Ga naar inhoud

Synopet


Freya Dhooghe

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Een tijdje geleden las ik dat er mensen waren die goede ervaringen hebben met het product Synopet voor konijntjes met heupdysplasie. Ik heb dit even gecheckt bij mijn dierenarts, maar hij had er geen ervaring mee. 
 

Wat zijn jullie ervaringen zoal? En indien goed, wat is de hoeveelheid dat je geeft per kg lichaamsgewicht? Geven jullie het dagelijks? Welke soort? Voor katten of honden?

 

Ik las ook dat het naar vis smaakt en ruikt, niet makkelijk dan om aan een konijn te geven veronderstel ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb goede ervaringen bij de opvang ermee. Ik geloof dat je het als een kuur van een maand of twee inzet, maar kan ook langer en dan is de dosis lager. Ik weet niet precies hoeveel je geeft. Volgens mij zit er geen vis in hoor, maar wel curcuma. Het ruikt inderdaad niet zo lekker. 

Synopet is ook wel een beetje alternatief denk ik, een homeopatisch middel. Ik denk dat de meeste dierenartsen het daarom niet kennen en de konijnen variant is ook pas net op de markt. Geen ervaring hier met mijn eigen konijnen, maar ik hoor goede verhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .