heb van Ankie. Heb ook haar van haar moeder en broertje. Als t niet genoeg is wil ik een mix. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 3 uren geleden, MichelleloveElmo zei: Fijn dit Topic, ik wil dit ook al heel lang. Vind t alleen eng om t op te sturen enzo. Hoop dat ik voldoende haar heb van Ankie. Heb ook haar van haar moeder en broertje. Als t niet genoeg is wil ik een mix. Ik heb het steeds aangetekend verstuurd als het haar was van dat overleden paard. Bij de huidige 4 kan ik nog blijven bijknippen, maar van haar niet meer. Dat vond ik ook wat spannend. En aangetekend kun je het net iets beter volgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 20 uren geleden, Deeskuh88 zei: Ik heb het steeds aangetekend verstuurd als het haar was van dat overleden paard. Bij de huidige 4 kan ik nog blijven bijknippen, maar van haar niet meer. Dat vond ik ook wat spannend. En aangetekend kun je het net iets beter volgen. Ik denk dat aangetekend weinig waarde heeft in deze zin, en je alleen maar onnodig geld kost. Verzekerd verzenden zou kunnen, maar dat is alleen voor financiële compensatie als het kwijt raakt, en hoeveel is paardenhaar waard? Ik denk als je geen factuur hebt (en die heb je niet) dat je helemaal niets van postnl krijgt. Ik zou het wel met track and trace verzenden inderdaad, maar dat heb je al met een brievenbuspakje of standaard pakketje. En nog, ook dat kan kwijt raken, helaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 Dat denk ik ook idd. En t is niet dat al krijg je compensatie je het kan vervangen. T paardje is er niet meer. Denk eerder dat ik t zou brengen en halen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 Nouja, dat ging tot twee keer toe gewoon goed en iedereen kent mijn fantastische geschiedenis met pakketbezorgers 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 december 2021 Delen Geplaatst: 25 december 2021 (aangepast) Ik heb er 1 gevonden! http://sieradenmethondenhaar.nl Zo logisch dat ik het zelf had kunnen bedenken. Ze zijn nu dicht, maar zodra ze weer open zijn ga ik het haar van Skittles opsturen. Ik wil zo’n bead. Zodat als Yoda komt te overlijden ik er van hem ook één kan laten maken en er bij kan doen. Aan een zwart leren armband. Overigens ook mooi, een waxinelichthouder met de naam en eventueel data van je huisdier erop: https://bymooiz.nl/product/honden-of-kattenpoot-met-naam/?fbclid=IwAR3FL8xPu6ArTkxBJy9jMlY6lbhXKRlqJ35xO2e3zuzN8zV1STqlMh6Jy1k 25 december 2021 aangepast door JacB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten