happy211 Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 1 uur geleden, Okki zei: Ja wie weet! Wij zijn er al om 9 uur, dus @happy211, ben je er dan ook al? Ja, dan ben ik er ook 🙂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 21 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2021 40 minuten geleden, happy211 zei: Ja, dan ben ik er ook 🙂 Oh grappig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Ik ben zo benieuwd naar de foto's! Ik vind zoetje zo leuk, ze doet me aan Betsy denken. En hij is ook zo leuk. Ik wil ze platknuffelen maar dat willen ze zelf vast niet 😆 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 21 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2021 2 minuten geleden, Eefje zei: Ik ben zo benieuwd naar de foto's! Ik vind zoetje zo leuk, ze doet me aan Betsy denken. En hij is ook zo leuk. Ik wil ze platknuffelen maar dat willen ze zelf vast niet 😆 Nog even geduld! 🤣🤣 Heb je een foto van Betsy? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 11 minuten geleden, Okki zei: Nog even geduld! 🤣🤣 Heb je een foto van Betsy? Honderden! ze is anders hoor, qua kleur enzo. Maar ik weet niet, als ik zoetje zie dan zie ik iets van haar. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 21 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2021 Ja, dat kan inderdaad. Soms is het maar iets kleins wat je dan aan je eigen konijn doet denken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 21 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2021 Nu dacht ik eigenlijk dat konijnen na een koppelvakantie direct in het definitieve verblijf (goed schoongemaakt en heringericht) kunnen, maar de opvang geeft aan dat eerst nog naar een neutrale ruimte beter is. Dan zouden de buitenkonijntjes binnen in de badkamer moeten. De tuin en de schuur zijn niet neutraal, en de panelenrennetjes die ik heb ook niet (die kan ik wel schoonmaken, maar dan zijn ze toch ook niet helemaal neutraal blijkbaar). Wat zouden jullie doen? De koppeling gaat goed, alleen jaagt Amon nog af en toe achter Zoetje aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Ik heb ze direct in het definitieve verblijf gedaan. Goed schoongemaakt, nieuwe speeltjes, meteen de zandbak eruit dus een andere inrichting. Ze hebben tegen mij ook niet gezegd dat dat nog niet mocht. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Ik heb ze ook meteen in het gewone verblijf gedaan en ze waren echt nog onrustig, ook in de opvang. Uiteindelijk moeten ze er toch heen, en ze zitten toch al best een tijd samen nu. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Ligt aan de duur van het koppelen. Na een speeddate is (uiteraard) neutraal terrein, maar bij langere tijd is dat ook gewoon hun eigen verblijf hoor. Goed schoongemaakt, maar dat is al gebeurd, iets anders ingericht en dan mooi in dat verblijf zetten. Anders moeten ze het op neutraal terrein opnieuw uitzoeken en daarna in hun verblijf nog een keer. Vind ik onnodige stress voor (zeker) het nieuwe konijn. Een groep is iets complexer, maar een koppel? Nee hoor, meteen eigen terrein. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 22 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2021 Bedankt @Marjoleink, @Eefje en @Deeskuh88! Dan gaan ze gewoon meteen in hun definitieve verblijf! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 22 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2021 Ze zijn er! Amon heeft wel een nieuwe naam gekregen, we houden het bij Zeeuwse namen. Hij heet nu Merien. Echt een leukerd! 12 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Ach kijk nou, die twee kleine bolletjes 🥰 Veel plezier met je nieuwbakken koppeltje! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Omggg!! Ik weet wat de Betsy look is. Die kleine oortjes en die pluk op haar bol. Wát een knap stel 😍. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Wat heerlijk! Echt een knap stel! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 22 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2021 (aangepast) Dank jullie wel, ze zijn echt een mooi stel samen! Ze lopen nu allebei de boel te ontdekken en Merien heeft al een binky gemaakt! 22 december 2021 aangepast door Okki 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Wauw, wat een knapperds! 😍 Lekker genieten van je kersverse koppel. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Wat een leuk stel samen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Twee paaseitjes ❤️🥰 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conijn123 Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Wat een knapperds zo samen! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 22 december 2021 Delen Geplaatst: 22 december 2021 Geniet van je nieuwe koppel ❤️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 22 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2021 Ze zitten steeds gezellig tegen elkaar aan in een hoek van de ren. Af en toe jagen ze op elkaar. En Merien kwam al meteen bij het deurtje van de ren wat lekkers halen en ik mag hem ook al een beetje aaien. Gelukkig geen angstig diertje! 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 Ohh Merien is een binky look a like! Wat een dotje! Merien is een geweldige naam, in de tijd dat ik vroeger vrijwilliger was bij een kinderboerderij heette de schapen ram daar Merien 🤣 Veel plezier met ze 😍 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 23 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2021 21 minuten geleden, Evee zei: Ohh Merien is een binky look a like! Wat een dotje! Merien is een geweldige naam, in de tijd dat ik vroeger vrijwilliger was bij een kinderboerderij heette de schapen ram daar Merien 🤣 Veel plezier met ze 😍 Dank je! Hihi, grappig ook, een schaap dat Merien heette! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 december 2021 Delen Geplaatst: 23 december 2021 1 minuut geleden, Okki zei: Dank je! Hihi, grappig ook, een schaap dat Merien heette! Hij was ook echt een karakteristiek schaap, lekker koppig en eigenwijs maar ook een echte knuffelkont. Helaas aan blauwtong overleden. Maar ik vind het dan toch leuk dat ik door de naam van jouw konijn de herinneringen aan het schaap Merien weer even terug krijg 🙂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten