Evee Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Van alle speeltjes die je hebt (gehad, gekocht, gemaakt, gekregen) wat is het grootste succes voor jouw konijnen? En nou niet allemaal de catcube roepen, dat is meer een schuilhuisje 😉 Echt speeltjes bedoel ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Dus ik mag ook niet als antwoord geven "de toiletbakken"? Dan maar de gevulde wilgenrol. Je kunt hem leegmaken, opeten, er in liggen... 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Alles dat sloopbaar is, vooral de wilgenballen vallen hier altijd in de smaak. Maar de toiletbakken zijn eigenlijk nog veel leuker speelgoed inderdaad, daar kan je mee surfen door de ren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 49 minuten geleden, Jamesthebunnybutler zei: Alles dat sloopbaar is, vooral de wilgenballen vallen hier altijd in de smaak. Maar de toiletbakken zijn eigenlijk nog veel leuker speelgoed inderdaad, daar kan je mee surfen door de ren. Of op elkaar stapelen, ondersteboven gooien, leeggraven, over je waterbak heen zetten, multifunctioneel dus. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2021 Ben ik het enige strenge baasje dat ze dan gewoon een stoeptegel in de toiletbak geeft, tot ze daar mee ophouden? 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Ik denk dat jouw konijnen zeer onschuldig zijn. Stoeptegel of niet, hier is het altijd knallen! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Ik denk dat ze de tunnel die ze vorig jaar hadden het aller leukste vonden, helaas ging deze heel snel stuk. De hooi kubus en de snackbal vinden ze ook erg leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Echt speelgoed doen ze hier nooit zoveel mee. Ze hebben zo’n grote plastic bal met openingen er in, die móet af en toe in de waterbak 🤣 maar verder kijken ze daar niet veel naar om. Ander speelgoed al helemaal niet. Tunnels vinden ze, ook met vlagen, wel heel leuk. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 Eentje snapt de functie van knaaghout, maar houdt ook van wcrollen opeten 🤐 De ander maak je echt niet blij met speeltjes. Ik heb voornamelijk wilgen ballen gehad en knaaghout. Geef ze maar eten, dat vinden ze wel leuk, hun hooi hangt overigens in van die voerballen, telt dat ook? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 De i love hay cubes. Met grote afstand op #1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 26 november 2021 Delen Geplaatst: 26 november 2021 ZANDBAK. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 november 2021 Delen Geplaatst: 28 november 2021 CAT CUBES! ❤️❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 november 2021 Delen Geplaatst: 28 november 2021 Kartonnen dozen en douche gordijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 29 november 2021 Delen Geplaatst: 29 november 2021 Op 26-11-2021 om 14:51, Lienappelsien zei: Echt speelgoed doen ze hier nooit zoveel mee. Ze hebben zo’n grote plastic bal met openingen er in, die móet af en toe in de waterbak 🤣 maar verder kijken ze daar niet veel naar om. Ander speelgoed al helemaal niet. Tunnels vinden ze, ook met vlagen, wel heel leuk. Altijd die ballen in de waterbak! Binnen 5 minuten ook vaak. Ik heb van die ballen waar iets lekkers of brokjes in kunnen dus die brokjes worden dan twee keer zo groot en zompig. Ben ik weer een kwartier bezig met een een tandenstoker om alles eruit te peuteren... Zucht. Wilgentunnels zijn hier favoriet, maar die zijn razendsnel gesloopt. Echt binnen een uur ofzo, ook die hele grote. Totaal versnipperd. Klimmen en klauteren is natuurlijk ook leuk. Maar eigenlijk niet uit waarop. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 29 november 2021 Delen Geplaatst: 29 november 2021 Zojuist gescoord bij Kruidvat! Een kartonnen Sinterklaas schoorsteen. Het leek me leuk speelgoed voor de konijnen. Ik ben benieuwd hoe lang dat kartonnen open haard vuur overeind blijft staan. Twee minuten denk ik. Hooguit! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 30 november 2021 Delen Geplaatst: 30 november 2021 Wilgenbal gevuld met hooi en kruiden. Het enige speeltje dat echt compleet gesloopt wordt hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2021 De i love hay cubes en de kruidenweides zijn altijd een succes hier. Hier zijn wilgenspeeltjes ook altijd wel goed, tunnels, ballen, wilgenhuisjes. Wat knaaghout betreft hebben ze hier ook voorkeur voor verse takken t.o.v. gedroogd, maar als het van dat gevlochten spul is, zoals bij een wilgentunnel, is het wel een succes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conijn123 Geplaatst: 30 november 2021 Delen Geplaatst: 30 november 2021 Mijn konijnen hebben zo'n voerbal waar ik altijd hun brokjes in doe. Daar kunnen ze echt tijden mee bezig zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 1 december 2021 Delen Geplaatst: 1 december 2021 (aangepast) Een grote bal met een belletje, het is niet exact dezelfde als op het plaatje maar kon de juiste niet vinden. Ze schrikken altijd van herrie, behalve als ze zelf herrie maken dan vinden ze het prachtig! Ze wonen bij mij in de schuur en als ik buiten ben dan hoor ik ze regelmatig met die bal gooien. Deze baby bekertjes toren vindt Vlinder vooral erg leuk. Het is echt een spelletje wat ik met haar speel. Ik probeer de toren op te bouwen en zij, ja jullie raden het al, zij probeert hem af te breken nog voordat ik het laatste bekertje erop zet. 😂🙈 We kunnen dit spelletje zeker wel 10 keer achter elkaar spelen want ze blijft meedoen. Bennie vindt er trouwens niks aan, hij vindt het doosje met snoepjes interessanter. Als ik wegga dan haal ik de bekertjes wel altijd uit de ren voor het geval ze er eventueel aan knagen. 1 december 2021 aangepast door DaniëlleV 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pakyakker Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Van die stapelcupjes en de Rosewood trio of balls die vind ze helemaal leuk, behalve die bal met die touwen daar kijkt ze niet naar om. Die bal geef ik dan ik dan weer aan de cavia's. Het allergrootste speelgoed blijf voor haar aarde. Graven, graven en nog eens graven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Telt een lege zak Back2Nature ook? Geen idee wat precies de aantrekkingskracht is van zo'n zak, maar die móet en zál gesloopt worden. Ze klimmen ook graag overal op, onder andere ook op mij, maar zodra die zak tevoorschijn komt, is alles vergeten en ligt de focus nog maar op 1 ding.. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijnen_ Geplaatst: 9 januari 2022 Delen Geplaatst: 9 januari 2022 Hier vinden ze zoon bal waar je voer in kan doen zo leuk!! Voor de rest spelen ze niet tot nauwelijks met speelgoed iemand tips daarvoor? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amethista Geplaatst: 12 januari 2022 Delen Geplaatst: 12 januari 2022 (aangepast) Op 9-1-2022 om 19:16, Konijnen_ zei: Hier vinden ze zoon bal waar je voer in kan doen zo leuk!! Voor de rest spelen ze niet tot nauwelijks met speelgoed iemand tips daarvoor? Wat voor speelgoed heb je geprobeerd? Hier vallen zelf geknutselde speeltjes wel in de smaak, vooral eierdoosjes of toiletrolletjes gevuld met hooi en snoepjes. Wilgenballen zijn ook vaak een succes. En uiteraard dozen, zeker als je er meerdere naast elkaar zet zodat ze omhoog kunnen klimmen. Ik beticht Ragnar er nog altijd van dat hij stiekem een berggeit is, haha! On topic: Ragnar heeft heel erg weinig met speelgoed. Ik denk dat hij zo'n stoffen kattenhuisje (die met zo'n rond gat in de voorkant) nog het leukste speelgoed vindt, want daar gaat hij altijd in om er met een sneltreinvaart uit te rennen, en dat keer op keer op keer. Stepelbekertjes zijn ook een succes! Freyja is momenteel verzot op een houten balletje met bel erin, en de beloningbal, ook zonder voer erin. Beide vind ik elk moment van de dag weer op een andere plek in haar ren. 12 januari 2022 aangepast door Amethista 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 Op 26-11-2021 om 12:41, Evee zei: Ben ik het enige strenge baasje dat ze dan gewoon een stoeptegel in de toiletbak geeft, tot ze daar mee ophouden? 🤣 Nee hoor, hier staat hij gebarricadeerd tussen 2 klinkers. Wel grappig om te lezen dat een hoop konijnen met hun wc aam de haal gaan. Maffe beesten 😂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 Hier vooral dol op een opgehangen juten zakje met wat gaten erin en hooi erdoor. Dan gaat Brownie helemaal los. wc rolletje gevuld met wat hooi en kruiden doet het ook goed en de voerbal (maar alleen als er wat in zit). De hyacint bal was ook een groot succes, maar die zat samen met 2 andere ballen waar ze dan weer niets mee hadden, dus hoop dat die nog eens los te koop zijn. En van die uitklapbare tunnels die ik steeds anders aan elkaar verbind en aan de catcube. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.