Evee Geplaatst: 10 december 2021 Delen Geplaatst: 10 december 2021 Sinds het mogelijk is om afbeeldingen rechtstreeks bij een bericht te plaatsen, wordt de galerij eigenlijk nauwelijks meer gebruikt. Ik ben dus voornemens deze over een tijdje te verwijderen. Maar ik wil jullie de kans geven om oudere foto's die jullie nog willen bewaren, nog op te slaan voor ik het verwijder. Dus bij deze, staat er nog iets in de foto galerij wat je wil behouden? Sla deze foto's dan op op je telefoon of computer zodat ze niet verloren gaan! Link naar de galerij: https://www.bunnybunch.nl/forums/gallery/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 10 december 2021 Delen Geplaatst: 10 december 2021 Kan je in de gallerij ook zoeken op je naam? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2021 Via je profiel kom je bij je eigen afbeeldingen en foto's in de galerij: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2021 En dan krijg je zit overzicht, met dus ook de gallerij: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2021 Als ik dan op albums klik krijg ik bijv. Dit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 11 december 2021 Delen Geplaatst: 11 december 2021 👍🏼 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten