Ga naar inhoud

Voeding bij haakjes


elnienkjo

Aanbevolen berichten

Trovet schijnt positief effect te hebben, het is online goed te verkrijgen en bij verschillende dierenartsen. 

Ik weet niet of er inmiddels al ervaringen zijn met graanvrij en haakjes. Ik vond bunnynature een mooie harde brok waar ze flink op moeten kauwen, niet geheel graanvrij maar wel grotendeels. Beaphar nature is wat zachter. 

Maar trovet heeft zich al vaker bewezen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trovet inderdaad. Helaas lusten ze dat bij mij niet en ben ik weer overgestapt. Op science selective doen mijn konijnen met haakjes het het minst goed. Ik geef nu een koppel de normale beaphar en een koppel de beaphar nature. Dat gaat tot nu toe beter. De normale beaphar is qua hardheid denk ik best vergelijkbaar met trover. De beaphar nature is wat zachter, maar toch heb ik het idee dat ze daar langer en beter op moeten kauwen, omdat het geperst is.

 

Ik zou zelf bij haakjes beginnen met Trovet en pas als ze dat niet willen eten overstappen naar iets anders. Uiteraard blijft hooi het belangrijkst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .