Ga naar inhoud

Zoetje aan het daten

Okki
 Delen

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Eefje zei:

Ik ben zo benieuwd naar de foto's! Ik vind zoetje zo leuk, ze doet me aan Betsy denken. En hij is ook zo leuk. Ik wil ze platknuffelen maar dat willen ze zelf vast niet 😆

Nog even geduld! 🤣🤣 Heb je een foto van Betsy? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu dacht ik eigenlijk dat konijnen na een koppelvakantie direct in het definitieve verblijf (goed schoongemaakt en heringericht) kunnen, maar de opvang geeft aan dat eerst nog naar een neutrale ruimte beter is. Dan zouden de buitenkonijntjes binnen in de badkamer moeten. De tuin en de schuur zijn niet neutraal, en de panelenrennetjes die ik heb ook niet (die kan ik wel schoonmaken, maar dan zijn ze toch ook niet helemaal neutraal blijkbaar). 

Wat zouden jullie doen? De koppeling gaat goed, alleen jaagt Amon nog af en toe achter Zoetje aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt aan de duur van het koppelen. Na een speeddate is (uiteraard) neutraal terrein, maar bij langere tijd is dat ook gewoon hun eigen verblijf hoor. Goed schoongemaakt, maar dat is al gebeurd, iets anders ingericht en dan mooi in dat verblijf zetten. Anders moeten ze het op neutraal terrein opnieuw uitzoeken en daarna in hun verblijf nog een keer. Vind ik onnodige stress voor (zeker) het nieuwe konijn. Een groep is iets complexer, maar een koppel? Nee hoor, meteen eigen terrein.

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Evee zei:

Ohh Merien is een binky look a like! Wat een dotje!

Merien is een geweldige naam, in de tijd dat ik vroeger vrijwilliger was bij een kinderboerderij heette de schapen ram daar Merien 🤣 

Veel plezier met ze 😍

Dank je! Hihi, grappig ook, een schaap dat Merien heette!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Okki zei:

Dank je! Hihi, grappig ook, een schaap dat Merien heette!

Hij was ook echt een karakteristiek schaap, lekker koppig en eigenwijs maar ook een echte knuffelkont. Helaas aan blauwtong overleden. Maar ik vind het dan toch leuk dat ik door de naam van jouw konijn de herinneringen aan het schaap Merien weer even terug krijg 🙂

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .