Okki Geplaatst: 12 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2022 Dank je @Lienappelsien! Het is zeker een leuk stel samen, het gaat steeds beter samen. Ook als ik ze nu iets lekkers door het gaas geef dan staan ze tegen elkaar aan het lekkers te pakken zonder te snauwen. De liefde moet gewoon echt even groeien. 9 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 12 januari 2022 Delen Geplaatst: 12 januari 2022 Knabbel en Babbel π€£ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Kun je ook altijd zo genieten van het gekluns als ze een tak krijgen om aan te knagen? De een trekt, de ander krijgt het op z'n kop, of is z'n knabbelplekje kwijt en moet gaan verzitten. Heerlijk om naar te kijken π 2 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2022 (aangepast) Haha @Evee! Op de één of andere manier valt het heel erg mee met gekluns bij deze twee. Toen Wannes er nog was was dat een ander verhaal. Maar Wannes was gewoon een kluns! Sowieso heb ik het idee dat hangoren plomper en klunzerig zijn dan andere konijnen. Geen idee of dat ook echt zo is, want mijn ervaring reikt niet verder dan twee hangoren die allebei zo waren...π€£ 13 januari 2022 aangepast door Okki 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Haha Β Ze hebben ook een leuk bankje. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2022 42 minuten geleden, Lienappelsien zei: Haha Β Ze hebben ook een leuk bankje. Dank je! Ze zitten er vooral onder en niet erop! π€£ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Een schuilbankje dan πΒ Het is wel een fijn verstopplekje. Β Ach ja, weer eens iets anders dan een schuilhuisje waar ze alleen maar bovenop zitten en waar ze nooit in gaan.Β 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Wij noemen het een tafeltje! π€£ Ook niet de bedoeling om onder een tafel te gaan zitten, maar goed...Het schuilhuisje bij jullie wordt in ieder geval gewaardeerd! π Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 Luxe hoor, een tafel πΒ Dan kan je de groenten er op leggen en roepen βAan taaafel!β 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 14 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2022 Zal het morgen eens proberen, nu zet ik het bord met groenten op de grond. Dat kan natuurlijk niet hΓ¨...π€£π€£π€£ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutlerο»Ώ Geplaatst: 15 januari 2022 Delen Geplaatst: 15 januari 2022 Wat een prachtkoppel zeg!Β 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 15 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2022 43 minuten geleden, Jamesthebunnybutlerο»Ώ zei: Wat een prachtkoppel zeg!Β Dank je! π°ππ° Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 2 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2022 Even een update: Zoetje en Merien zitten nu ongeveer 2,5 maand bij elkaar. Het is (nog) geen droomkoppel, maar het gaat gelukkig steeds beter! Merien rent nog wel achter Zoetje aan als ze eten krijgen maar dat deed Wannes ook altijd. Merien rent alleen harder, het felle ding! Maar hij snauwt niet meer naar Zoetje en ik zie ze steeds vaker samen onder het tafeltje zitten en ook zelfs samen in de wc, sinds een week of twee. De liefde groeit heel langzaam, maar groeit wΓ©l!Β 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2022 En nu zijn ze Γ©cht een klef koppel, zΓ³ leuk! Vanmiddag lag Merien op zijn buik en Zoetje geflopt tegen hem aan (ze doet echt maar zelden een bunnyflop). Gisteren lag Merien geflopt en Zoetje overdwars met haar koppie op zijn buik! π°ππ° 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 13 april 2022 Delen Geplaatst: 13 april 2022 Foto's! πππ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 13 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2022 7 minuten geleden, Miekmoek zei: Foto's! πππ Haha, die wou ik maken maar zodra ik de achterdeur opendoe springen ze allebei op! Ik heb wel deze van een paar dagen geleden, kusje! π°ππ° 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten