Ga naar inhoud

Zoetje aan het daten

Okki
 Delen

Aanbevolen berichten

Haha @Evee! Op de één of andere manier valt het heel erg mee met gekluns bij deze twee. Toen Wannes er nog was was dat een ander verhaal. Maar Wannes was gewoon een kluns! Sowieso heb ik het idee dat hangoren plomper en klunzerig zijn dan andere konijnen. Geen idee of dat ook echt zo is, want mijn ervaring reikt niet verder dan twee hangoren die allebei zo waren...🤣

aangepast door Okki
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Even een update: Zoetje en Merien zitten nu ongeveer 2,5 maand bij elkaar. Het is (nog) geen droomkoppel, maar het gaat gelukkig steeds beter! Merien rent nog wel achter Zoetje aan als ze eten krijgen maar dat deed Wannes ook altijd. Merien rent alleen harder, het felle ding! Maar hij snauwt niet meer naar Zoetje en ik zie ze steeds vaker samen onder het tafeltje zitten en ook zelfs samen in de wc, sinds een week of twee. De liefde groeit heel langzaam, maar groeit wél! 

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

En nu zijn ze écht een klef koppel, zó leuk! Vanmiddag lag Merien op zijn buik en Zoetje geflopt tegen hem aan (ze doet echt maar zelden een bunnyflop). Gisteren lag Merien geflopt en Zoetje overdwars met haar koppie op zijn buik! 🐰💕🐰

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .