Evee Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Ik opende net een topic met de vraag welk speeltje favoriet is, maar nu dus ook een tegenhanger: wat is de grootste miskoop geweest? Dat kan zijn omdat het echt veel te snel gesloopt was voor de prijs die je er voor betaald had, omdat het onveilig was, of omdat ze er totaal niet naar om keken. Ik ben wel eens benieuwd 😄 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Ik koop vaker speelgoed waar ze niet naar omkijken dan wel 😩 dus nogal veel miskopen wat dat betreft. Wel altijd sloop en speelgoed, dus misschien moet ik maar eens wat anders proberen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Een egelhuis. Het leek heel leuk, en het was niet goedkoop, maar het enige dat ze ermee doen is omgooien. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Ja maar Marjolein, wie koopt er nou een egelhuis voor konijnen?! Dat is natuurlijk ook te min... 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2021 Bedoel je zo een gevlochten huis van wilgentenen? zoals deze, (foto van vogelhuisjes.nl) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Ja die. Ik kwam er pas later achter dat het een egelhuis was, dom van me 🙄. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2021 Op zich is het niet zo een gekke keuze hoor, het is ook wel een soort mini-konijnenburchtje qua ontwerp. Ik zie het helemaal voor mij dat jouw konijnen er mee smijten en het lekker slopen 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Een tunnel die echt heel snel kapot ging en daardoor onveilig werd (ijzerdraad kwam er dwars doorheen) Een wilgenbal waar niets mee gedaan werd. Verder eigenlijk niet. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Een bal van touw. Ik vond het er leuk uit zien. Loetje en Pluis hadden die. Ik vraag me af of ze die ooit hebben aangeraakt 🙄 Misschien per ongeluk als hij in de loop lag. Hij werd ook heel vies in de regen. Op den duur heb ik hem dan maar weggegooid. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Knaaghout. Alleen verse takken willen ze. Anders gooien ze het verontwaardigd uit hun hoekje. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 1 uur geleden, Eefje zei: Knaaghout. Alleen verse takken willen ze. Anders gooien ze het verontwaardigd uit hun hoekje. Herkenbaar haha. Om de een of andere reden blijf ik ook eens in de zoveel tijd van die dennenappels kopen. Vinden ze geen klap aan 🤷♀️ Sowieso vind ik speelgoed kopen wel lastig, want of ze vinden er dus geen drol aan, of ze vinden het leuk omdat ze het kunnen eten maar dat is dan meteen ook het probleem, of ze kunnen het slopen maar dan loop je het risico dat ze erin blijven hangen als je niet oplet. Dat laatste is trouwens laatst gebeurd. Ik dacht die ogen van Mississippi lijken wel wat uit te puilen, gek... Kijk ik eens goed, had ie zichzelf door een veel te klein gat heen gewurmd/gegeten en was het hout wat de vorm moest houden zeg maar helemaal om hem heen achter z'n voorpoten gaan zitten. Was er gelukkig op tijd bij, hij liep rond als een te strak gedraaide rollade. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Ballen of andere speeltjes met een belletje erin. Wat een herriedingen. Die hoeven ze echt niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 27 november 2021 Delen Geplaatst: 27 november 2021 Speelgoed met belltetjes is leuk voor een doof konijn. Dan word je als baasje helemaal knetter😅 2 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 november 2021 Delen Geplaatst: 27 november 2021 Een plastic balletje met een belletje erin superveel herrie Soltar vond het plastic heel lekker Hazel was er bang voor 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 november 2021 Delen Geplaatst: 28 november 2021 Zo’n hooi kubus met zo’n hartvormig gat er in. Kliko kwam met z’n kop vast te zitten in het gat en ik zag dat de volgende dag pas. Wie weet hoe lang hij al vast zat. Arme vent totaal in paniek. Koste me nog bijna m’n vinger toen ik ‘m eruit wilde halen omdat ie door de paniek van zich afbeet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 29 november 2021 Delen Geplaatst: 29 november 2021 Knaagspeelgoed! Ik heb voor Lulu werkelijk alle soorten en maten geprobeerd, maar ze knaagde maar met één doel: iets te eten vinden. Verse wilgentakken vond ze daarom wel lekker, maar de rest werd nog niet eens besnuffeld. Knaaghout, knaagblokken, knaagtouw, knaagstammen, knaagmatten, allemaal weggegooid geld. Maar al die jaren toch gewoon blijven kopen... 🤦🏻♀️ 😄 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2021 Alles van van dat gevlochten gras (grassy carrot, grasbed, dat soort dingen) doen ze echt helemaal niets mee hier. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 1 december 2021 Delen Geplaatst: 1 december 2021 Op 30-11-2021 om 10:21, Evee zei: Alles van van dat gevlochten gras (grassy carrot, grasbed, dat soort dingen) doen ze echt helemaal niets mee hier. Jup, ook een keertje grassy carrot gekocht, maar hier ook een miskoop! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 1 december 2021 Delen Geplaatst: 1 december 2021 (aangepast) Dit speeltje was de grootste miskoop omdat het absoluut niet geschikt is voor konijnen. Gevaarlijk zelfs. Het deel waar de gaatjes in zitten is van rubber. De eerste keer dat ik het ze gaf, zette Vlinder meteen haar tanden erin en was er een stuk uit het rubber. Gelukkig at ze het niet op maar liet het vallen. Jullie begrijpen dat ik het meteen heb afgepakt en teruggebracht naar de winkel met de vraag of ze dit niet meer wilden verkopen omdat het niet geschikt is voor konijnen. Ik heb toen wel mijn geld terug gekregen maar helaas zag ik het later alsnog in dezelfde winkel liggen. 🙄 1 december 2021 aangepast door DaniëlleV Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dionne1208 Geplaatst: 26 juni 2022 Delen Geplaatst: 26 juni 2022 Alles van het merk Trixie moet ze niks van hebben 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 29 juni 2022 Delen Geplaatst: 29 juni 2022 Ik heb nooit wat gekocht aan speelgoed, tenzij je trosgierst meetelt. Daar vonden de cavia's eerst niets aan maar nu vinden ze het wel leuk. En hun stoffen schuilhuisje in de vorm van een banaan moet ook het hele hok door (maar die heb ik gekregen). Ook verstop ik weleens wat groentjes en konden ze lekker door het hok smijten met hun eierdoos. Totdat ik er steentjes in deed zodat 'ie te zwaar werd, want hij was bedoeld als opstapje voor de hooiruif. En dan hebben ze nog knaaghout (wilgentenen) die ik zelf heb afgeknipt en uitgekookt. En ook daar knabbelen ze weleens aan. Belletjes zou ik NOOIT kopen, want de cavia's staan op de slaapkamer. Nooit een miskoop gehad dus. Ik heb wel zo'n hooibal maar die is gevaarlijk voor ze en heb ik nooit in het hok gelegd, en die had ik ook gekregen, zelf zou ik het nooit gekocht hebben. De voerpuzzel heb ik ook gekregen en nooit uitgeprobeerd. Maar die wil ik wel ooit eens testen. @Dionne1208 hun houten schuilhuisje is van Trixie en vinden ze fantastisch! Lekker knagen ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 29 juni 2022 Delen Geplaatst: 29 juni 2022 @DaniëlleV ik heb hem gegoogled. 6 slechte reviews over het rubber en niet meer leverbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 29 juni 2022 Delen Geplaatst: 29 juni 2022 2 uren geleden, Lollie zei: @DaniëlleV ik heb hem gegoogled. 6 slechte reviews over het rubber en niet meer leverbaar. Oke, dat is heel goed! 😊 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 Op 30-11-2021 om 10:21, Evee zei: Alles van van dat gevlochten gras (grassy carrot, grasbed, dat soort dingen) doen ze echt helemaal niets mee hier. Hier pakken ze die ineens terwijl het al 3 jaar in de kamer rondslingerde. Grootste miskoop hier is een flos. Ik dacht vinden ze vast leuk om mee te gooien en touwtjes te bijten. Maar nee. Heeft alleen maar stof en haren gevangen. Gelukkig heb ik nu een hond. Is het na een paar jaar toch een succes. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 30 juni 2022 Delen Geplaatst: 30 juni 2022 Op 1-12-2021 om 16:15, DaniëlleV zei: Dit speeltje was de grootste miskoop omdat het absoluut niet geschikt is voor konijnen. Gevaarlijk zelfs. Het deel waar de gaatjes in zitten is van rubber. De eerste keer dat ik het ze gaf, zette Vlinder meteen haar tanden erin en was er een stuk uit het rubber. Gelukkig at ze het niet op maar liet het vallen. Jullie begrijpen dat ik het meteen heb afgepakt en teruggebracht naar de winkel met de vraag of ze dit niet meer wilden verkopen omdat het niet geschikt is voor konijnen. Ik heb toen wel mijn geld terug gekregen maar helaas zag ik het later alsnog in dezelfde winkel liggen. 🙄 Uh... Ik heb dit gekocht als kattenspeeltje. Idd totaal ongeschikt voor konijnen en zo werd het bij mij ook niet verkocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.