Ga naar inhoud

Hooi eten.


Gast

Aanbevolen berichten

Kliko en Rummikub eten echt heel slecht hooi. 
Inmiddels heb ik, na lang zoeken, hooi gevonden wat ze goed eten: via Bol een doos van 4 kg, blijkbaar rechtstreeks van de boer. En 2x per week Science Selective timothy hooi. 
Voeren in een ruif of zo’n hooibal heeft geen zin, dan eten ze gewoon niet. Het moet los in het hok liggen. Met als resultaat dat er dus vrij veel verloren gaat. 

Vanmiddag hok en ren schoongemaakt en 2 flinke handen vers hooi er in gedaan. Dat was rond 13.30 uur. Kom ik net om ze brokjes en groenten te geven… al het hooi tot op de laatste spriet op 😳

Dat gebeurt echt nooit!! Ben nog steeds verbaasd 🤨 🤣

Alsof ze nooit vers hooi krijgen of zo. Terwijl er toch dagelijks een hand in gaat. Misschien in vervolg maar het oude hooi er eerst uithalen…? 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag,,,, wéér alles op. Het is net een nieuwe doos, dus misschien andere snede of zo? Ik weet het niet, maar als ze zo door blijven eten mag ik eind van de week wel weer nieuw bestellen. En deze doos heb ik pas dinsdag open gemaakt, daar doe ik normaal een maand mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .