Ga naar inhoud

Dekonijnenwinkel?

Suus1978

Aanbevolen berichten

Hebben jullie recentelijk iets bij de Konijnenwinkel besteld? Ik heb vorige week iets besteld en sindsdien is het muisstil. Geen tracking code, geen verzendinformatie, geen bericht dat iets niet op voorraad is, geen reactie op mailtjes, alsof ze van de aardbodem verdwenen zijn. Ook op mijn app wordt niet gereageerd. Echt heel vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook al vaker besteld en nooit problemen gehad. Ik wilde de bestelling annuleren, maar uiteindelijk bleek het pakket al te zijn verzonden, maar het is ergens zoek geraakt. Er wordt een onderzoek ingesteld door de bezorgdienst maar dat gaat natuurlijk eindeloos duren. Er zat een cadeau in voor Secret Santa 😢 Ik ga niet alles opnieuw bestellen want dan heb ik het straks dubbel. Maar ja, ik heb nu helemaal niks. Gedoe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Suus1978 zei:

Ik heb ook al vaker besteld en nooit problemen gehad. Ik wilde de bestelling annuleren, maar uiteindelijk bleek het pakket al te zijn verzonden, maar het is ergens zoek geraakt. Er wordt een onderzoek ingesteld door de bezorgdienst maar dat gaat natuurlijk eindeloos duren. Er zat een cadeau in voor Secret Santa 😢 Ik ga niet alles opnieuw bestellen want dan heb ik het straks dubbel. Maar ja, ik heb nu helemaal niks. Gedoe!

Oh wat balen zeg! Ja en het is maar de vraag of het nog gevonden gaat worden. Maar ik begrijp niet dat je geen track en tracé hebt gekregen of een verzendbevestiging. 
Ik heb het pas een keer gehad bij een ander bedrijf dat iets zoekraakte maar die hebben mij de bestelling opnieuw opgestuurd. 
Ik hoop voor je dat het goed komt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Suus1978 zei:

Het risico is voor de verzender, als jij niets ontvangt dan moeten ze of opnieuw versturen of geld terug storten. Gewoon eisen hoor!

Maar wel balen natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .