Miep2812 Geplaatst: 8 december 2021 Delen Geplaatst: 8 december 2021 Hoi, Ik heb al ruim een halfjaar twee lieve gerbils, ze zijn best wel tam. Elke dag mogen ze in mijn kamer een uurtje loslopen. Ze hebben nog maar een keertje als waarschuwing heel zachtjes gebeten (dat was omdat ze het hok van de hamster wouden komen, en ik probeerde dat tegengehouden). Maar gisteren bijt opeens een gerbil heel erg hard in mijn vinger, zodat ik me zelfs echt moest losschudden (ik wou haar niet pakken, mijn hand lag alleen voor haar) en nu als mij hand in de buurt komt lijkt ze volgens mij te willen bijten, maar ze is niet vijandig. Wat zou de reden kunnen zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bambi&Fendi Geplaatst: 9 december 2021 Delen Geplaatst: 9 december 2021 Hoe oud zijn ze? Misschien is ze nu aan het "puberen"? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miep2812 Geplaatst: 9 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2021 Ik heb ze mei in de dierenwinkel gekocht, maar hoe oud ze waren, ik heb geen flauw idee. Het zou kunnen, maar wat dan wel vreemd is dat de er maar een bijt en de andere niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten