Ga naar inhoud

Trauma


Zenzi Lupp

Aanbevolen berichten

Hey iedereen 

mijn konijn Mulan en hachi die lopen constant los in de Thuin omdat ze altijd ontsnappen maar na langen tijd hebben we hachi kunnen vangen en terug in het kot kunnen doen en de mulan is toen na een paar dagen was ze 3 dagen niet komen eten of drinken 

achter af hebben heeft mijn mama mulan terug gevonden maar mulan piepte als ze die oppakte en ze doet dat nog steeds ik denk dat mijn konijn een trauma heeft opgelopen  maar ik weet niet hoe of wat ik moet aan doen om die trauma te verzachten kan er iemand mij er meer help wat dat ik moet doen ik maak mij echt ongerust om mijn konijntje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je Mulan al laten nakijken door een konijnkundige dierenarts? Je weet niet wat er in die drie dagen gebeurd is, misschien is ze wel gewond. En verder misschien toch maar zorgen dat ze niet meer kunnen ontsnappen? Volgende keer komen ze misschien niet meer terug, of ze worden gegrepen door een vos of een roofvogel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Mulan een vrouwtje? Misschien is ze gedekt door een wild konijn? Heeft ze ruzie gehad met een ander dier? Je weet inderdaad totaal niet wat er in die dagen is gebeurd. Dus ik sluit me aan bij het advies om ze grondig te inspecteren en hun verblijf hufterproof te maken. Lijk me niks om iedere keer in onrust te moeten zitten of het wel goed met ze gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .