Evee Geplaatst: 14 december 2021 Delen Geplaatst: 14 december 2021 We zoeken een nieuwe moderator voor het forum! We zoeken iemand die: - Regelmatig actief is op het forum. - Niet bang is om te reageren als een topic uit de hand loopt. - Tijd heeft om regelmatig wat moderator taken op te pakken zoals topics op de juiste plek zetten, topics sluiten, meldingen van leden op te pakken, een fotowedstrijd openen, dat soort dingen. - Iemand die tijd heeft om regelmatig (bijv. eens per maand) mee te helpen met de informatieve artikelen op de website. Denk aan spellingscontroles en het bijhouden van de lijsten (asiellijst, vakantieopvang lijst enz). Helaas krijg je er geen salaris voor, het is vrijwillig, je krijgt wel mijn eeuwige dank 😄 Heb jij hier wel tijd voor en lijkt het jou leuk? Stuur dan een privéberichtje naar mij (Evee). Het hoeft geen uitgebreide sollicitatiebrief te zijn, gewoon laten weten dat het je dit zou willen is voldoende. We inventariseren dan wie er interesse heeft en samen met de huidige moderators kies ik iemand uit. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2021 Er zijn al een paar reacties binnen, ik wacht het weekend nog even af, mocht er nog iemand twijfelen, zorg dat je uiterlijk maandag een berichtje stuurt! Dinsdag maken we de beslissing 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2021 Naar aanleiding van dit oproepje zijn er twee nieuwe moderators bij gekomen: @Kolino en als terugkerend moderator @Deeskuh88 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2021 Ben je benieuwd wie er allemaal moderator zijn hier? Een overzicht kun je hier bekijken: https://www.bunnybunch.nl/forums/staff/ Het admin account is een inactief account met moderator rechten, dat alleen gebruikt wordt voor forumupdates en dergelijke. Daar zit dus geen persoon achter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Ik dacht eigenlijk dat @Deeskuh88 nog steeds moderator was 🙈 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 5 minuten geleden, Lienappelsien zei: Ik dacht eigenlijk dat @Deeskuh88 nog steeds moderator was 🙈 Nope, haha. Werd steeds minder actief, toen gestopt. Maar dat is ergens eerder dit jaar geweest en nu ben ik weer terug 🙂 Weer wat rust voor mezelf gecreëerd. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2021 5 minuten geleden, Lienappelsien zei: Ik dacht eigenlijk dat @Deeskuh88 nog steeds moderator was 🙈 Alsof ze nooit is weggeweest dan 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 21 december 2021 Delen Geplaatst: 21 december 2021 Haha ik weet wel dat je een tijd niet of nauwelijks op BunnyBunch was, maar dat je ook geen moderator meer was had ik niet onthouden. En nu ben je er alweer een tijdje. Maar superleuk dat je nu weer echt actief op het forum bent en blijft! En @Kolino ook succes! Jij hoort ook al een tijd bij de vaste clan 😉 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten