Bunny_time Geplaatst: 13 december 2021 Delen Geplaatst: 13 december 2021 Hey bunnybunchers, op de onderstaande foto is te zien dat mijn lieve snuitertje een klein pluizebolletje heeft in haar nek, hier blijft vannalles in hangen zoals hooi, drolletjes en opgedroogde modder. Ik heb al weleens geprobeerd om dit eruit te pluizen maar omdat ze de schuwste van de twee is lukt dit niet echt. Is het nodig om dit te kammen of uit te pluizen? Anders kan ik dit ook beter laten. Het lijkt me alleen een beetje onhygiënisch en irritant met al die troep in haar nekje. Wat denken jullie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 13 december 2021 Delen Geplaatst: 13 december 2021 Als het er in blijft zitten en gaat klitten of aankoeken moet het er wel uit, want dat is niet goed voor haar huid en kan echt problemen gaan geven. Dat is dan balen dat ze zo schuw is, maar in dat geval zal ze er toch af en toe aan moeten geloven. Als het er een dag later vanzelf weer uit is zou ik haar met rust laten, dan regelt ze het zelf blijkbaar goed. In de zomer zou je het af en toe kort kunnen knippen, maar in de winter buiten is dat niet zo'n strak plan. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.