Ga naar inhoud

Er blijft van alles hangen in de pluizebol van snuitje

Bunny_time
 Delen

Aanbevolen berichten

Hey bunnybunchers, 

op de onderstaande foto is te zien dat mijn lieve snuitertje een klein pluizebolletje heeft in haar nek, hier blijft vannalles in hangen zoals hooi, drolletjes en opgedroogde modder. Ik heb al weleens geprobeerd om dit eruit te pluizen maar omdat ze de schuwste van de twee is lukt dit niet echt. Is het nodig om dit te kammen of uit te pluizen? Anders kan ik dit ook beter laten. Het lijkt me alleen een beetje onhygiënisch en irritant met al die troep in haar nekje. Wat denken jullie?

686F05BB-C633-4C28-969E-CFAF5F53EB76.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het er in blijft zitten en gaat klitten of aankoeken moet het er wel uit, want dat is niet goed voor haar huid en kan echt problemen gaan geven. Dat is dan balen dat ze zo schuw is, maar in dat geval zal ze er toch af en toe aan moeten geloven. Als het er een dag later vanzelf weer uit is zou ik haar met rust laten, dan regelt ze het zelf blijkbaar goed. In de zomer zou je het af en toe kort kunnen knippen, maar in de winter buiten is dat niet zo'n strak plan. 

• Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .